Category Archives: Vijesti

PEUGEOT PICK-UP

peugeot-pick-up

Peugeot se nakon trogodišnje pauze nakon prestanka proizvodnje modela Hoggar na bazi malenog 207, a koji je bio dostupan isključivo u Južnoj Americi, odlučio ponovo okušati u segment pick-up vozila, ovaj put klasičnim radnim „konjem“ koji će pak biti dostupan isključivo u Africi.

peugeot-pick-up 2Naravno, nije u pitanju samostalan nov automobil, već preimenovani kineski Zhengzhou Nissan Auto Rich New, odnosno prva generacija Nissana Navare iz 1997. godine. Peugeot je očekivano promijenio samo svjetla i masku hladnjaka, dok je veliki natpis na stražnjim vratima oda nekadašnjim pick-up izvedbama modela 404 i 504.

peugeot-pick-up 3Peugeot Pick Up je dostupan iključivo u izvedbi sa dvostrukom kabinom, maksimalna nosivost teretnog prostor,a koji mjeri 1,4 metra dužine i 1,39 metara širine, iznosi 815 kg. Za pogon je zadužen isključivo arhaični 2.5 litarski turbodizelaš sa 115 KS i 280 Nm, koji u kombinaciji sa 5-stepenim manuelnim mjenjačem pokreće stražnje ili sva četiri točka.

peugeot-pick-up 4

ASTON MARTIN DB11 DOBIO AMG-OV BITURBO V8

aston-martin-db11-v8

Nakon zvaničnog debija u Ženevi prošle godine, prekrasni Aston Martin DB11 već oduševljava svoje vlasnike svojim rasnim V12 motorom. Ne, veliki i žedni motor nekima baš i nije po ukusu, pa je britanska marka odlučila predstaviti V8 varijantu istog modela.

aston-martin-db11-v8 2No, nije u pitanju AM proizvod, već Mercedes-AMG-ov 4.0 litarski biturbo benzinac, koji u DB11 razvija 503 KS i 695 Nm, te kao takav nudi ubrzanje do 100 km/h za 4 sekunde i maksimalnu brzinu od 301 km/h.

aston-martin-db11-v8 5Sjajne su to brojke, vrlo slične onima koje nudi 5.2 litarska V12 mrcina sa 600 KS, s kojom aristokratski sportista do 100 km/h stiže za 3,9 sekundi i postiže maksimalnih 321 km/h. Dakle, kupci slabijeg modela zaista ne gube mnogo, a razlog je čak 114 kg  manja masa V8 modela (ukupno 1.760 kg).

aston-martin-db11-v8 4Za vizuelnu diferencijaciju V12 i V8 model brine se tek par detalja poput posebnih felgi, dva umjesto četiri otvora za zrak na poklopcu motora, te tamna pozadina svjetala. Ponuda luksuzne opreme je pak identična V12 modelu pa je V8 izvedba također papreno skupa sa cijenom od 184.000 eura (u Njemačkoj).

aston-martin-db11-v8 3

JAGUAR XE SV PROJECT 8

jaguar-xe-sv-project-8

Jaguar postavlja nova mjerila u klasi srednje velikih sportskih limuzina predstavljanjem XE SV Project 8 modela. Djelo je to Jaguarovog, odnosno Land Roverovog SVO odjela, čija će proizvodnja, nakon premijere na ovogodišnjem Goodwood festivalu brzine biti limitirana na tek 300 primjeraka i svi začudo će imati volan na lijevoj strani.

jaguar-xe-sv-project-8 4Šta zapravo donosi ovaj automobil? Ispod aerodinamički dotjerane karoserije krije se dobro poznati 5.0 litarski kompresorski V8 benzinac, ali sa 575 KS ojačan na čitavih 600 KS, što ovaj automobil čini najjačim cestovnim Jaguarom svih vremena, te ljutim protivnikom njemačkih velikana, Audija RS4, BMW-a M3 i Mercedesa C AMG.

