Category Archives: Vijesti

FERRARI F8 SPIDER

Ferrari-F8_Spider-2020-1280-02

Ferrari F8 Spider, topless izvedba novog Ferrarija F8 Tributo, dostojni je nasljednik modela 488 Spider, u odnosu na koji donosi bolju aerodinamiku, više snage i manju masu, a u odnosu na coupe verziju ističe se specifičnom „stražnjicom“ zbog smještaja segmenata sklopivog tvrdog krova, koji se potpuno otvara i zatvara za 14 sekundi i pri brzini do 45 km/h.

Ferrari-F8_Spider-2020-1280-05Vrhunski talijanski topless pokreće provjereni 3.9 litarski V8 sa 720 KS i 770 Nm. Sa 50 KS i 10 Nm više nego 488 Spider i u kombinaciji sa 7-stepenim mjenjačem sa dvostrukim kvačilom,  F8 Spider do 100 km/h ubrzava za samo 2,9 sekundi, do 200 km/h stiže za 8,2 sekunde i postiže maksimalnih 340 km/h.

Ferrari-F8_Spider-2020-1280-03Ferrari-F8_Spider-2020-1280-08

CUPRA TAVASCAN CONCEPT

Seat-Cupra_Tavascan_Concept-2019-1280-01

Nedavno formiran Seatov performance odjel Cupra, konceptom imena Tavascan jasno najavljuje namjere kada je u pitanju budućnost modelske ponude.

Seat-Cupra_Tavascan_Concept-2019-1280-05Vizuelno gledano, u pitanju je pomodni coupe crossover agresivnih linija, koji u potpuno digitaliziranom i minimalistički ustrojenom enterijeru nudi prostor za četiri osobe u profilisanim foteljama.

Seat-Cupra_Tavascan_Concept-2019-1280-0fPostavljen na MEB platformu, koja će biti baza za sve električare VW koncerna, Tavascan pokreću čak tri elektromotora, dva integrisana u prednju osovinu i treći straga za skupnih 306 KS, što obećava sjajne performanse, poput ubrzanja do 100 km/h za 6,5 sekundi.

Seat-Cupra_Tavascan_Concept-2019-1280-04Kapacitetna 77 kWh baterija, strateški smještena u podnicu, osigurava nizak centar teže, ali i odličnu autonomiju kretanja od 450 km.

HONDA E

Honda-e-2021-1280-01

Nakon izuzetno dugog najavnog procesa, Honda je konačno predstavila produkcijsku izvedbu gradskog električara, jednostavno nazvanog E. Krajnje simpatičnog izgleda, Honda E će nesumnjivo biti upečatljiva pojava na cesti, a mogućnostima će zasigurno posramiti mnogo veće i jače automobile.

Honda-e-2021-1280-02Naime, Honda E ima idealan raspored mase 50/50 i stražnji pogon, a električni će motor biti dostupan u izvedbi sa 136 i 154 KS, oba sa maksimalnim obrtnim momentom od 315 Nm. To je sasvim dovoljno za ubrzanje do 100 km/h za nekih 8 sekundi. No, mnogo je važniji podatak o autonomiji kretanja od 220 km sa jednim punjenjem 35,5 kWh baterije.

Honda-e-2021-1280-03Hondu E krase maksimalno jednostavne i čiste linije, naročito na boku, obzirom da su konvencionalne retrovizore zamijenile kamere, a tu su i skrivene kvake vrata, dok je maksimalno pojednostavljane enterijer potpuno digitaliziran.

LAMBORGHINI SIAN

Lamborghini-Sian-2020-1280-02

Lamborghini je svijetu otkrio svoj prvi hibridni, a ujedno i najjači model ikada. Zove se Sián, postavljen je na platformu modela Aventador i za pogon koristi kombinaciju 6.5 litarskog usisnog V12 motora, 34 KS jakog elektromotora integrisanog u mjenjač i blagog 48-voltnog hibridnog sistema za skupnih 819 KS.

Lamborghini-Sian-2020-1280-08Tradicionaliste će obradovati činjenica da je struja u ovom automobilu zadužena samo za manevrisanje na parkingu, dok je naglasak i dalje na vrhunskim performansama, pa tako ubrzanje do 100 km/h traje samo 2,8 sekundi, a maksimalna brzina iznosi preko 350 km/h.

