Category Archives: Noviteti

BMW X7

BMW-X7-2019-1024-01

Pune četiri godine od prve najave, stigao je najveći bavarski SUV, koji osvaja gabaritima i ponudom prostora za sedam osoba, a njegovo primarno tržište otkriva i mjesto proizvodnje – američki Spartanburg. Na meti su mu pak Range Rover i Mercedes GLS. Zbog masivne pojave i raskošnih mjera, svi prepoznatljivi BMW detalji ovdje dolaze do posebnog izražaja.

BMW-X7-2019-1024-0cPri tome prvenstveno mislimo na nikad veću masku hladnjaka, kojoj snažan kontrast prave uska svjetlosna tijela. Stražnji je kraj očekivano nezgrapan, a pogled na bok otkriva osjetno veća stražnja vrata, u cilju lakšeg ulaska na zadnja dva reda sjedišta. Sve u svemu X7 zbog forme i namjene nije niti može biti ljepotan, ali ne može se reći da je ružan, više neobičan.

BMW-X7-2019-1024-0aAko vas pojava nije osvojila, brojke hoće. Masivni X7 u dužinu mjeri 5.163 mm, širok je 1.999 mm, te visok 1.805 mm, a međuosovinski razmak iznosi 3.103 mm. To znači da je X7 čitavih 228 mm duži, 5 mm uži i 53 mm viši od modela X5, a ima i 129 mm veći međuosovinski razmak. Uz sve to ne čudi što na vagu donosi preko 2,4 tone.

BMW-X7-2019-1024-34BMW-X7-2019-1024-24Prostranost je obzirom na gabarite vrhunska i to za svih sedam putnika, prtljažnik zaprema od 326 do 2.120 litara, ovisno od položaja i upotrebe sjedišta, a tu su očekivano samo vrhunski premium materijali i visoka kvaliteta izrade. Nimalo čudno obzirom da X7 dosta tehnologije i rješenja dijeli sa Rolls Royce SUV-om Cullinan.

BMW-X7-2019-1024-2aPogonske opcije očekivano čine samo najjače dostupne jedinice sa BMW polica. Tako imamo 3.0 litarski redni 6-cilindarski benzinac sa 335 KS i 447 Nm, (xDrive40i), te 4.4 litarski V8 benzinacsa 456 KS i 649 Nm (xDrive50i). Oba su motora uparena sa 8-stepenim automatikom i stalnim pogonom na sve točkove, te nude prepoznatljive sportske mogućnosti, poput ubrzanja do 100 km/h za 5,8, odnosno 5,2 sekunde.

BMW-X7-2019-1024-21Evropski kupci pak neće na izbor imati pomenuti benzinski V8, ali će zato imati dvije dizelske opcije; 30d kojeg pokreće redni 3.0 litarski 6-cilindraš sa 261 KS i 620 Nm, te M50d kojeg pokreće isti agregat ali sa čak četiri turbopunjača, zbog čega izlazna snaga iznosi 395 KS i 756 Nm obrtnog momenta.

BMW-X7-2019-1024-22

PORSCHE PANAMERA GTS I SPORT TURISMO GTS

Porsche-Panamera_GTS-2019-1024-01

Porsche je sada već izuzetno bogatu ponudu svojih modela”pojačao” sa dva nova posebna modela. U pitanju su GTS izvedbe limuzinskog modela Panamera i Panamera Sport Turismo karavana.

Porsche-Panamera_GTS_Sport_Turismo-2019-1024-08Srce i duša oba nova modela je poznati 4.0 litarski twin-turbo V8 sa 460 KS i 620 Nm, koji čini sjajan prelaz između standardnih i vrhunskih Turbo modela. Potvrđuje to podatak o ubrzanju do 100 km/h za 4,1 sekundu i maksimalna brzina od 289 km/h (Panamera), odnosno 292 km/h (Sport Turismo).

Porsche-Panamera_GTS_Sport_Turismo-2019-1024-03Osim sjajnog motora, GTS modeli podrazumijevaju i adaptivni, blago skraćeni ovjes, a za vizuelni diferencijaciju brinu se brojni crni detalji na vanjštini, dok je enterijer oplemenjen vrhunskim materijalima.

Porsche-Panamera_GTS-2019-1024-05Sav taj spoj posebnosti očekivano ima svoju cijenu pa Porsche za Panameru GTS u rodnoj Njemačkoj traži masnih 138.490 eura za Panameru, odnnosno 141.350 eura za Sport Turismo.

Porsche-Panamera_GTS-2019-1024-0bPorsche-Panamera_GTS-2019-1024-14

KIA E-NIRO

Kia-e-Niro-2019-1024-01

Kia je predstavila svoj prvi poptuno elektrificirani crossover model, te nakon modela Soul EV, drugi elektrificirani model uopšte, baziran na hibridnom modelu Niro, te sa pogonskom tehnologijom iz sestrinskog Hyundaija Kona.

