Category Archives: Tuning

WHEELSANDMORE MERCEDES-AMG E63 S

mercedes-amg-e63-s-estate-tuning-wheelsandmore-3

Sa 612 KS i 850 Nm, karavanski Mercedes AMG E63 S je ultimativni porodični trkač, koji do 100 km/h ubrzava za 3,5 sekundi i postiže maksimalnih, elektronski ograničenih 250 km/h. Većini vozača je to više nego što zaista i trebaju. No, uvijek postoje oni nezasitni, a na takve je mislila tuning kompanija Wheelsandmore, koja je za njemački karavan pripremila kvalitetan program modifikacija.

mercedes-amg-e63-s-estate-tuning-wheelsandmore-000Najvažnija stvar je nesumnjivo mogućnost jačanja motora na čitavih 712 KS i 965 Nm, s kojim ovaj veliki karavan ulazi u društvo istinskih superautomobila. No, kome je to mnogo, u ponudi su i slabiji paketi jačanja na 650 KS i 920 Nm, odnosno 680 KS i 960 Nm. U svakom slučaju tuning paket podrazumijeva skidanje elektronske blokade maksimalne brzine. Od vizuelnih detalja pak izdvajaju se 21-inčne felge sa Michelin “valjcima” dimenzija 265/30 naprijed i 295/25 nazad.

mercedes-amg-e63-s-estate-tuning-wheelsandmore-12

 

BRABUS MERCEDES X CLASS

mercedes-benz-x-class-by-brabus

Bilo je samo pitanje kada će se Mercedes X Class naći na “udaru” tuning kuće Brabus. Slavni se tuner potrudio njemački pick-up model odvojiti od Nissan Navare na kojoj se zapravo bazira. Zbog toga je pripremljen kompletan paket eksterijernih i enterijernih dodataka, koji su automobil učinili daleko atraktivnijim. Posebno izdvajamo prednji branik, LED svjetlosne module na krovu, četiri izduvne cijevi straga, te atraktivne dvobojne 20-colne felge sa sedam dvostrukih krakova.

mercedes-benz-x-class-by-brabus 2Nije zaboravljen ni Nissanov 2.3 litarski turbodizelaš, koji je osnažem na 211 KS i 510 Nm, što je za 21 KS i 60 Nm više od serijske verzije. Rezultat je nešto kraće ubrzanje do 100 km/h za 11,5 sekundi. No, mnogi s nestrpljenjem paket jačanja 6-cilindarskog Mercedesovog dizelaša u modelu X350d, koji zapravo bolje stoji ovom velikom automobilu. Enterijer je pak dobio detalje od aluminija i nehrđajučeg čelika, te mnoštvo kože.

mercedes-benz-x-class-by-brabus 3

LIGHTWEIGHT BMW M2 KABRIOLET

bmw-m2-convertible-by-lightweightt

Dobropoznati njemački BMW tuner Lightweight, često se u svom radu pozabavi sjajnim M2 modelom, no sada su otišli korak dalje i stvorili unikatan automobil, koji niti sam BMW ne namjerava napraviti. U pitanju je kabriolet izvedba serije 2 sa specifikacijama top modela M2, koji je inače dostupan samo kao coupe.  No, Lightweight nije samo stvorio topless M2, već je svoj automobil izlaznom snagom izdigao iznad standardnog M2, ali i Competition izvedbe.

bmw-m2-convertible-by-lightweightt 2Upravo tako, njegov je 3.0 litarski biturbo redni 6-cilindraš ojačan na 422 KS i 600 Nm, dok serijski M2 Competition raspolaže sa 405 KS i 551 Nm. Za adekvatan prenos sve te pogonske snage na točkove brine se iz M4 modela preuzet 7-stepeni mjenjač sa dva kvačila. Lightweight je ugradio i Bilstein Clubsport ovjes, te kapacitetnije kočione kompomente. U vizuelnim se doradama pak nije pretjerivalo, tu je tek par detalja od karbonskih vlakana.

bmw-m2-convertible-by-lightweightt 3Cijena ovako detaljno dorađenog vozila iznosi masnih 75.000 eura, što je za nekih 15.000 eura više od stnadardnog M2 Coupe modela, no ipak je u pitanju unikatan superbrzi kabriolet.

