Category Archives: Noviteti

2020 MERCEDES BENZ EQV – PRVI ELEKTRIČNI PREMIUM MPV

Mercedes-Benz-EQV-2020-1280-06

Mercedesov luksuzni putnički kombi V Class postao je član posebne Mercedesove EQ serije električara. Sada se zove EQV i prvi je električni premium MPV. Vizuelno je identičan standardnoj V klasi, uz izuzetak specifičnih svjetlosnih tijela, maske hladnjaka i branika, dok je enterijer dodatno digitalizovan.

Mercedes-Benz-EQV-2020-1280-11Umjesto nekog klasičnog SUS motora, ispod prednjeg poklopca je elektromotor sa 204 KS i 362 Nm, dostatan za maksimalnu brzinu od 160 km/h, no u ovom je slučaju mnogo važniji podatak o autonomiji kretanja od odličnih 405 km. Zahvaljujući smještaju 90 kWh baterije ispod podnice, raskošna ponuda putničkog i prtljažnog/teretnog prostora nije narušena.

Mercedes-Benz-EQV-2020-1280-13Mercedes-Benz-EQV-2020-1280-16Kupci EQV-a će moći birati između dvije varijante, kraće ukupne dužine 5.140 mm i međuosovinskog razmaka od 3.200 mm i duže ukupne dužine 5.370 mm i međuosovinskog razmaka od 3.430 mm, a moguć je prevoz do devet osoba. EQV će se proizvoditi u Španiji u pogonu Vitoria uz standardni Vito i V klasu.

Mercedes-Benz-EQV-2020-1280-0f

2020 AUDI RS6 AVANT C8

Audi-RS6_Avant-2020-1280-01

Stigla je nova karavanska „babaroga“ iz Ingolstadta. Naravno, govorimo o novoj C8 generaciji Audija RS6 Avant, koja oduševljava „ratničkim“ izgledom koji potkrepljuje rasni 4.0 litarski twin-turbo V8 pod prednjim poklopcem.

Audi-RS6_Avant-2020-1280-07Isti je sa svojih 600 KS i 800 Nm, u kombinaciji sa 8-stepenim automatskim mjenjačem i neizostavnim quattro pogonom zaslužan za munjevito ubrzanje do 100 km/h za 3,6 sekundi, dok je maksimalna brzina „džentlmenski“ ograničena na 250 km/h.

Audi-RS6_Avant-2020-1280-05Uz Dynamic paket ta brojka skače na 280 km/h, a uz Dynamic Plus paket na čitavih 305 km/h. No, ne sumnjamo da će tuning kompanije iz ovog brutalnog ljepotana izvući sve njegove mogućnosti.

Audi-RS6_Avant-2020-1280-04S druge strane blagi hibridni sistem, koji podrazumijeva 48-voltnu elektromrežu, litij-jonsku bateriju i remenom pokretan alternator koji može održavati kretanje vozila u rasponu brzine od 55 do 160 km/h, osiguravaju adekvatnu dozu ekološke prihvatljivosti.

Audi-RS6_Avant-2020-1280-09Naravno da je novi RS6 Avant dobio posebno setovan adaptivni zračni ovjes, sportski diferencijal i optimiziran upravljački sistem, a sve u cilju istančane vozne dinamike uprkos masivnosti kompletnog automobila.

Audi-RS6_Avant-2020-1280-0fRatnički vanjski izgled, nastavlja se i u enterijeru, koji je nesvakidašnja kombinacija sportskog štimunga i elegancije sa neizostavnim virtuelnim kokpitom. Naravno, tu je i prostran prtljažnik zapremine od 565 do 1.680 litara, ali ovaj će automobil ponajmanje biti porodični tegljač.

Audi-RS6_Avant-2020-1280-16O cijeni zasad nema riječi, no za očekivati je cifru od minimalno 125.000 eura za bazni model bez skupih doplata.

VOLKSWAGEN T-ROC CABRIOLET

Volkswagen-T-Roc_Cabriolet-2020-1024-07

Volkswagen je nakon predstavljanja koncepta T-Cross Breeze u 2016. godini, dugo najavljivao kabriolet izvedbu popularnog gradskog crossovera T-Roc i nije mogao dočekati sajam u Frankfurtu da ga zvanično otkrije.

Volkswagen-T-Roc_Cabriolet-2020-1024-0eMaleni T-Cross slijedi filozofiju koju je pokrenuo Nissan Murano CrossCabriolet, a nastavio Land Rover Range Rover Evoque Convertible, a sada je ovaj neobični koncept dostupan i širokim narodnim masama.

Volkswagen-T-Roc_Cabriolet-2020-1024-14Simpatičan četverosjed se u samo 9 sekundi pretvara u atraktivan kabriolet, a pritom platneni krov krade dosta prostora u prtljažniku. No, to neće nikome smetati jer je ovo lifestyle automobil za pokazivanje a ne svjetski putnik.

Volkswagen-T-Roc_Cabriolet-2020-1024-29Volkswagen-T-Roc_Cabriolet-2020-1024-2aMotorna ponuda je očekivano preuzeta od standardnog modela i podrazumijeva 1.0 litarski trocilindarski turbobenzinac sa 115 KS i 1.5 litarski četverocilindarski benzinac sa 150 KS, koji naravno pokreću samo prednje točkove.