Lamborghini-Sian-2020-1280-06Sián, koji dizajnerski uzor ima u konceptu Terzo Millenio će biti proizveden u limitiranoj ediciji od samo 63 primjerka po uzoru na godinu osnivanja brenda (1963.). Naravno da ne čudi podatak da su svi automobili već našli svoje vlasnike i prije početka proizvodnje, jer ipak je u pitanju kolekcionarski primjerak.

Lamborghini-Sian-2020-1280-11

PORSCHE TAYCAN

Porsche-Taycan-2020-1280-03

Dugo smo ga čekali i konačno je tu. Stigao je ultimativni električni sportski sedan. Djelo je kompanije Porsche i nosi zvučno ime Taycan. U pitanju je elegantni, gotovo pet metara dugačak, električni sedan sa formom Panamere, ali i specifičnim detaljima modela 911. Iz kojeg god ugla da se pogleda, pravi je ljepotan.

Porsche-Taycan-2020-1280-0cPorsche je primjenio malo drugačiji koncept, pa je Taycan prvo stigao u top izvedbama Turbo i Turbo S, dok se one slabije očekuju nešto kasnije. I dok bi se po nazivu dalo naslutiti da se radi o nekom rasnom turbobenzincu, Taycan ispod lima krije par električnih motora, po jedan za svaki par točkova, ukupne izlazne snage 616 KS.

Bildergalerie-Porsche-Taycan-2019-1200x800-64a38deab946274cNo, razlika nastaje prilikom istraživanja maksimuma, pa Taycan Turbo u overboost režimu raspolaže sa 680 KS, što je dovoljno za sprint do 100 km/h za 3,2 sekunde. Taycan Turbo S je još brutalniji i zbog rasta izlazne snage na čitavih 760 KS, on do 100 km/h ubrzava za 2,8 sekundi. Maksimalna brzina u oba slučaja iznosi 260 km/h.

Porsche-Taycan-2020-1280-14Porsche-Taycan-2020-1280-1aObje varijante pak posjeduju veliku LG-jevu 93,4 kWh litij-jonsku bateriju dostatnu za automoniju kretanja u rasponu od 380 do 450 kilometara. Uprkos pozamašnoj masi od čitavih 2.300 kg, Taycan se ponaša i vozi kao pravi Porsche sa filigranski dotjeranom voznom dinamikom.

Porsche-Taycan-2020-1280-07Ok, znamo da je u pitanju istinski tehnološki biser, ali cijena Taycana od 152.136 eura za Turbo, odnosno 185.456 eura za Turbo S izvedbu je jednostavno previsoka, no Porsche je odlučio masno naplatiti ekspertizu, a pravim ljubiteljima to zasigurno neće smetati, baš kao ni prosječan prtljažni prostor od 366 litara straga i dodatnih 81 litar sprijeda.

Porsche-Taycan-2020-1280-10Sve u svemu, Taycan je ogledni primjerak budućnosti Porschea, a njegova će pogonska tehnologija nesumnjivo pronaći put i do ostalih Porsche modela.

Porsche-Taycan-2020-1280-1dPorsche-Taycan-2020-1280-0b

2020 HYUNDAI I10

Hyundai-i10-2020-1280-01

Stiglo je treće izdanje korejskog gradskog minija, koji vizuelnim nastupom i opremljenošću izlazi iz okvira klase i predstavlja krajnje zanimljiv izbor za automobilsku svakodnevnicu.

Hyundai-i10-2020-1280-0dIako je zadržao gotovo pa identične dimenzije prethodnika, novi je i10 vizuelno osjetno odrasliji automobil, što potvrđuje i moderan enterijer sa 8-inčnim ekranom infotainment sistema i dopadljivim minimalističkim uređenjem.

Hyundai-i10-2020-1280-18Odraslost potvrđuje i spisak opreme, naročito one sigurnosne, pa tako novi i10 donosi automatsko kočenje u nuždi, detekciju pješaka, detekciju umora vozača, pomoć pri održavanju pravca i pametna duga svjetla.

Hyundai-i10-2020-1024-19No, da je i dalje riječ o gradskom pikavcu najbolje potvrđuje maleni 1.0 litarski trocilindarski usisni benzinac sa 67 KS i 96 Nm, koji je dovoljan samo za osnovne potrebe. Mnogo kontretniji izbor jeste 1.2 litarski četverocilindarski benzinac sa 83 KS i 118 Nm. Oba su uparena sa 5-stepenim manuelnim mjenjačem.

Hyundai-i10-2020-1024-0aZahvaljujući povećanju međuosovinskog razmaka za 40 mm na ukupno 2.425 mm, putnički je prostor mnogo izdašniji, a tu je i prtljažni prostor od 252 litre, kao jedan od najvećih u klasi. Novi i10 će se kao i prethodnik proizvoditi u turskom Izmiru, a cijene bi trebale startati od 11.500 eura naviše.