Kia-e-Niro-2019-1024-04Najvažniji podatak jeste autonomija kretanja od čak 485 km, i to po novom realnijem WLTP principu mjerenja. Posljedica je to razmjeno velike 64 kWh baterije, a u ponudi će biti i manja, odnosno jeftinija opcija sa 39,2 kWh baterijom, s kojom će Niro moći preći oko 312 km.

Kia-e-Niro-2019-1024-0bJača baterija podrazumijeva 204 KS jak motor sa 395 Nm obrtnog momenta, s kojim Niro do 100 km/h ubrzava za tek 7,8 sekundi, dok slabija baterija dolazi u kombinaciji sa 136 KS jakim motorom sa identičnih 395 Nm obrtnog momenta i s njim Niro za isti zadatak treba 9,8 sekundi.

2018 BMW 3 SERIES

BMW-3-Series-2019-1024-03

Automobil koji je u preko 40 godina postao i ostao pojam sportskog užitka u klasi srednje velikih premium vozila, te je ujedno prodat u preko 15 miliona primjeraka, dobio je novu, sedmu po redu generaciju. Naravno, govorimo o novom BMW-u serije 3, koji kao i svi njegovi prethodnici donosi atraktivan dizajn, agilne vozne osobine i inovativnu opremu.

BMW-3-Series-2019-1024-1a“Trica” je svojom prvom pojavom 1975. godine na automobilsko tržište uvela pojam sportske limuzine, a posljednji primjerak samo potvrđuje kultni status ovog bavarskog automobila, te po ko zna koji put podiže ljestvicu ljutoj konkurenciji, prije svega Audiju A4 i Mercedesu C klase.

BMW-3-Series-2019-1024-08Novu “trojku” karakterišu čiste i precizne linije, koje uspješno skrivaju značajno povećanje dimenzija, a tu su i novi prepoznatljivi elementi, poput velike maske hladnjaka i uskih svjetlosnih tijela. Naime, automobil je 76 mm duži od prethodnika i ukupno mjeri 4.709 mm, 16 mm je širi i mjeri 1.827 mm, a samo je 1 mm viši (1.442 mm).

BMW-3-Series-2019-1024-20To se nije odrazilo na povećanje mase, već je u skladu sa modernim trendovima ista smanjena za do 55 kg. Uz to je i međuosovinski razmak porastao za 41 mm i iznosi 2.851 mm, što uz značajno proširen trag točkova (+43 mm naprijed i +21 mm nazad), znači još istančanija dinamička svojstva, te još bolju ponudu prostora u enterijeru.

BMW-3-Series-2019-1024-3cA kada spominjemo enterijer, on očekivano donosi premium štimung uz vrhunske materijale i potpunu digitalizaciju. BMW se potrudio ponuditi dovoljno individualizacije sa posebnim paketima opreme Advantage, Sport Line, Luxury Line i M Sport, a posebno je atraktivan M Sport koji donosi naglašene sportske detalje, kako izvana, tako i iznutra.

2019-bmw-3-series-m-performance-parts2019-bmw-3-series-m-performance-parts 2Motorna ponuda za novu seriju 3 podrazumijeva unaprijeđene četverocilindarske (330i sa 258 KS, 320i sa 184 KS, 320d sa 190 KS, 318d sa 150 KS) i provjerene 6-cilindarske agregate (330d sa 265 KS), a vremenom će stići brojni novi motori, poput 6-cilindarskog benzinca sa 374 KS (M340i) ali i plug-in hibridna varijanta 330e. Mjenjačke opcije čine nova generacija 6-stepenog manuelnog mjenjača i 8-stepeni Steptronic.

BMW-3-Series-2019-1024-18

2018 MERCEDES BENZ B CLASS

Mercedes-Benz-B-Class-2019-1024-19

Mercedesov porodično nastrojeni model B klase, dobio je novo izdanje u kojem naglasak stavlja na sportski nastup i mogućnosti, te pravi odmak od klasičnih MPV vozila koja pred najezdom SUV-ova lagano izumiru.

Mercedes-Benz-B-Class-2019-1024-1dOsim što izgleda dinamičnije od prethodnika, nova je B klasa i dinamički osjetno agilnija, a ujedno nudi još više udobnosti u još prostranijem enterijeru koji je dobio napredni MBUX multimedijalni sistem, dok prtljažnik zaprema od 455 do 1.540 litara.

Mercedes-Benz-B-Class-2019-1024-23Mercedes-Benz-B-Class-2019-1024-2dKada je u pitanju aktivna sigurnost, nebrojeni sistemi asistencije čine B klasu liderom u segmentu sa elementima kakve nalazimo recimo u S klasi. Motornom ponudom dominiraju efikasniji i čišći motori koji zadovoljavaju Euro 6d-TEMP norme.

Mercedes-Benz-B-Class-2019-1024-1cNovajlija u ponudi je OM654 dvolitarski dizelaš u izvedbi sa 150 i 190 KS, koji već sad zadovoljava Euro 6d standard koji na snagu stupa tek 2020. godine. Novost je i 1.33 litarski turbobenzinac izlazne snage 140 i 160 KS.