jaguar-xe-sv-project-8 3Moćni motor u kombinaciji sa 8-stepenim Quickshift mjenjačem i pogonom na sve točkove britanskoj limuzini omogućava sprint do 100 km/h za 3,3 sekunde i brzinski špic od 321 km/h. Vrhunske mogućnosti zorno nagovještava istančan sportski nastup sa brojnim spojlerima i otvorima za zrak, te 20-inčnim felgama.

jaguar-xe-sv-project-8 2Ono što se ne vidi jeste detaljno učvršćen i skraćen ovjes. Enterijer također donosi naglašen sportski stil sa četiri snažno profilisana sjedišta, no odabirom Track paketa kupci umjesto stražnjih sjedišta dobijaju zaštitni kavez, te Sabelt trkaća sjedišta od karbonskih vlakana.

jaguar-xe-sv-project-8 5jaguar-xe-sv-project-8 6

SEAT ARONA

Seat-Arona

Nismo se još nagledali ni nove Ibize, a Seat nam donosi njenu SUV varijantu imena Arona. Manji brat tek predstavljene Seat Atece, baziran na Audiju Q2, dužine 4,14 metara i sa očekivanom cijenom od 16.000 eura će biti jak igrač u društvu Renaulta Captur, Peugeota 2008, Opel Mokke, tek predstavljenih Hyundaija Kone i Kije Stonic, te nadolazećeg VW Pola SUV i slične ekipe.

Seat-Arona 2Dakle, Arona je tek neznatno duža od Ibize, ali zato osjetno viši krov obećava i osjetno više prostora za glave, dok je prtljažnik sa 400 litara, gotovo 50 litara veći od onog u Ibizi.

Seat-Arona 3Enterijer je pak potpuno identičan Ibizinom i odiše jednostavnošću i čvrstoćom. Vrijedi napomenuti da Arona nudi čak 68 kolor kombinacija, uključujući i atraktivnu Eclipse narandžastu u kombinaciji sa crnim krovom.

Seat-Arona 6Motornu će ponudu po uzoru na Ibizu činiti 1.0 litarski trocilindarski TSI benzinac u verziji sa 95 i 115 KS, zatim novi 1.5 litarski četverocilindarski TSI sa 150 KS, dok dizelske boje brani 1.6 litarski TDI u izvedbi sa 95 i 115 KS.

Seat-Arona 5U ponudi će biti i 90 KS jak 1.0 litarski TSI sa tvornički ugrađenim plinom. U ovisnosti od izbora motora, mjenjačke opcije čine manuelni mjenjač sa pet i šest brzina, te 7-stepeni DSG.

Seat-Arona 4

2018 BMW X3

2018-BMW-X3

Obzirom na tržišnu svježinu glavnih konkurenata, Mercedesa GLC i Audija Q5, BMW je morao održati korak i zato je pred nama treća generacija modela X3, popularnog luksuznog crossovera, koji će nakon premijere na jesenjem sajmu automobila u Frankfurtu u prodajne salone stići do kraja godine, a i dalje se proizvoditi u američkom Spartanburgu.

2018-BMW-X3-2Glavne novosti uz evolutivan dizajn sa nježnijim, odnosno oblijim linijama, drugačijim svjetlima i još naglašenijom maskom hladnjaka, jesu veća ponuda putničkog i prtljažnog prostora (550 do 1.600 litara), zbog povećanja međuosovinskog razmaka za 5,5 cm, zatim bogatija ponuda tehnoloških rješenja, te snažniji, a štedljiviji motori, dok revidirana platforma nudi još više udobnosti i vozne dinamike.

2018-BMW-X3-32018-BMW-X3-8Enterijer je uveliko inspirisan novom serijom 5 sa digitalnom instrument tablom, velikim ekranom osjetljivim na dodir i posljednjom generacijom iDrive infotainment sistema. Vrijedi naglasiti da je novi X3 u prosjeku od 50 do 100 kg lakši od aktuelnog, što znači manje posla za pogonske agregate.

2018-BMW-X3-6A motorna će ponuda pak uključivati odabrane jedinice iz serija 3 i 5, standardno uparene sa optimiziranim 8-stepenim Steptronic automatikom, a to su benzinski xDrive20i (184 KS) i xDrive30i (250 KS) i dizelski X3 xDrive20d (190 KS) i xDrive30d (265 KS) modeli.

