Category Archives: WRC

PRVA WRC POBJEDA ZA TOYOTU OD 1999. GODINE

Toyota-WRC-Rally-Sweden

Toyota slavi. U svom drugom nastupu od povratka u svjetski reli šampionat, japanski je proizvođač ostvario pobjedu, prvu nakon davne 1999. godine. Junak dana nesumnjivo je vozač Jari-Matti Latvala, koji je doslovno briljirao na utrci u Švedskoj, te dokazao da mu nije bilo potrebno puno vremena da se nakon VW Pola privikne na trkaću Toyotu Yaris. Toyotin povratak WRC pobjedama odjeknuo je poput bombe u automobilskim krugovima. Pridružujemo se čestitkama.

2017 CITROEN C3 WRC

2017 Citroen C3 WRC

Nakon Hyundaija, Forda i Toyote i Citroen je kao četvrti i posljednji proizvođač konačno predstavio svog takmičara za sljedeću WRC sezonu. Novi je C3 WRC sjajna zamjena za dokazani DS3 WRC, a vozačku postavu čine Kris Meeke, Craig Breen, Stephane Lefebvre i Sheikh Khalid Al Qassimi.

2017 Citroen C3 WRC 2Baš kao i kod konkurenata, ono što prvo “upada u oči” jesu raskošni aerodinamički elementi u skladu sa novim WRC pravilima i naglašena širina vozila na nivou recimo Audija A6. Francuski 1.6 litarski turbobenzinac razvija 380 KS i 400 Nm, što je prava mjera za tek 1.190 kg težak projektil na četiri točka.

2017 Citroen C3 WRC 3

2017 TOYOTA YARIS WRC

Yaris-WRC

Nakon Hyundaija i Forda i Toyota je konačno predstavila svoj WRC bolid za narednu sezonu, koji se bazira na gradskom modelu Yaris, a koji je zbog zaista nevjerovatnih aerodinamičkih dodataka, naročito ogromnog stražnjeg krila gotovo neprepoznatljiv.

Yaris-WRC 2Maksimalno agresivan nastup opravdava 380 KS jak 1.6 litarski turbobenzinac. Boje Toyota Gazoo Racing ekipe branit će dobro nam poznati Jari-Matti Latvala, te Juho Hänninen, dokazani S2000 šampion koji je i vodio razvojni program Toyote za veliki povratak u takmičenje iz kojeg se Toyota povukla još 1999. godine.

Yaris-WRC 3

SEBASTIAN OGIER POTPISAO ZA M SPORT

2017-ford-fiesta-wrc-by-m-sport

Kompanija M-Sport je prije par dana predstavila WRC izvedbu Ford Fieste za narednu sezonu ovog takmičenja. Tom prilikom vozačka postavka ostala je tajna. No, ne više, jer se desilo ono što su mnogi i očekivali. Četverostruki šampion Sebastian Ogier odvagao je svoje opcije nakon otkaza zbog neočekivanog izlaska Volkswagena iz WRC takmičenja i odlučio se upravo za Ford. Za upravljačem druge Fieste bit će Ott Tanak.

2017 FORD FIESTA WRC

2017-ford-fiesta-wrc-by-m-sport

Kompanija M-sport, predstavila je WRC izvedbu Ford Fieste za narednu sezonu ovog takmičenja. U skladu sa novim pravilima, automobil je u potpunosti izmjenjen i ima tek 5 posto sličnosti sa prethodnikom, a 1.6 litarski EcoBoost turbobenzinac sa 380 KS i 450 Nm, novi 6-stepeni sekvencijalni mjenjač, kao i opsežan testni program, garancija je vrhunskih rezultata. Vozačka postavka još nije objavljena, obzirom da se čeka odgovor šampiona Sebastiana Ogiera, koji još vaga svoje opcije nakon otkaza zbog neočekivanog izlaska Volkswagena iz WRC takmičenja. Automobil je probao i Ott Tanak, mada ni Mads Ostberg neće tako lako dati svoje mjesto.

2017-ford-fiesta-wrc-by-m-sport 2

2017 HYUNDAI I20 WRC

2017-hyundai-i20-wrc

Hyundai je prvi predstavio učesnika u sljedećoj WRC sezoni, coupe verziju modela i20. Na istom su vidljivi rezultati novih pravila, prvenstveno onih koji se odnose na aerodinamiku i smanjenje mase, što uz još veću pogonsku snagu ( ukupno 380 KS) garancija izuzetno atraktivnih vožnji i velikih brzinskih prosjeka. Vozačku će postavku i dalje činiti Thierry Neuville, Hayden Paddon i Dani Sordo.

2017-hyundai-i20-wrc 2

VOLKSWAGEN IZLAZI IZ WRC ŠAMPIONATA

VW-WRC

Nakon što je Audi nedavno objavio izlazak iz prvenstva utrka izdržljivosti, još se jedan član VW grupe oprašta od sportskih aktivnosti. U pitanju je Volkswagen, koji je odlučio napustiti svjetski reli šampionat (WRC) krajem ove godine. Volkswagen je od same pojave u WRC-u 2013. godine bio više nego dominantan te je ostvario četiri tvorničke i vozačke titule uz ukupno 41 pobjedu. Poput Audija i čelnici VW-a kao razlog za napuštanje ove sportske discipline imenuju restrukturiranje poslovanja, te prebacivanje fokusa na elektrifikaciju.

NAKON MINIJA I FORD NAPUŠTA WRC

alt

alt

WRC egzodus, nakon kojeg ovaj automobilski sport vjerovatno neće ličiti ni na šta se nastavlja. Odlazi velikan Sebastian Loeb, odlazi Mini, a sada je povlačenje najavio i Ford. Razlog je jednostavan, ali pomalo ispran – teška finansijska situacija, pad prodaje, a time i nedostatak finansija. No, zbog izuzetno bogate WRC tradicije, ovaj je potez bio nesumnjivo jako težak za Ford. Istina, WRC Fieste ćemo gledati i 2013. godine, ali u M-Sport izdanju, a ne tvorničkom. Bit će tu sigurno i još koja privatnička ekipa, koja će kupiti isprobane Ford trkače.