Mercedes-Benz-B-Class-2019-1024-1f

AUDI SQ2

Audi-SQ2-2019-1024-01

Audijev popularni mali crossover model Q2 je na sajmu automobila u Parizu, dobio sportski nastrojenu S varijantu, koja tehniku dijeli sa etabliranim modelom S3. To podrazumijeva 2.0 litarski turbobenzinac sa 300 KS i 400 Nm, uparedn sa 7-stepenim DCT S Tronic mjenjačem i Quattro pogonom, što je dostatno za sprint do 100 km/h za samo 4,8 sekundi, te maksimalnu brzinu elektronski zauzdanu na 250 km/h.

Audi SQ2

Od ostalih specifičnosti vrijedi izdvojiti “mesnatiji” kočioni sistem sa diskovima promjera 340 mm naprijed i 310 mm nazad, te 20 mm kraći i osjetno krući ovjes. Izvana se S varijanta ističe posevnom maskom hladnjaka i drugačijim branicima, te specifičnim 18 ili 19-inčnim felgama, a nagovještaj posebnosti daju četiri završetka izduvnog sistema. Sličan sportski štimung donosi i enterijer sa profilisanim sjedištima, kožom, i podretanim kolom upravljača.

Standout star of the compact SUVs: the Audi SQ2

ŠKODA KODIAQ RS

Skoda-Kodiaq_RS-2019-1024-04

Škodin dugonajavljivani prvi sportski SUV – Kodiaq RS, konačno je ugledao svjetlo dana. Prvi češki SUV sa sada već itekako prepoznatljivom oznakom RS donosi najjači dizelski agregat ikada ugrađen u produkcijsku Škodu.

Skoda-Kodiaq_RS-2019-1024-07U pitanju je naravno Volkswagenov 2.0 litarski četverocilindarski biturbo TDI sa čitavih 240 KS i maksimalnim obrtnim momentum od 500 Nm. Moćni dizelaš, koji suvereno pokreće recimo Passat i Tiguan, odlično se “snašao” i u velikoj Škodi, koja je i prije predstavljanja, odnosno u razvojnoj fazi postala najbrži SUV sa sedam sjedišta na kultnom Nurburgringu (za upravljačem je bila proslavljenja njemačka reli vozačica Sabine Schmitz).

Skoda-Kodiaq_RS-2019-1024-08Upravo tako, u kombinaciji sa 7-stepenim DSG mjenjačem i pogonom na sve točkove, snažni TDI velikom Kodiaqu omogućava sprint do 100 km/h za 7 sekundi i maksimalnih 220 km/h, a zauzvrat u prosjeku traži tek 6 litara na 100 kilometara. Od ostalih posebnosti u odnosu na standardni Kodiaq, RS verzija donosi adaptivnu kontrolu šasije sa šest programa rada, zatim progresivni servo upravljač i slično.

Skoda-Kodiaq_RS-2019-1024-06Kodiaq RS izvana donosi razmjeran sportski nastup sa atraktivnim branicima i velikim 20-inčnim točkovima, kroz koje se naziru kapacitetni kočioni elementi. Enterijer pak donosi digitalnu instrument tablu, profilisana sjedišta sa integrisanim naslonom za glavu, a za adekvatnu zvučnu kulisu brine se sistem Dynamic Sound Boost, koji uspješno poništava dizelsko brundanje i daje primjeran sportski zvuk. Sve praktične vrijednosti standardnog modela su naravno zadržane.

Skoda-Kodiaq_RS-2019-1024-11Skoda-Kodiaq_RS-2019-1024-12

PORSCHE 935

Porsche-935-2019-1024-01

Porsche nas časti još jednim modernim klasikom, s kojim na ponajbolji način obilježava 70-ti rođendan, a jedina mu je mana što zapravo nije riječ o cestovno legalnom automobilu. Nosi oznaku 935 i snažno je inspirisan dugorepim “Moby Dick” trkaćim Porsche modelom 935/78 sa kraja 70-tih godina prošlog stoljeća.

Porsche-935-2019-1024-06No, ispod dramatično oblikovane karoserije od stakloplastike sa specifično izduženim stražnjim dijelom i velikim krilom, krije se zapravo tehnika aktuelnog 911 GT2 RS modela. To podrazumijeva turbopunjeni 3.8 litarski 6-cilindraš sa 700 KS, uparen sa 7-stepenim PDK mjenjačem, koji se doslovno poigrava sa tek 1.380 kg teškim vozilom.

Porsche-935-2019-1024-0aZanimljiv detalj su i pune crvene felge, retrovizori sa modela 911 RSR, te izduvni sistem sa modela 908. Enterijer pak donosi samo jedno, vozačevo sjedište (drugo sjedište je opcija). Porsche 935 će biti rijetka, kolekcionarska zvjerka, jer je planirana proizvodnja samo 77 primjeraka po cijeni od čak 702.000 eura.

Porsche-935-2019-1024-09