Category Archives: Vijesti

SMART SE OPRAŠTA OD SUS MOTORA

smart-final-collector-s-edition

Upoznajte Smart ForTwo 21 Final Collector’s Edition, posljednji pozdrav konvencionalno pokretanom gradskom mališanu. Naime, nakon što je 50 posto vlasništva prešlo u ruke kineskog Geelyja, Smart u narednom periodu postaje električni brend, odnosno njegove će modele ubuduće pokretati isključivo elektromotori.

smart-final-collector-s-edition 2No, ljubitelji Smarta sa klasičnim SUS motorima, imaju priliku nabaviti finalnu ediciju, istina limitiranu na tek 21 primjerak, a u čijem je razvoju učestovato tuner Brabus, te isti stoga krasi atraktivan stilski nastup sa dvobojnom kombinacijom, kako izvana, tako i iznutra. Sam broj primjeraka limitirane edicije zapravo aludira na broj godina koliko je simpatični dvosjed s nama.

smart-final-collector-s-edition 3

NOVI JCV CLUBMAN I COUNTRYMAN SU NAJJAČI MINIJI IKADA

Mini-John_Cooper_Works_Countryman-2020-1024-01

Nova generacija John Cooper Works izvedbi modela Clubman i Countryman najjači su MINI modeli ikada, zahvaljujući 306 KS jakom 2.0 litarskom četverocilindarskom turbobenzincu. Iako su oba Mini modela, koji zbog gabarita sa imenom marke gotovo više i nemaju dodirnih tačaka, dobili brojne nove detalje na vanjštini i enterijeru, motor je i dalje glavna stavka.

Mini-John_Cooper_Works_Countryman-2020-1024-09Glavni razlog je višak od 74 KS i 100 Nm (ukupno 450 Nm)  u odnosu na prethodne izvedbe, što je rezultiralo vrhunskim mogućnostima. Tako Clubman JCW do 100 km/h ubrzava za 4,9, a Countryman za isti posao treba 5,1 sekundu. Maksimalna brzina je u oba slučaja elektronski limitirana na 250 km/h.

Mini-John_Cooper_Works_Clubman-2020-1024-24Potentni agregat spojen je sa također novim 8-stepenom Steptronic mjenjačem, sa integrisanim mehaničkim zatvaračem diferencijala, kako bi se velika izlazna snaga adekvatno prenijela na sva četiri točka. Naravno, dorađen je i ovjes i kočioni sistem, kako bi kompletan automobil mogao svladati veliku pogonsku snagu.

Mini-John_Cooper_Works_Clubman-2020-1024-01Mini-John_Cooper_Works_Clubman-2020-1024-13

PORSCHE CAYENNE S COUPE

porsche-cayenne-s-coupe

Porsche Cayenne Coupe standardno dolazi sa 3.0 litarskim 6-cilindarskim turbakom sa 335 KS i 450 Nm, koji je dovoljan za sjajan sprint do 100 km/h za 5,9 sekundi i brzinski špic od 243 km/h.  Za one zahtjevnije, tu je kapacitetnija, ali i osjetno skuplja Turbo varijanta koja zahvaljujući 541 KS, dobijenih iz 4.0 litarskog V8  do 100 km/h ubrzava za 3,9 sekundi i postiže maksimalnih 286 km/h.

porsche-cayenne-s-coupe 2No, Porsche je odlučio popuniti popriličnu prazninu između navedenih verzija, novom S varijantom, koju pokreće 2.9 litarski V6 twin-turbo benzinac sa 440 KS i 550 Nm, koji u paru sa 8-stepenim automatskim mjenjačem i pogonom na sve točkove nudi ubrzanje do 100 km/h za 5 sekundi i ne zaustavlja se do 263 km/h. Po svemu na pola puta između standardnog i Turbo modela uz cijenu tik ispod 100.000 eura.

porsche-cayenne-s-coupe 3

BMW M5 EDITION 35

BMW-M5_Edition_35-2019-1024-01

BMW M ludilo startalo je prije punih 35 godina, a bavarski je tvornički tunerski odjel odlučio vrijedan jubilej dostojni proslaviti posebnom edicijom aktuelnog modela M5, limitiranom na tek 350 primjeraka.

