Category Archives: Vijesti

RENAULT CAPTUR II

Renault-Captur-2020-1024-06

Renault je predstavio dugoočekivanu drugu generaciju izuzetno popularnog gradskog SUV modela Captur, koja donosi rast dimenzija, evolutivan dizajn po uzoru na Clio pete generacije, a sve one koji misle da se zapravo radi o redizajnu, demantovat će činjenica da je Captur postavljen na novu CMF-B platformi, te da ima čak 85 posto novih dijelova u odnosu na prethodnika.

Renault-Captur-2020-1024-08Tako je novi Captur 11 cm duži i ima 2 cm veći međuosovinski razmak u odnosu na prethodnika, što garantuje osjetno bolju ponudu prostora u enterijeru koji je očekivano identičan onome u Cliju V, dok prtljažnik sada zaprema rekordnih 536 litara (+80 u odnosu na prethodnika), a tu je i čitavih 27 litara prostora u raznoraznim pretincima.

Renault-Captur-2020-1024-07Detaljno je revidirana i motorna ponuda, pa tako uključuje 1.0 litarski TCe benzinac sa 100 KS i 1.3 litarski TCe benzinac sa 130 i 155 KS, a tu je i neizostavni 1.5 litarski Blue dCi u izvedbi sa 95 i 115 KS. Mjenjačke opcije čine manuelni mjenjač sa pet ili šest stepeni prenosa te 7-stepeni automatik sa dva kvačila.

Renault-Captur-2020-1024-0bDežurne ekologe će pak obradovati činjenica da će novi Captur sljedeće godine dobiti i plug-in hibridnu varijantu sa 45 kilometara “strujne” autonomije pri maksimalnih 135 km/h, a koja kombinuje 1.6 litarski benzinac i dva elektromotora, te 9,8 kWh bateriju.

Renault-Captur-2020-1024-01Kao pionir u segmentu mali SUV vozila, Captur je od prve pojave 2013. godine osvojio 1,2 miliona kupaca i postao bestseller klase, a nasljednik će nesumnjivo nastaviti taj uspješni put, naravno kao pravi globalni igrač, obzirom da će biti dostupan praktično na svim tržištima svijeta.

2019 AUDI S8

audi-s8-2019

Nakon dvije godine postojanja na tržištu u aktuelnoj formi, Audijeva top limuzina dobila je svoje sportski nastrojeno izdanje, koje osvaja suptilnim sportskim nastupom, koji ne narušava prirodnu eleganciju ovog velikog sedana, a ista je priča i sa enterijerom koji balansira između poslovne udobnosti i sportske oštrine.

audi-s8-2019 3audi-s8-2019 4Samozatajan stilski nastup skriva vrhunsku pogonsku tehniku, a u ovom slučaju to je 4.0 litarski twin-turbo V8, koji je sa svojih 570 KS i 800 Nm bez sumnje prava mjera za gotovo 2,5 tone tešku limuzinu. S druge strane, blagi hibridni sistem, odnosno 48-voltni starter generator zaslužan je za dobru efikasnost, odnosno prihvatljivu potrošnju goriva.

audi-s8-2019 2Vrijedi spomenuti da je S8 standatno opremljen prediktivnim aktivnim ovjesom, koji je u mogućnosti podići ili spustiti svaki pojedinačni točak, kako bi se osigurala vrhunska udobnost i visoka dinamičnost vožnje.

BENTLEY CONTINENTAL JE NAJBRŽI PRODUKCIJSKI AUTOMOBIL NA STAZI PIKES PEAK

bentley-continental-gt-pikes-peak-record

Nakon što je prošle godine na kultnoj američkoj brdskoj utrci Pikes Peak, sa modelom Bentayga postavio najbolje vrijeme u kategoriji SUV vozila, Bentley je ove godine otišao korak dalje i sa elegantnim coupe modelom Continental GT postavio rekord za najbrže produkcijsko vozilo uopšte. Luksuzni britanski ljepotan pokretan 6.0 litarskim W12 motorom sa 630 KS i 900 Nm, stazu dugu 20 km, sa čak 156 krivina, čiji je start na 2.900 metara nadmorske visine, a cilj na čak 4.300 metara nadmorske visine prešao za 10 minuta i 18,48 sekundi uz prosječnu brzinu od 112 km/h. Za upravljačem je bio slavni vozač Rhys Millen.

