Category Archives: Noviteti

PORSCHE TAYCAN

Porsche-Taycan-2020-1280-03

Dugo smo ga čekali i konačno je tu. Stigao je ultimativni električni sportski sedan. Djelo je kompanije Porsche i nosi zvučno ime Taycan. U pitanju je elegantni, gotovo pet metara dugačak, električni sedan sa formom Panamere, ali i specifičnim detaljima modela 911. Iz kojeg god ugla da se pogleda, pravi je ljepotan.

Porsche-Taycan-2020-1280-0cPorsche je primjenio malo drugačiji koncept, pa je Taycan prvo stigao u top izvedbama Turbo i Turbo S, dok se one slabije očekuju nešto kasnije. I dok bi se po nazivu dalo naslutiti da se radi o nekom rasnom turbobenzincu, Taycan ispod lima krije par električnih motora, po jedan za svaki par točkova, ukupne izlazne snage 616 KS.

Bildergalerie-Porsche-Taycan-2019-1200x800-64a38deab946274cNo, razlika nastaje prilikom istraživanja maksimuma, pa Taycan Turbo u overboost režimu raspolaže sa 680 KS, što je dovoljno za sprint do 100 km/h za 3,2 sekunde. Taycan Turbo S je još brutalniji i zbog rasta izlazne snage na čitavih 760 KS, on do 100 km/h ubrzava za 2,8 sekundi. Maksimalna brzina u oba slučaja iznosi 260 km/h.

Porsche-Taycan-2020-1280-14Porsche-Taycan-2020-1280-1aObje varijante pak posjeduju veliku LG-jevu 93,4 kWh litij-jonsku bateriju dostatnu za automoniju kretanja u rasponu od 380 do 450 kilometara. Uprkos pozamašnoj masi od čitavih 2.300 kg, Taycan se ponaša i vozi kao pravi Porsche sa filigranski dotjeranom voznom dinamikom.

Porsche-Taycan-2020-1280-07Ok, znamo da je u pitanju istinski tehnološki biser, ali cijena Taycana od 152.136 eura za Turbo, odnosno 185.456 eura za Turbo S izvedbu je jednostavno previsoka, no Porsche je odlučio masno naplatiti ekspertizu, a pravim ljubiteljima to zasigurno neće smetati, baš kao ni prosječan prtljažni prostor od 366 litara straga i dodatnih 81 litar sprijeda.

Porsche-Taycan-2020-1280-10Sve u svemu, Taycan je ogledni primjerak budućnosti Porschea, a njegova će pogonska tehnologija nesumnjivo pronaći put i do ostalih Porsche modela.

Porsche-Taycan-2020-1280-1dPorsche-Taycan-2020-1280-0b

2020 HYUNDAI I10

Hyundai-i10-2020-1280-01

Stiglo je treće izdanje korejskog gradskog minija, koji vizuelnim nastupom i opremljenošću izlazi iz okvira klase i predstavlja krajnje zanimljiv izbor za automobilsku svakodnevnicu.

Hyundai-i10-2020-1280-0dIako je zadržao gotovo pa identične dimenzije prethodnika, novi je i10 vizuelno osjetno odrasliji automobil, što potvrđuje i moderan enterijer sa 8-inčnim ekranom infotainment sistema i dopadljivim minimalističkim uređenjem.

Hyundai-i10-2020-1280-18Odraslost potvrđuje i spisak opreme, naročito one sigurnosne, pa tako novi i10 donosi automatsko kočenje u nuždi, detekciju pješaka, detekciju umora vozača, pomoć pri održavanju pravca i pametna duga svjetla.

Hyundai-i10-2020-1024-19No, da je i dalje riječ o gradskom pikavcu najbolje potvrđuje maleni 1.0 litarski trocilindarski usisni benzinac sa 67 KS i 96 Nm, koji je dovoljan samo za osnovne potrebe. Mnogo kontretniji izbor jeste 1.2 litarski četverocilindarski benzinac sa 83 KS i 118 Nm. Oba su uparena sa 5-stepenim manuelnim mjenjačem.

Hyundai-i10-2020-1024-0aZahvaljujući povećanju međuosovinskog razmaka za 40 mm na ukupno 2.425 mm, putnički je prostor mnogo izdašniji, a tu je i prtljažni prostor od 252 litre, kao jedan od najvećih u klasi. Novi i10 će se kao i prethodnik proizvoditi u turskom Izmiru, a cijene bi trebale startati od 11.500 eura naviše.