Volkswagen-T-Roc_Cabriolet-2020-1024-2cOno što se na prvu ne primjeti jeste značajno ojačanje karoserije, zbog izostanka standardnog krova, pa je topless T-Roce nešto duži (34 mm) i ima 37 mm veći međuosovinski razmak u odnosu na standardnu izvedbu. Sve to zajedno pak garantuje vrhunsku sigurnost i udobnost.

Volkswagen-T-Roc_Cabriolet-2020-1024-03Volkswagen-T-Roc_Cabriolet-2020-1024-06

AUDI A1 CITYCARVER

Audi-A1_Citycarver-2020-1024-01

U Audiju smatraju da veličina njihovog automobila ne može biti prepreka za specifične izvedbe kakve imaju veći modeli.

Audi-A1_Citycarver-2020-1024-0eTako je po uzoru na proterenski nastrojene Allroad izvedbe većih modela, maleni A1 dobio sličnu izvedbu, koja zbog nedostatka integralnog Quattro pogona ne može nositi naziv Allroad, već se zove Citycarver.

Audi-A1_Citycarver-2020-1024-0cNaravno, u pitanju je klasični A1 Sportback koji je dobio veće točkove, veći razmak od tla i specifične plastične štitnike karoserije, dok je enterijer dobio kolor dekoraciju na otvorima ventilacije, centralnoj konzoli i slično.

Audi-A1_Citycarver-2020-1024-1f

2019 AUDI SQ7 TDI

Audi-SQ7_TDI-2020-1024-05

Audijev top SUV model SQ7 TDI prošao je kroz process detaljnog osvježenja u sklopu kojeg je dobio atraktivniji vanjski izgled i rasni sportski enterijer, ali i zadržao vrhunski 4.0 litarski biturbo TDI sa dodatnim električnim kompresorom, koji sa 435 KS i 900 Nm omogućava da ovaj gorostas do 100 km/h stigne za tek 4,8 sekundi i postigne maksimalnih, elektronski ograničenih 250 km/h, uz prosjek potrošnje od tek 7,5 l/100 km. Ovaj paket veličine luksuza i snage nosi i ponosnu cijenu od 94.900 eura.

Audi-SQ7_TDI-2020-1024-0bAudi-SQ7_TDI-2020-1024-0d

AUDI Q3 SPORTBACK

Audi-Q3_Sportback-2020-1024-01

SUV manija u Audju ne jenjava. Posljednji član sada već veoma velike porodice pomodnih crossovera je kompaktni Q3 Sportback, atraktivna coupe izvedenica standardnog Q3 modela, koja donosi tek nešto manje prostranosti i praktičnosti, ali i osjetno bolji izgled.

Audi-Q3_Sportback-2020-1024-0aEnterijer i motorna ponuda identični su standardnom modelu. Prvi se primjerci na cesti očekuju ujesen, a cijene će startati od 40.200 eura za 35 TDI S Tronic izvedbu.

Audi-Q3_Sportback-2020-1024-23Audi-Q3_Sportback-2020-1024-2bAudi-Q3_Sportback-2020-1024-09

CHEVROLET CORVETTE C8 STINGRAY

Chevrolet-Corvette_C8_Stingray-2020-1024-02

Konačno je stigla potpuno nova generacija kultne američke muscle car ikone. Ogroman zaokret u filozofiji, odnosno premještaj motora iz prednjeg dijela u sredinu iza sjedišta vozača i suvozača donosi potpuno novu filozofiju vožnje, ali uz zadržavanje prepoznatljivog klinastog oblika.

Chevrolet-Corvette_C8_Stingray-2020-1024-05Za vrhunske mogućnosti, zadužen je usisni 6.2 litarski V8 LT2 agregat sa 495 KS i 637 Nm, uparen isključivo sa 8-stepenim automatskim mjenjačem sa dva kvačila.

Chevrolet-Corvette_C8_Stingray-2020-1024-35Unutrašnjost je potpuno digitalizovana, a tu je i zbirnih 357 litara prtljažnog prostora. Sve navedeno za manje od 60.000 američkih dolara. To može samo Chevrolet.

Chevrolet-Corvette_C8_Stingray-2020-1024-1aChevrolet-Corvette_C8_Stingray-2020-1024-2dChevrolet-Corvette_C8_Stingray-2020-1024-11

MINI COOPER SE

Mini-Cooper_SE-2020-1024-01

Mini, kultni britanski retro mališan pokazuje posvećenost budućnosti novom elektrificiranom izvedbom Cooper SE.

Mini-Cooper_SE-2020-1024-20Sa 184 električnih “konja” ovaj je Mini itekako živahan automobil, koji do 100 km/h ubrzava za 7,3 sekunde i postiže maksimalnu ograničenu brzinu od 150 km/h, no pomalo razočarava autonomija kretanja od tek 235 do 270 kilometra.

Mini-Cooper_SE-2020-1024-1bNo, kako je Mini ipak u automobil koji se uglavnom koristi u gradu, to je više nego dovoljno za svakodnevnicu. Zbog smještaja baterije u podnicu, zadržane su sve praktične vrijednosti standardnog Minija, a u odnosu na standardne modele, električna je izvedba teža tek 145 kg.

Mini-Cooper_SE-2020-1024-42Najveća novost u enterijeru električnog minijaje samostojeći digitalni ekran na mjestu konvencionalne instrument table.

Mini-Cooper_SE-2020-1024-4f