Category Archives: Tuning

MTM CUPRA ATECA

Cupra-Ateca-Tuning-MTM

Seatov prvi samostalni Cupra model, kompaktni SUV Ateca, prošao je kroz ruke tehničara tuning kompanije MTM, te postao još sposobniji sportski SUV. Glavna stavka zahvata jeste jačanje 2.0 litarskog turbobenzinca sa serijskih 300 KS na čak 480 KS. Enormno jačanje uslovilo je detaljnu doradu upravljačkog sistema, ovjesa i kočnica, a tu su i brojni novi vizuelni detalji.

Cupra-Ateca-Tuning-MTM 2

AC SHNITZER BMW M5 COMPETITION

BMW-M5-Competition-Tuning-AC-Schnitzer

Aktuelni BMW M5 Competition, najjači M5 ikada, sa svojih je 625 KS i 750 Nm više nego sposoban za monstruozne performanse, poput ubrzanja do 100 km/h za tek 3,3 sekunde. Rekli bismo bolje ne može. Ili pak može? Može ako se pita renomiranu tuning kompaniju AC Schnitzer, koja je iz 4.4 litarskog V8 benzinca uspjela izvući dodatnih 100 KS, odnosno ukupno 720 KS, što je M5 približilo recimo Ferrariju 488 Pista. I obrtni moment je posljedično porastao za 100 Nm na ukupno 850 Nm. Cijena zahvata iznosi visokih 10.000 eura, a mogućnosti vozila nakon prerade se sasvim razumljivo čuvaju samo za uši potencijalnih mušterija.

BMW-M5-Competition-Tuning-AC-Schnitzer 2

PERFORMMASTER AMG GT 63 S

987ee0bf-mercedes-amg-gt63-s-4-door-1-of-31-by-performmaster-9

Mercedes AMG GT 63 S je nesumnjivo trenutno jedna od najbržih i najsposobnijih coupe limuzina na svijetu. No, to ne znači da se ne može dodatno unaprijediti. Upravo to je uradila njemačka tuning kompanija Performmaster, koja je proslavu 31.-og rođendana odlučila obilježiti stvaranjem 31 primjerka detaljno dorađene sportske limuzine. Uz suptilan, ali krajnje atraktivan stilski nastup, glavna stavka jeste jačanje 4.0 litarskog twin-turbo V8 motora sa serijskih 640 KS i 900 Nm, na čitavih 740 KS i 1.030 Nm. Značajno jačanje motora, rezultiralo je ubrzanjem do 100 km/h za 2,9 sekundi (0.3 sekunde brže od serijskog modela), a maksimalna brzina i dalje stoji na 315 km/h.

d2ba9c53-mercedes-amg-gt63-s-4-door-1-of-31-by-performmaster-12

KUHL RACING NISSAN LEAF

57ffc1a5-2019-nissan-leaf-tuning-kuhl-racing-1

Druga generacija Nissana Leaf, jedan je od najuspješnijih električara na globalnom planu, no u dizajnerskom smislu mu nedostaje stava. Iako tuneri nemaju puno prostora kada je u pitanju jačanje električnih pogonskih komponenti, tu i tamo se nađe neki, koji se potrudi barem dizajnerski automobil učiniti zanimljivijim. Upravo je to učinio Kuhl Racing, koji je Leafu u potpunosti promijenio lični opis. Široki blatobrani, agresivni branici, spojleri, difuzor i mnoštvo drugih detalja učinili su Leaf neprepoznatljivim, a podesivi zračni ovjes  u trenu ga pretvara u popularni low-rider.

a2938c53-2019-nissan-leaf-tuning-kuhl-racing-3

NOVITEC FERRARI PORTOFINO

novitec-ferrari-portofino

Modificiranje Ferrari proizvoda bez narušavanja njegovih prirodnih linija nije posao za svakoga. No, u njemačkoj kompaniji Novitec itekako znaju kako se to radi, a posljednji dokaz dolazi u vidu detaljno doređanog modela Portofino, nasljednika modela California.