Hyundai-i10-2020-1024-12

2020 NISSAN JUKE

Nissan-Juke-2020-1024-01

Nissanov otkačeni mali crossover Juke konačno je dobio drugo izdanje u kojem je postao veći i odrasliji automobil, ali bez gubljenja svog neobičnog izgleda. Najkraće rečeno, novi je Juke u svemu nadmašio svog prethodnika, koji je svojom pojavom 2010. godine podijelio automobilsku javnost, ali i pokrenuo pomamu za malenim gradskim terencima.

Nissan-Juke-2020-1024-0dKao prvo, novi Juke krase osjetno harmoničnije proporcije uz nekoliko specifičnih detalja, kao što je “lebdeći” krov, naglašena V maska hladnjaka i upečatljive bočne linije, ali uz gubitak nekih specifičnih detalja kao što su stražnja boomerang svjetla. Na svu sreću, prepoznatljiva velika okrugla svjetla sprijeda i dalje su tu.

Nissan-Juke-2020-1024-18Kao drugo, postavkom na CMF-B platformu Renaulta Captur i Renaulta Clio, Juke je postao osjetno prostraniji, jer je 75 mm duži i ima 105 mm veći međuosovinski razmak, ali i 23 kg lakši, dok je prtljažnik porastao za 20 posto na ukupno 422 litre. Sam enterijer je radikalno promijenjen u odnosu na prethodnika, te osjetno luksuzniji i razmjerno digitaliziran.

Nissan-Juke-2020-1024-20Atraktivan vizuelni nastup nažalost ne prati pogonska grupacija, koja zasad podrazumijeva samo 1.0 litarski trocilindarski turbobenzinac sa 117 KS, uparen ili sa 6-stepenim manuelnim ili 7-stepenim mjenjačem sa dva kvačila, za kojeg proizvođač obećava da nudi dovoljno zabave u vožnji uz rafiniran rad i umjerenu potrošnju.

Nissan-Juke-2020-1024-06Nešto kasnije za očekivati je hibridiziranu verziju postojećeg motora, a dizelaši nisu u planu. Cijene novog Jukea startat će od 18.000 eura naviše. Sve u svemu u pitanju je istinska evolucija kultnog prethodnika, koja je prevazišla najveće mane prve generacije, prvenstveno po pitanju prostranosti i ponude prtljažnog prostora. Sada je to mnogo konkretniji ali jednako atraktivan mali crossover.

Nissan-Juke-2020-1024-11

2020 MERCEDES BENZ GLE COUPE

Mercedes-Benz-GLE_Coupe-2020-1280-18

Osvježeno izdanje Mercedesa GLE Coupe, namijenjeno borbi sa uvijek popularnim BMW-om X6, donosi evolutivan dizajn, prvenstveno prednjeg dijela sa naglašenijom maskom hladnjaka i restilizovanim LED svjetlima, ali ipak najupečatljiviji dio ostaje naglašena coupe linija krova.

Mercedes-Benz-GLE_Coupe-2020-1280-1bPogled u tehničke specifikacije otkriva blagi rast dimenzija u gotovo svim smjerovima, što obećava nešto više prostora u raskošnoj i potpuno digitaliziranoj unutrašnjosti, dok prtljažnik zaprema sjajnih 655 litara u osnovnoj postavci i čitavih 1.790 litara sa preklopljenim stražnjim sjedištima (+70 litara u odnosu na prethodnika).

Mercedes-Benz-GLE_Coupe-2020-1280-20Motorna je ponuda striktno limitirana i u Evropi podrazumijeva dvije izvedbe 6-cilindarskog dizelaša. Tako GLE Coupe 350 d 4MATIC nudi 272 KS i 600 Nm, a  400 d 4MATIC čitavih 330 KS i 700 Nm. Oba su uparena sa 9G‑TRONIC automatskim mjenjačem.

Mercedes-Benz-GLE_Coupe-2020-1280-0dAmerički će kupci pak dobiti isključivo GLE 53 AMG izdanje koje pokreće 3.0 litarski 6-cilindarski turbobenzinac sa 435 KS i 520 Nm, a tu je i EQ Boost starter generator.

Mercedes-Benz-GLE53_AMG_4Matic_Coupe-2020-1280-01Mercedes-Benz-GLE53_AMG_4Matic_Coupe-2020-1280-13

2020 PORSCHE MACAN TURBO

Porsche-Macan_Turbo-2019-1280-01

Novi Macan Turbo sami je vrh ponude Porscheovog kompaktnog SUV modela. Njegov 2.9 litarski 6-cilindarski biturbo benzinac raspolaže sa 440 KS, što je garancija vrhunskih performansi uprkos masi i formi karoserije, jer ipak se ovaj motor već dokazao i u većem Cayenneu, ali i limuzinskoj Panameri.