OETTINGER VW GOLF GTI

vw-golf-gti-oettinger-tcr-germany-street

Pomalo zaboravljena tuning kuća Oettinger pripremila je sasvim poseban Golf GTI, koji nastupom i snagom zasjenjuje trkaću TCR varijantu koja je poslužila kao uzor. Proširena karoserija, mnoštvo spojlera, ogromne 20-inčne felge i dva izduvna topa straga daju naslutiti da standardni 2.0 litarski turbobenzinac razvija mnogo više od standardne postavke. U pitanju je čitavih 360 KS i 470 Nm, što se direktno odražava na performanse, pa ubrzanje do 100 km/h traje tek 5 sekundi, a maksimalna brzina iznosi visokih 275 km/h. To je dakle jedan sasvim poseban Golf.

vw-golf-gti-oettinger-tcr-germany-street 2

ROUSH JACKHAMMER

Roush-JackHammer-Ford-Mustang-1

Tuning kompanija Roush, predstavila je još jedan poseban Mustang, simbolično nazvan JackHammer (pneumatski čekič) i proizvodno limitiran na samo 200 primjeraka. U Roush režiji je kultni američki sportista dobio  brojne nove detalje, a najvažniji je R2650 kompresor, koji je snagu 5.0 litarskog V8 motora sa serijskih 460 KS podigao na čak 710 KS, što mogućnosti vozila podiže na potpuno novi nivo, neovisno od toga da li je za prenos snage zadužen 6-stepeni manuelni ili 10-stepeni automatski mjenjač. Osim toga, ovaj je Mustang dobio detaljno dotjeran ovjes, te posebne Continental ExtremeContact Sport gume montirane na sjajnocrne felge.

Roush-JackHammer-Ford-Mustang-2

ABT BEETLE CONVERTIBLE

abt-tuned-vw-beetle-convertible

Dobropoznata njemačka tuning kompanija ABT Sportsline, specijalizovana za vozila VW Grupacije, dokazala je da se i već dobro zastarjela “buba” može učiniti osjetno atraktivnijim vozilom, naročito u kabriolet izdanju. Tako je Beetle Convertible dobio više snage, detaljno dotjeran enterijer sa mnoštvom kože i dijamantnim prošivom, te karbonskim detaljima, kao i posebnu bronzanu folija presvlaku karoserije.

abt-tuned-vw-beetle-convertible 2Kada je u pitanju jačanje motora, ABT se odlučio za 2.0 litarski četverocilindarski turbobenzinac, koji je sa serijskih 220 KS, ojačan na 290 KS, dok je obrti moment porastao za 80 Nm, na ukupno 430 Nm. Kroz atraktivne se 19-inčne felge pak primjećuje ojačani kočioni sistem, a uz sve to odlično se uklapa i primjetno spušten ovjes.

VOLKSWAGEN AMAROK BY BBM

vw-amarok-aventura-bbm-off-road-tuning-7

Iako  se uglavnom bavi doradom sportskih automobila, njemački BBM Motorsport ovaj se put poigrao Volkswagenovim pick-up modelom Amarok i pretvorio ga u pravo off-road čudovište vrijedno čak 57.900 eura, od čega preko 20.000 eura otpada na konverzije.

vw-amarok-aventura-bbm-off-road-tuning-16Šta zapravo kupci dobijaju za taj novac. Pa, prije svega ovjes podignut za 100 mm, uz koji se odlično uklapaju 18-inčne Cooper STT terenske gume, zbog kojih su i blatobrani dodatno prošireni.

vw-amarok-aventura-bbm-off-road-tuning-10Nadalje, tu su i dodatni štitnici podnice, prednji bull-bar, te krovna platforma i “surla” za usis. BBM Motorsport se očekivano poigrao i V6 TDI-jem, koji je sa serijskih 225 KS i 550 Nm, ojačan na 265 KS i 620 Nm. Nije mnogo, ali sigurno pomaže.

BMW M4 NA NIVOU FERRARIJA

bmw-m4-coupe-tuning-6

BMW M4 je česta meta tunera, ali ne nailazi se uvijek na primjerak koji je jači od recimo Ferrarija 488 GTB. Takvo nešto predstavila je kompanija ADV1, a prva stvar koju primjećujemo jesu osjetno niži stav zbog skraćenog ovjesa i ručno rađene kovane 20-inčne felge čija će crvena boja podijeliti mišljenja, a brojni detalji od kabonskih vlakana se podrazumijevaju. No, ako ostavimo te detalje po strani, mnogo zanimljivija stvar jeste jačanje 3.0 litarskog twin-turbo “šestaka” sa serijskih 430 KS na nevjerovatnih 710 KS. Finalni detalje jeste “gromoglasni” Akrapovič izduvni sistem.

bmw-m4-coupe-tuning-2-1