novitec-ferrari-portofino 2Pažljivo odabrani i suptilni aerodinamički dodaci, osim što automobil čine atraktivnijim, očekivano imaju i praktičnu ulogu, odnosno poboljšanje aerodinamičkih svojstava. Uz to se odlično uklapaju skraćeni ovjes i bogat izbor velikih felgi.

novitec-ferrari-portofino 3Kada je u pitanju tehnika, Novitec se nije razbacivao, već je 3.9 litarski twin-turbo V8 ojačan za umjerenih 83 KS i 91 Nm, odnosno sa serijskih 591 KS i 760 Nm na 674 KS i 850 Nm, što je dovoljno za ubrzanje do 100 km/h za 3,2 sekunde i maksimalnu brzinu od 325 km/h.

ABT AUDI RS5 SPORTBACK

audi-rs5-sportback-by-abt

ABT Sportsline donosi novu tunersku poslasticu, limitiranu na tek 50 primjeraka. U pitanju je prerada sjajnog Audija RS5 Sportback, koji je nakon dorade postao još respektabilniji coupe limuzinski sportista. Atraktivan stilski nastup sa brojnim spojlerima i ogromnim 21-inčnim felgama, nagovještava magiju učinjenu pod prednjim poklopcem. A tamo je 2.9 litarski twin-turbo V6 benzinac sa serijskih 450 KS i 600 Nm ojačan na 510 KS i 690 Nm.

audi-rs5-sportback-by-abt 2

WIMMER POLO R WRC

2e474627-vw-polo-r-wrc-wimmer-tuning-1

VW-ov Polo R WRC je jedan od prepoznatljivih predstavnika klase malih gradskih jurišnika i to prvenstevno zahvaljujući 2.0 litarskom turbobenzincu sa 220 KS i 475 Nm, koji u maloj i laganoj karoseriji čini čuda. Zbog toga je i predstavljen kao posebna edicija u odnosu na standardni Polo GTI sa 200 KS i 320 Nm. No u tuning kompaniji su odlučili jedan takav Polo R WRC učiniti još posebnijim, pretvorivši ga u istinsku cestovno legalnu zvjerku. Glavna stavka jeste jačanje pomenutog četverocilindraša na čitavih 420 KS i 650 Nm, nakon čega ovaj Polo postiže maksimalnih 280 km/h, a tuner za taj posao traži masnih 10.200 eura.

dc57c5ee-vw-polo-r-wrc-wimmer-tuning-8

BRABUS 800 WIDESTAR JE MERCEDES G KLASE DOVEDEN DO SAVRŠENSTVA

brabus-800-widestar

Mercedes je, na razočarenje vjernih fanova, odlučio ukinuti vrhunsku G65 AMG izvedbu Mercedesa G klase, koja je u odnosu na već vrhunsku G63 donosila dodatnu dozu ekskluziviteta i snage zahvaljujući rabijatnom V12 motoru. No, tuning kuća Brabus, odlučila je ispraviti ovu “nepravdu” i pomenuti G63 AMG pojavom, snagom i svime ostalim dovesti na nivo jednog G65 AMG.

brabus-800-widestar 2I u tome su naravno uspjeli, jer pred nama je automobil koji nikoga ne ostavlja ravnodušnim, a čak će i dežurnim ekolozima poteći voda na usta. Ekspert iz Bottropa usadio je svo svoje bogato iskustvo u ovaj sjajni automobil. Prvo što primjećujemo jeste značajno širenje karoserije, odnosno blatobrana, kako bi se uspješno ugostili masivni gumeni valjci promjera 23 cola. Pažnju privlače i veliki usisnici zraka te brojni detalji od karbona, dok je enterijer oaza vrhunskog luksuza i najkvalitetnijih dostupnih materijala.

brabus-800-widestar 3Ipak, najvažnija stvar nalazi se pod velikim prednjim poklopcem, a to je 4.0 litarski V8 ojačan za dodatnih 215 KS i 150 Nm u odnosu na serijsku varijantu na impresivnih 800 KS i čak 1.000 Nm obrtnog momenta. Rezultat? Monstruozno ubrzanje do 100 km/h za 4,1 sekundu i maksimalna brzina ograničena na 240 km/h, što je više nego što je ugodno u ovoj pokretnoj cigli.