BMW-M5_Edition_35-2019-1024-04Automobil se ističe posebnom tamnosivom bojom karoserije, kojoj dobar kontrast čine grafit sive 20-inčne felge i sjajnocrna kočiona kliješta. Isti tonalitet dominira i enterijerom, no tamnoću razbija zlatni umetak na centralnoj konzoli, prednjoj armaturi i vratima, te kontrastni bež prošiv na sjedištima.

BMW-M5_Edition_35-2019-1024-08Obzirom da se posebna edicija temelji na Competition izvedbi, to znači da ovaj M5 raspolaže sa čitavih 625 KS, što je najbolji dokaz evolucije ovog modela koji je kroz 6 generacija konstantno rastao i jačao, a prva je generacija raspolagala sa “skromnih” 286 KS.

BMW-M5_Edition_35-2019-1024-09BMW-M5_Edition_35-2019-1024-0a

2019 FORD FOCUS ST WAGON

Ford-Focus_ST_Wagon-2020-1024-01

Sjajni Ford Focus ST, osvanuo je i u praktičnijoj karavanskoj Turnier varijanti, te predstavlja gotovo idealan izbor za sportski nastrojenu glavu porodice.

Ford-Focus_ST_Wagon-2020-1024-08Poput hatchbacka i karavan pokreće odlični 2.3 litarski EcoBoost četverocilindarski turbobenzinac sa 280 KS i 420 Nm obrnog momenta, standardno uparen sa 6-stepenim manuelnim, a opcijski sa 7-stepenim automatskim mjenjačem.

Ford-Focus_ST_Wagon-2020-1024-06Ako ste i dalje zagriženi ljubitelj dizelaša, ST je dostupan i sa 2.0 litarskim EcoBlue agregatom koji razvija 190 KS i velikih 400 Nm obrtnog momenta, te je isti dostupan isključivo u kombinaciji sa manuelnim mjenjačem.

Ford-Focus_ST_Wagon-2020-1024-04Performanse su više nego adekvatne za većinu porodičnih vozača pa tako ubrzanje do 100 km/h traje kratkih 5,8 sekundi (benzinac), odnosno 7,7 sekundi (dizel), dok maksimalna brzina iznosi 250 km/h (benzinac), odnosno 220 km/h (dizel).

Ford-Focus_ST_Wagon-2020-1024-09Atraktivan sportski stajling se podrazumijeva, a zadržane su sve praktične vrijednosti poput zapremine prtljažnika od 490 do 1516 litara. Cijene sportskog karavana u njemačkoj startaju od 33.100 eura za dizelsku, odnosno 34.100 eura za benzinsku varijantu.

Ford-Focus_ST_Wagon-2020-1024-0c

MCLAREN GT

McLaren-GT-2020-1024-03

Stigao je i četvrti McLaren model predstavljen u sklopu Track25 poslovnog plana. Nosi jednostavan naziv GT i kako naziv sugeriše u pitanju je istinski Grand Tourer, odnosno sportista, koji je udobnošću i praktičnošću prilagođen svakodnevnoj upotrebi.

McLaren-GT-2020-1024-09Novi McLaren krasi prepoznatljiv klinast oblik sa specifično napuhanom stražnjicom, a dužinom od gotovo 4,7 metara, duži je od svih drugih modela u aktuelnoj ponudi modela. S druge strane nešto podignutiji prednji dio i načelno malo veći razmak od tla, omogućavaju mu savladavanje ležećih policajaca (naravno tu je i sistem podizanja ovjesa).

McLaren-GT-2020-1024-05Enterijer je pak osjetno luksuzniji od ostalih modela u ponudi i potpuno prilagođen višesatnoj vožnji. Jedan od specifičnih detalja koji potvrđuju praktičnost u svakodnevnici jeste i velika količina prostora za prtljag ukupne zapremine od čak 570 litara (420 litara straga i 150 litara sprijeda).

