Category Archives: Vijesti

NISSAN LEAF NISMO

2018-Nissan-LEAF-Nismo

Nissan je najavom tunirane Nismo izvedbe električnog modela Leaf podigao mnogo obrva. Mnogi su mislili da je u pitanju šala, ali taj je automobil postao stvarnost, zasad samo u rodnom Japanu. Kompanija koja je ekspertizu dokazala na gotovo  svim klasičnim Nissan modelima, u Leafu je imala veliki izazov.

2018-Nissan-LEAF-Nismo 2Naravno, jačanje pogonske tehnologije je izostalo. Istina, ECU je rekalibriran kako bi odaziv na papučicu gasa bio još bolji. No, zato se sva pažnja posvetila vizuelnim doradama, a dotjeran je i ovjes, te električna servo asistencija, kako bi se dobila bolja vozna dinamika. Enterijer je pak dobio sportsko kolo upravljača, te unikatne Nismo detalje na odabranim mjestima.

2018-Nissan-LEAF-Nismo 3

HYUNDAI i30 N Line

Hyundai-i30_N_Line-2019-1024-01

Nakon što je ljubitelje vrućih kompaktnih modela, iznenadio N izvedbom modela i30, koja nudi atraktivan izgled i rasne sportske performanse zahvaljujući 250, odnosno 275 KS jakom 2.0 litarskom četverocilindarskom turbobenzincu, Hyundai je sada istupio sa “mlakom” N Line izvedbom istog koji donosi ratnički izgled N verzije, ali bez velike pogonske snage.

Hyundai-i30_N_Line-2019-1024-0bDakle, u pitanju je paket optičkih detalja, nešto slično GT Line izvedbama bratske Kije, no, u Hyundaiju tvrde da su se pozabavili i ovjesom, te upravljačkom elektronikom u cilju boljeg odaziva na papučicu gasa. Motorne opcije uz N Line paket zasad čini isključivo 1.4 litarski turbobenzinac sa 140 KS, a vremenom će to zasigurno biti i 1.6 litarski turbodizelaš sa 136 KS.

Hyundai-i30_N_Line-2019-1024-13

2018 AUDI TT FACELIFT

Audi-TT_Coupe-2019-1024-01

Treća generacija Audijevog malenog coupe/roadster modela TT, je u sklopu redovnog osvježenja dobila više standardne opreme, rafinirane, gotovo neprimjetne nove detalje na vanjskom izgledu, kao što je trodimenzionalna maska hladnjaka, veći usisnici zraka i slično, te neke nove motore. Savršen poklon za 20.-ti rođendan ovog sjajnog automobila.

Audi-TT_Roadster-2019-1024-0bPri tome prije svega mislimo na 2.0 litarski turbobenzinac u izvedbama sa 197 KS (40 TFSI) i 245 KS (45 TFSI), a jača je dostupna i u kombinaciji sa Quattro pogonom. Vrhunsku TTS verziju pak pokreće isti motor ali sa čitavih 306 KS. Izvedbe sa prednjim pogonom kao mjenjačku opciju nude 6-stepeni manuelni mjenjač, dok je S-Tronic rezervisan sa Quattro i TTS verzije.

Audi-TT_Coupe-2019-1024-0dAudi je ujedno predstavio i dvije posebne edicije. Prva je Audi TT 20 years, rođendanski model limitiran na tek 999 primjeraka, snažno inspirisan izvornim Roadster konceptom iz 1995. godine, a drugi je TT S line competition, kojeg krasi naglašeno atraktivan nastup sa brojnim S-Line detaljima.

Audi TTSAudi TTS 2Osvježeni se TT u prodajnim salonima očekuje krajem godine, a cijene će startati od 35.050 eura za coupe, odnosno od 37.500 eura za roadster, TTS izvedbe će pak koštati 54.500 eura (coupe), odnosno 57.500 eura (roadster).

Audi-TT_Roadster-2019-1024-01Audi-TT_Coupe-2019-1024-07

 

RENAULT MEGANE RS TROPHY

Renault-Megane_RS_Trophy-2019-1024-01

Renault Megane RS, konačno je dobio najavljenu Trophy varijantu, koja donosi još više snage i obrtnog momenta. Konkretno, čitavih 300 KS i 400 Nm (420 Nm sa mjenjačem sa dva kvačila) izvučeno je iz 1.8 litarskog četverocilindarskog turbobenzinca, koji standardno razvija 280 KS i 390 Nm.

Renault-Megane_RS_Trophy-2019-1024-07No, smisao Trophy verzije nije samo u većoj snazi. U ponudi su još dotjeranije šasije, kako standardna, tako i Cup šasija, koja donosi i Torsen mehanički diferencijal. Francuski se vrući kompakt “kotrlja” na unikatnim 19-inčnim felgama, na koje su montirane Bridgestone Potenza S001 gume, a opcijski će u ponudi biti još lakše felge sa Bridgestone Potenza S007 gumama.

Renault-Megane_RS_Trophy-2019-1024-0eIza pomenutih felgi kriju se pak novorazvijeni diskovi, koji smanjuju masi za 2,98 kg po točku. Upravljanje na sva četiri točka se podrazumijeva, dok enterijer donosi opcionalna Recaro sjedišta. Vrijedi spomenuti da je u razvoju automobila aktivno učestvovao F1 vozač Nico Hülkenberg.