2018-BMW-X3-7No, prave BMW fanove najviše će interesovati prvi M Performance X3 ikad, X3 M40i model sa 355 KS i 500 Nm jakim 3.0 litarskim twin-turbo 6-cilindrašem, koji između ostalog omogućava ubrzanje do 100 km/h za 4,8 sekundi i maksimalnih 250 km/h.

2018-BMW-X3-42018-BMW-X3-5

2018 CADILLAC XTS

The 2018 Cadillac XTS luxury sedan is elevated with the new generation of design and technology. XTS Platinum shown here in Dark Adriatic Blue Metallic.

Cadillac je odlučio osvježiti svoj “najumorniji“ model XTS. Velika je limuzina dobila dizajnerske elemente sa novijih modela poput uglatih prednjih i stražnjih svjetlosnih tijela, a tu je i novi dizajn 19 i 20-inčnih aluminijskih felgi.

The 2018 Cadillac XTS luxury sedan is elevated with the new generation of design and technology. XTS Platinum shown here in Dark Adriatic Blue Metallic.

Enterijer je pak dobio nove kolor opcije, baš kao i najnoviju generaciju infotainment sistema, a sve je to začinjeno premium materijalima, s tim da vrijedi izdvojiti još i četiri USB porta i Bose audio sistem sa osam zvučnika.

The 2018 Cadillac XTS luxury sedan is elevated with the new generation of design and technology. XTS Platinum shown here in the all-new Maple Sugar interior environment with Jet Black accents and Nutella Lineate with high gloss Ebony Lineate wood trim.

Udobnost i vozna dinamika su poboljšane opcionalnim sistemima Magnetic Ride Control (podesivi amortizeri) i Rear Air Leveling (stražnji zračni ovjes), dok su prednje Brembo kočnice standard.

The 2018 Cadillac XTS luxury sedan is elevated with the new generation of design and technology. XTS Platinum shown here in the all-new Maple Sugar interior environment with Jet Black accents and Nutella Lineate with high gloss Ebony Lineate wood trim.

Motornu ponudu i dalje čini dobropoznati 3.6 litarski V6 sa 304 KS i 355 Nm u standardnoj i 410 KS i 500 Nm u biturbo V-Sport izvedbi, koja standardno posjeduje i pogon na sve točkove.

The 2018 Cadillac XTS luxury sedan is elevated with the new generation of design and technology. XTS Luxury shown here in Radiant Silver Metallic.

ROUSH P51 MUSTANG

roush-p-51-mustang-tribute

Kultni američki tuner Roush ponovo nas oduševljava posebnom P51 izvedbom Mustanga, koja odaje počast istoimenom slavnom borbenom avionu iz drugog svjetskog rata. I zaista, kad bi imao krila, vjerujemo da bi ovaj Mustang modao poletiti, obzirom da njegov 5.0 litarski V8 zahvaljujući 2.3 litarskom Eaton TVS kompresoru razvija čitavih 727 KS i 827 Nm obrtnog momenta.

roush-p-51-mustang-tribute 2Čitav tuning paket, koji uključuje i sportski ovjes i kočnice, te posebne 19-inčne točkove, kao i posebna sjedišta košta ponosnih 42.500 eura. No, to će si moći priuštiti tek 51 kupac, jer će na toliko primjeraka biti limitirana serija

roush-p-51-mustang-tribute3

G POWER PAKET SNAGE ZA BAZNI Z4

bmw-z4-sdrive18i-tuning-g-power-1

Tuning kompanija G Power dobro je poznata po preradi vrhunskih BMW M proizvoda, no ovaj se put pozabavia ulaznom sDrive18i izvedbom BMW-a Z4. Njegov je četverocilindarski benzinac sa serijskih 156 KS i 240 Nm nakon jednostavne prerade upravljačke elektronike ojačao na 204 KS i 310 Nm, što je garancija boljih mogućnosti, ali bez negativnog uticaja na trajnost motora. Manjak „konja“ ovaj BMW kompenzira i atraktivnim nastupom sa posebnim 20-inčnim felgama.

bmw-z4-sdrive18i-tuning-g-power-2