McLaren-GT-2020-1024-0eMcLaren-GT-2020-1024-0fNo, sve to ne znači da ovaj McLaren nije vrhunski sportista. Njegov 4.0 litarski twin-turbo V8 razvija 620 KS i 630 Nm, te u kombinaciji sa 7-stepenom SSG transmisijom omogućava ubrzanje do 100 km/h za samo 3,2 sekunde, do 200 km/h se stiže za tačno 9 sekundi, a maksimalna brzina iznosi 326 km/h.

McLaren-GT-2020-1024-01Uz masu od 1.530 kg, McLaren GT je preko 130 kg lakši od svog najbližeg konkurenta a omjer snage i mase od 405 KS po toni je više nego dojmljiv. To znači da je novi GT po svemu nadmašio svog duhovnog nasljednika 570 GT. To naravno ima i svoju cijenu koja će biti tik ispod 200.000 eura.

McLaren-GT-2020-1024-08

2020 AUDI A4 FACELIFT

Audi-A4-2020-1024-02

Audi je otkrio osvježeno izdanje modela A4 u svim njegovim izvedbama, odnosno standardnoj limuzinskoj, karavanskoj Avant, proterenskoj Allroad, te sportskoj S4, dostupnoj u benzinskoj i dizelskoj varijanti, a cijene startaju od 35.900 eura naviše (u Njemačkoj).

Audi-A4-2020-1024-05Vizuelne su promjene najvidljivije na prednjem dijelu, koji je dobio novu masku hladnjaka i nova svjetlosna tijela po uzoru na veći A6, a isto se desilo i sa stražnjim dijelom. Upečatljiv detalj je i naglašenija bočna linija, naročito na blatobranima.

Audi-A4-2020-1024-08Enterijer je pak dobio posljednju generaciju MMI infotainment sistema sa 10,1-inčnim ekranom osjetljivim na dodir, a instrument tabla nudi opciju poludigitalnog ili potpuno digitaliziranog uređenja.

Audi-A4_allroad_quattro-2020-1024-01Audi-A4_allroad_quattro-2020-1024-02Motorna ponuda uključuje 2.0 litarski TFSI benzinac sa 150, 190 i 245 KS, zatim 2.0 litarski TDI sa 140, 163 i 190 KS, te 3.0 litarski TDI sa 230 KS.

Audi-S4_TDI-2020-1024-01Audi-S4_TDI-2020-1024-03Posebna stavka su S4 i S4 Avant modeli dostupni sa poznatim 3.0 litarskim V6 turbobenzincem sa 350 KS, ali i novim 3.0 litarskim V6 turbodizelašem sa 340 KS, sa električnim turbopunjačem za vrhunski odaziv na komandu gasa.

Audi-S4_Avant_TDI-2020-1024-01Audi-S4_Avant_TDI-2020-1024-04Audi-S4_Avant_TDI-2020-1024-08

Opel Grandland X Hybrid4

Opel-Grandland_X_Hybrid4-2019-1024-01

Opel je predstavio svoj prvi plug-in hibridni pogon u tijelu SUV modela Grandland X, a donator tehnologije je očekivano PSA. U pitanju je iz Peugeota 3008 Hybrid 4 poznata kombinacija 1.6 litarskog četverocilindarskog turbobenzinca sa 200 KS i dva elektromotora, svaki po 109 KS, s tim da je prednji pripojen 8-stepenom automatskom mjenjaču, a stražnji usađen u stražnju osovinu, što rezultuje integralnim pogonom.

Opel-Grandland_X_Hybrid4-2019-1024-09Kombinovana snaga sistema iznosi velikih 300 KS i 450 Nm, što rezultira ubrzanjem do 100 km/h za 6,5 sekundi i maksimalnom brzinom od 220 km/h, a 13,2 kWh baterija omogućava do 50 kilometara vožnje samo na struju pri maksimalnoj brzini od 135 km/h, dok u hibridnom modu prosječna potrošnja goriva iznosi tek 2,2 l/100 km uz emisiju ugljen dioksida od samo 49 g/km. Na raspolaganju su četiri moda rada; electric, hybrid, AWD i Sport, kao i regenerativno kočenje.

Opel-Grandland_X_Hybrid4-2019-1024-0eOpel-Grandland_X_Hybrid4-2019-1024-0b