2019 AUDI Q7 FACELIFT

Audi-Q7-2020-1024-01

Audijev najveći SUV model Q7, prošao je kroz opsežan proces osvježenja, po uzoru na njegovu mlađu coupe izvedenicu Q8. Tako je gorostasni SUV sprijeda dobio širu masku hladnjaka, nova svjetla i branik, a i stražnji je dio osvježen novim oblikom branika i grafikom svjetala sa hromiranom lajsnom koja ih povezuje.

Audi-Q7-2020-1024-09Enterijer je pak dobio posljednju generaciju MMI infotainment sistema i standardni virtuelni kokpit. No, mnogo su se veće promjene desile “ispod kože”, odnosno u tehničkom smislu pa je tako Q7 opremljen sistemom aktivne elektromehaničke stabilizacije karoserije, zatim upravljanjem na sve točkove, adaptivnim ovjesom i slično.

Audi-Q7-2020-1024-12U zavisnosti od tržišta, novi Q7 je dostupan sa dvije izvedbe 3.0 litarskog V6 dizelaša sa 231 i 286 KS, a tu je i 340 KS jak 3.0 litarski V6 benzinac, dok će se nešto kasnije pridružiti i plug-in hybrid. Svi su motori upareni sa 8-stepenim Tiptronic mjenjačem i pogonom na sve točkove, te posjeduju 48-voltni blago hibridni električni sistem.

Audi-Q7-2020-1024-08

BMW Vision M Next Concept

BMW-Vision_M_Next_Concept-2019-1024-13

U budućnosti u kojoj će ljudi moći birati da li će voziti ili biti voženi u svom autonomnom vozilu, BMW želi osigurati da u njihovim vozilima, vozač i dalje bude aktivan učesnik. Zato je predstavljen Vision M Next, pogled u budućnost ulimativne vozačke mašine, odnosno nagovještaj nekog budućeg BMW M modela ili čak sljedećeg i8.

BMW-Vision_M_Next_Concept-2019-1024-16Sjajni koncept dizajnersku inspiraciju pronalazi u kultnim Turbo modelima, ali i aktuelnom i8 hibridu, a rezultat je jednostavan monolitan klinasti oblik, uz koji se odlično slaže atraktivna dvobojna kombinacija, dok naglašeni otvori za zrak, nagovještavaju značajnu moć ispod karoserije.

BMW-Vision_M_Next_Concept-2019-1024-15A ta moć jeste hibridna kombinacija četverocilindarskog turbobenzinca i elektromotora sa skupnih 600 KS. Konceptni BMW nudi dva moda rada; EASE i BOOST, a kako sami nazivi sugerišu, prvi podrazumijeva autonomnu opuštajući vožnju na struju, a drugi ultimativno vozačko iskustvo.

BMW-Vision_M_Next_Concept-2019-1024-26Tako je ovaj automobil sposoban za ubrzanje do 100 km/h za tačno tri sekunde i makisimalnu brzinu od 300 km/h, ali i mogućnost prelaska 100 km samo na struju, što ga čini idealnim za gradske zone. Enterijer je s druge strane spoj vrhunskim materijala i potpuno digitalizacije, a sve zajedno uklopljeno u maksimalno minimalistički stil.