Renault-Megane_RS_Trophy-2019-1024-03Kada su u pitanju performanse, Renault je zasad otkrio tehničke detalje za verziju opremljenu 6-stepenim manuelnim mjenjačem. Ubrzanje do 100 km/h traje 5,7 sekundi (0,1 sekundu brže od standardnog RS modela), a maksimalna brzina iznosi 260 km/h (+5 km/h). Sa EDC mjenjačem, te će brojke nesumnjivo biti još bolje.

Renault-Megane_RS_Trophy-2019-1024-0a

MILIONITI NISSAN JUKE IZ POGONA SUNDERLAND

one-millionth-nissan-juke

Osam godina nakon početka proizvodnje iz Nissanovog pogona u Sunderlandu “izašao” je milioniti primjerak neobično oblikovanog malog crossover modela Juke. Mnogi su govorili da je Juke suvišan u ponudi pored Qashgaija, te su mu spočitavali praktičnost podređenu formi, no Juke se bez obzira na sve pokazao izuzetno popularnim, naročito kod ženskog dijela kupaca, pa je recimo samo prošle godine u Evropi pronašao 95.000 novih vlasnika. Pored milionitog Juke-a, pogon u Sunderlandu je već proizveo preko tri miliona Qashqaija, 2.4 miliona Micri i 1.5 miliona Primera.

ASTON MARTIN V8 CYGNET CONCEPT

Aston_Martin-V8_Cygnet_Concept-2018-1024-01

Sjećate li se jednog od najnepotrebnijih i najomraženijih Aston Martin modela, minijaturnog Cygneta, zapravo “prepakovane” i precijenjenje Toyote iQ, koju je Aston Martin u ponudu uveo zbog smanjenja prosječne CO2 emisije cijele proizvodne game u skladu sa zahtjevima Evropske Unije.

Aston_Martin-V8_Cygnet_Concept-2018-1024-05Njegov 1.3 litarski četverocilindarski benzinac je svojom prosječnom potrošnjom od tek 4 litre bio totalna suprotnost rastrošnim AM sportašima, a britanci su uspjeli malenom japancu ponuditi dovoljno luksuza, ali naravno po paprenoj cijeni. No sve u svemu, Cygnet se pokazao kao totalni promašaj.

Aston_Martin-V8_Cygnet_Concept-2018-1024-06Ipak, čini se da luksuzna minijatura proživljava novu mladost, jer je na Goodwood festival brzine isti osvanuo u unikatnom izdanju pokretan 4.7 litarskim V8 motorom sa 430 KS iz modela Vantage S, kojeg su nekako uspjeli utrpati u malenu karoseriju, pa je sa ukupnom masom od tek 1.375 kg ovo itekako sposoban mališan.

FLOTA RENAULTA CLIO I ZA PLANET D.O.O.

IMG_8544

Planet d.o.o., kao jedna od vodećih distributerskih tvrtki u Bosni i Hercegovini, svoje povjerenje je dao Renaultu, čija flota novih vozila Clio će zasigurno pomoći ostvarenju što boljih poslovnih rezultata uz potpuno kontrolirani i nizak trošak korištenja.

U preko 20 godina dugom poslovnom stažu i sa širokim distributerskim portfoliom, Planet d.o.o. surađuje isključivo s profesionalnim partnerima koji im, poput Renaulta koji je europski lider u prodaji gospodarskih vozila već dvadeset godina, mogu omogućiti potpunu mobilnost uz stalno raspoloživa zamjenska vozila, petogodišnju garanciju i, na kraju, fiksni i unaprijed poznati trošak održavanja automobila. O sada će predstavnici poznatih robnih marki L’Oréal, Red Bull, Rio Mare, Vichy, Branck Caffe i Algida biti prepoznati i za upravljačem novog Renaulta Clio.

Flota Renaultovih automobila Clio četvrte generacije, koji i inače važi kao provjeren, izdržljiv i ekonomičan, isporučena je u Planet d.o.o. u verziji sa poznatim 1.5 dCi turbodizelskim  motorom, kojeg odlikuje izuzetno niska potrošnja od svega 3,5 litara na 100 pređenih kilometra. Teretna verzija Societe ima nosivost od 520 kg te zapreminu teretnog prostora od 1m3, a sve uz izuzetno primamljivu cijenu već od 18.700 KM bez PDV-a.

MASERATI LEVANTE GTS

Maserati-Levante_GTS-2019-1024-01

Maserati je Goodwood festival brzine odabrao kao mjesto svjetske premijere novog Levante GTS modela. Sportski nastrojen SUV pod prednjim poklopcem krije 3.8 litarski twin-turbo V8 sa 550 KS kakav pokreće i limuzinski Quattroporte GTS, ali je isti pretrpio određene izmjene kako bi uspješno sarađivao sa Q4 pogonom na sve točkove.

Maserati-Levante_GTS-2019-1024-03Zbog odličnog omjera mase i snage od 3,9 kg/KS, veliki Maserati Levante GTS treba samo 4,2 sekunde da ubrza do 100 km/h, a postiže i maksimalnih 290 km/h, što je na nivou supersportskih coupe-a i limuzina. Nagovještaj posebnosti daju suptilni dizajnerski detalji, dok enterijer osvaja crvenom kožom i detaljima od karbonskih vlakana.

Maserati-Levante_GTS-2019-1024-04