Hyundai-i10-2020-1024-12

2020 NISSAN JUKE

Nissan-Juke-2020-1024-01

Nissanov otkačeni mali crossover Juke konačno je dobio drugo izdanje u kojem je postao veći i odrasliji automobil, ali bez gubljenja svog neobičnog izgleda. Najkraće rečeno, novi je Juke u svemu nadmašio svog prethodnika, koji je svojom pojavom 2010. godine podijelio automobilsku javnost, ali i pokrenuo pomamu za malenim gradskim terencima.

Nissan-Juke-2020-1024-0dKao prvo, novi Juke krase osjetno harmoničnije proporcije uz nekoliko specifičnih detalja, kao što je “lebdeći” krov, naglašena V maska hladnjaka i upečatljive bočne linije, ali uz gubitak nekih specifičnih detalja kao što su stražnja boomerang svjetla. Na svu sreću, prepoznatljiva velika okrugla svjetla sprijeda i dalje su tu.

Nissan-Juke-2020-1024-18Kao drugo, postavkom na CMF-B platformu Renaulta Captur i Renaulta Clio, Juke je postao osjetno prostraniji, jer je 75 mm duži i ima 105 mm veći međuosovinski razmak, ali i 23 kg lakši, dok je prtljažnik porastao za 20 posto na ukupno 422 litre. Sam enterijer je radikalno promijenjen u odnosu na prethodnika, te osjetno luksuzniji i razmjerno digitaliziran.

Nissan-Juke-2020-1024-20Atraktivan vizuelni nastup nažalost ne prati pogonska grupacija, koja zasad podrazumijeva samo 1.0 litarski trocilindarski turbobenzinac sa 117 KS, uparen ili sa 6-stepenim manuelnim ili 7-stepenim mjenjačem sa dva kvačila, za kojeg proizvođač obećava da nudi dovoljno zabave u vožnji uz rafiniran rad i umjerenu potrošnju.

Nissan-Juke-2020-1024-06Nešto kasnije za očekivati je hibridiziranu verziju postojećeg motora, a dizelaši nisu u planu. Cijene novog Jukea startat će od 18.000 eura naviše. Sve u svemu u pitanju je istinska evolucija kultnog prethodnika, koja je prevazišla najveće mane prve generacije, prvenstveno po pitanju prostranosti i ponude prtljažnog prostora. Sada je to mnogo konkretniji ali jednako atraktivan mali crossover.

Nissan-Juke-2020-1024-11

2020 MERCEDES BENZ GLE COUPE

Mercedes-Benz-GLE_Coupe-2020-1280-18

Osvježeno izdanje Mercedesa GLE Coupe, namijenjeno borbi sa uvijek popularnim BMW-om X6, donosi evolutivan dizajn, prvenstveno prednjeg dijela sa naglašenijom maskom hladnjaka i restilizovanim LED svjetlima, ali ipak najupečatljiviji dio ostaje naglašena coupe linija krova.

Mercedes-Benz-GLE_Coupe-2020-1280-1bPogled u tehničke specifikacije otkriva blagi rast dimenzija u gotovo svim smjerovima, što obećava nešto više prostora u raskošnoj i potpuno digitaliziranoj unutrašnjosti, dok prtljažnik zaprema sjajnih 655 litara u osnovnoj postavci i čitavih 1.790 litara sa preklopljenim stražnjim sjedištima (+70 litara u odnosu na prethodnika).

Mercedes-Benz-GLE_Coupe-2020-1280-20Motorna je ponuda striktno limitirana i u Evropi podrazumijeva dvije izvedbe 6-cilindarskog dizelaša. Tako GLE Coupe 350 d 4MATIC nudi 272 KS i 600 Nm, a  400 d 4MATIC čitavih 330 KS i 700 Nm. Oba su uparena sa 9G‑TRONIC automatskim mjenjačem.

Mercedes-Benz-GLE_Coupe-2020-1280-0dAmerički će kupci pak dobiti isključivo GLE 53 AMG izdanje koje pokreće 3.0 litarski 6-cilindarski turbobenzinac sa 435 KS i 520 Nm, a tu je i EQ Boost starter generator.

Mercedes-Benz-GLE53_AMG_4Matic_Coupe-2020-1280-01Mercedes-Benz-GLE53_AMG_4Matic_Coupe-2020-1280-13