Porsche-Macan_Turbo-2019-1280-03Tako ubrzanje do 100 km/h traje 4,3 sekunde, a maksimalna brzina iznosi velikih 270 km/h. Detaljno dotjeran upravljači i kočioni sistem, te naravno ovjes, čine od ovog SUV-a pravi sportski automobil. Macan Turbo svoje mogućnosti najavljuje suptilnim sportskim nastupom. Sve navedeno ima uporište i u „masnoj“ cijeni od 92.000 eura.

Porsche-Macan_Turbo-2019-1280-04Porsche-Macan_Turbo-2019-1280-02

SEAT TARRACO FR PHEV

Seat-Tarraco_FR_PHEV-2020-1280-01

Španski brend je na svom najvećem SUV modelu Tarraco odlučio pokazati svoju tradicionalnu sportsku stranu, ali i neku novu, ekološki nastrojenu politiku budućnosti.

Seat-Tarraco_FR_PHEV-2020-1280-06Pred nama je stoga Tarraco FR PHEV, odnosno veliki SUV sa sedam sjedišta kojeg krasi atraktivan FR paket sportskog stajlinga, ali i po prvi put u istoriji marke pomodna plug-in hibridna tehnologija. Rekli bismo automobil pun suprotnosti.

Seat-Tarraco_FR_PHEV-2020-1280-0dTarraco je dakle dobio plug-in hibridni sistem, poznat iz VW Passata GTE ili Škode Superb iV sastavljen od 150 KS jakog 1.4 litarskog TSI benzinca i 115 KS jakog elektromotora, a tu je i 13 kWh baterija, koja omogućava do 50 km vožnje samo na struju.

Seat-Tarraco_FR_PHEV-2020-1280-09S druge strane, performanse će zadovoljiti većinu porodičnih vozača, jer ubrzanje do 100 km/h traje 7,4 sekunde, a maksimalna brzina iznosi 217 km/h.

MERCEDES BENZ GLB35 AMG 4MATIC

Mercedes-Benz-GLB35_AMG_4Matic-2020-1280-08

Novi Mercedesov SUV model GLB još se nije ni udomaćio na tržištu, a već nam stiže njegova sportski nastrojena AMG 35 izvedba.

Mercedes-Benz-GLB35_AMG_4Matic-2020-1280-10Glavna stavka, uz razmjerno atraktivan sportski stajling jeste 2.0 litarski četverocilindarski turbobenzinac sa 306 KS i 400 Nm, koji u paru sa AMG SPEEDSHIFT DCT 8G transmisijom i varijabilnim AMG Performance 4MATIC pogonom na sve točkove, nudi ubrzanje do 100 km/h za 5,2 sekunde, dok je maksimalna brzina poslovično elektronski „zauzdana“ na 250 km/h.

Mercedes-Benz-GLB35_AMG_4Matic-2020-1280-1bDetaljno dotjeran ovjes i kočioni sistem, dozvoljava pretjerivanje, iako je i dalje u pitanju prostran porodični SUV sa prostorom za do sedam osoba. Naravno, AMG tretman ima i svoju cijenu pa će ovaj GLB koštati minimalno 55.000 eura.

Mercedes-Benz-GLB35_AMG_4Matic-2020-1280-15Mercedes-Benz-GLB35_AMG_4Matic-2020-1280-0c

PORSCHE PREDSTAVIO BAZNI 911 CARRERA U COUPE I CABRIO FORMI

Porsche-911_Carrera_Coupe-2020-1280-03

Porsche je prilikom predstavljanja nove generacije modela 911, isti predsrtavio u S i 4S izvedbi, koje pokreće 3.0 litarski twin-turbo 6-cilindraš sa 450 KS i 530 Nm.

Porsche-911_Carrera_Coupe-2020-1280-37Mnogima je tolika snaga suvišna, a i finansijski nisu u top formi, pa je pravi izbor „bazna“ 911 Carrera.

Porsche-911_Carrera_Cabriolet-2020-1280-30Nju pokreće gore pomenuti motor, ali sa 385 KS, koji je u kombinaciji sa 8-stepenim PDK mjenjačem sa dva kvačila dostatan za sprint do 100 km/h za 4,2 sekunde (4 sekunde sa Sport Chrono paketom) i maksimalnih 293 km/h, što će većini vozača biti više nego dovoljno.

Porsche-911_Carrera_Cabriolet-2020-1280-01Opremljenost je naravno i dalje vrhunska, pa iako je ulazni model i ovaj Porsche košta 104.655 eura u Coupe, odnosno 118.935 eura u Cabriolet varijanti.

Porsche-911_Carrera_Cabriolet-2020-1280-17