ŠKODA SCALA G-TEC

skoda-scala-g-tec-2019

Iako sve više pažnje posvećuje hibridnim i električnim vozilima, Škoda još uvijek misli i na klasične motore i mogućnosti njihove prilagodbe novim ekološkim normativima. Jedna od tih mogućnosti je i korištenje kompresovanog prirodnog gasa kao pogonskog goriva. Posljednji u nizu Škodinih G-Tec modela je nova kompaktna Scala, koja koristi 1.0 litarski trocilindraš sa umjerenih 90 KS i 160 Nm, uparen sa 6-stepenim manuelnim mjenjačem.

skoda-scala-g-tec-2019 2Pokretačkom energijom ga snabdijevaju tri povezana rezervoara CNG-a ukupne zapremine 13,8 kg, što je dovoljno za autonomiju kretanja od 410 km. No, tu je i maleni 9-litarski rezervoar klasičnog benzina, koji ukupnu autonomiju kretanja podiže na 630 km. Treba napomenuti da “plinska” Scala ne nudi isti praktičnost kao i konvencionalni model, tačnije rezervoari plina su “pojeli” dio prtljažnika koji ovdje umjesto 467 litara mjeri 339 litara.

skoda-scala-g-tec-2019 3

NOVA CORSA DOBILA I KONVENCIONALNE MOTORE

Opel-Corsa-2020-1024-01

Dugoočekivana šesta generacije Opel Corse je prilikom prvog pojavljivanja prije nekih mjesec dana stigla u elektrificiranoj verziji, dok je ostatak konvencionalne motorne ponude najavljen za naknadno predstavljanje. No, sada je otkrivena kompletna motorna ponuda Corse F, a obzirom da je ista tehnološki blizanac novog Peugeta 208, što potvrđuje i električna izvedba identičnih parametara, i konvencionalni dio motorne ponude zvuči poznato.

Opel-Corsa-2020-1024-04Naime, tu su 1.2 litarski trocilindarski benzinac u usisnoj varijanti sa 75 KS, uparen sa 5-stepenim manuelnim mjenjačem, dok turbo varijanta istog motora razvija 100 KS (mjenjačka opcija je 6-stepeni manuelni mjenjač) ili 130 KS, koja uparena sa 8-stepenim automatskim mjenjačem Corsi omogućava sjajne mogućnosti, poput ubrzanja do 100 km/h za 8,7 sekundi i maksimalnih 190 km/h.

Opel-Corsa-2020-1024-06Nisu zaboravljeni ni ljubitelji dizelaša, pa Corsa nudi i 1.5 litarski agregat sa 102 KS i 250 Nm. Opel je još jednom naglasio značajno smanjenje mase u odnosu na prethodnika, prvenstveno zbog prelaska na PSA platformu. Tako bazna verzija Corse na vagu donosi tek 980 kg. Nova će Corsa biti dostupna u Edition, Elegance i GS Line paketima opreme, a nešto kasnije se očekuju i sportski nastrojeni GSi i OPC modeli. Prodaja nove Corse u Njemačkoj startat će 1. jula, a cijene će se kretati od 13.990 eura naviše.

KRAJ KARIJERE ZA CITROEN C4 CACTUS

2018-citroen-c4-cactus

Iz Citroena stiže novo iznenađenje. Neobični crossover model C4 Cactus neće doživjeti svoju drugu generaciju, odnosno odlazi u istoriju, kako bi ustupio mjesto drugom, punopravnom kompaktnom modelu. Podsjetimo, Citroen je Cactus predstavio kao zamjenu za klasični i vrlo popularni kompaktni C4, što nije dobro prošlo kod kupaca, a zatim se odrazilo i na prodajne rezultate novog modela. No, obzirom da je C4 Cactus osvježen prije dvije godine, novi model se na tržištu očekuje tek 2021. godine. Mnogi očekuju da će se C4 vratiti kao električar, kako bi odgovorio VW-u ID i sličnim modelima, no za očekivati je i konvencionalne pogonske opcije, te nešto smireniji dizajn zbog globalnog prisustva, a postavka na CMP platformu se podrazumijeva.