Category Archives: Noviteti

2020 NISSAN GT-R NISMO

Nissan-GT-R_50th_Anniversary_Edition-2020-1024-07

Nissanov kultni sportski model GT-R slavi pola stoljeća postojanja, te je tim povodom aktuelna R35 izvedenica dobio osvježeno izdanje koje donosi filigranska poboljšanja u svim mogućim poljima, te brojne detalje, kakve su imali slavni prethodnici, popust recimo Bayside Blue karoserijske boje sa pripadajućom bijelom “štraftom”, a tu je i kombinacija perla bijele boje sa crvenim trakama i srebrne sa bijelim trakama.

Nissan-GT-R_50th_Anniversary_Edition-2020-1024-09Nissan-GT-R_50th_Anniversary_Edition-2020-1024-0dUnutrašnjost pak donosi posebnu sivu nijansu, novo kolo upravljača I ručicu mjenjača, mnoštvo Alcantare i Nappa kože. Aktuelni GT-R će pored posebne 50th Anniversary edicije, biti dostupan u Premium, Track Edition i Nismo izdanju, a na nekim tržištima i u izvebama Pure, Prestige i Black. Ručno rađeni 3.8 litarski twin-turbo V6 i dalje proizvodi jednakih 565 KS i 633 Nm, ali su ga predani Nissan tehničari doradili u brojnim segmentima.

Nissan-GT-R_Nismo-2020-1024-01Pri tome mislimo na par novih turbopunjača za bolji odaziv na komandu gasa pri nižim brojevima obrtaja i 5-postotno poboljšanje efikasnosti, te optimiziranu izduvnu granu za bolji protok gasova. Osim toga, dodatno je dotjeran i ovjes u cilju još bolje stabilnosti u zavojima, kočnice imaju bolji odaziv, a i upravljanje je mnogo lineralnije i preciznije. Vrhunska Nismo varijanta sa 600 KS je pored svega gore navedenog i lakša za 30 kg.

Nissan-GT-R_Nismo-2020-1024-04Nissan-GT-R_Nismo-2020-1024-0f

2019 SUBARU OUTBACK

Subaru-Outback-2020-1024-01

Subaru je na sajmu automobila u New Yorku predstavio novo, šesto po redu izdanje popularnog modela Outback. Japanski crossover karavan, odnosno svojevrsna proterenska varijanta standardnog karavanskog Legacyja u odnosu na prethodnika donosi dizajnersku evoluciju, te brojne nove elemente opreme, kao što je 11,6-inčni ekran infotainment sistema.

Subaru-Outback-2020-1024-0fMnogo bitnija novost jeste dostupnost modernog turbobenzinca, a u pitanju je 2.4 litarski agregat sa 260 KS, uparen isključivo sa CVT mjenjačem, koji nudi i manuelni mod rada sa osam stepeni prenosa. Druga motorna opcija je 2.5 litarski usisni benzinac sa 182 KS, također uparen sa pomenutim CVT mjenjačem.

Subaru-Outback-2020-1024-13Nadalje, postavka na novu globalnu platformu, obećava osjetnu veću čvrstoću karoserije i bolju zvučnu izolaciju, ali i niži centar gravitacije, što pogoduje boljim voznim osobinama. Osim toga, ponuda prostora je bolja, a veći je i prtljažnik.

Subaru-Outback-2020-1024-14

CADILLAC CT5

Cadillac-CT5-2020-1024-02

Cadillac CTS sada nosi naziv CT5 i donosi evolutivan dizajn, premium štimung u kabini i mnoštvo moderne tehnologije, poput poluautonomne vožnje, dok motorna ponuda uključuje 2.0 litarski četverocilindarski turbobenzinac sa 240 KS i 350 Nm, te 3.0 litarski twin-turbo V6 sa 335 KS i 540 Nm, a oba su uparena sa 10-stepenim automatskim mjenjačem, koji snagu po želji šalje ili na stražnje ili na sva četiri točka.

Cadillac-CT5-2020-1024-05Nadalje, 2.947 mm međuosovinskog razmaka obećava više nego adekvatnu ponudu prostora u kabini. Karakterističan oštar dizajn svojstven slavnom američkom brendu dobijate serijski. Sve u svemu, CT5 je dimenzijama zanimljiva alternativa etabliranim njemačkim premium veličinama Audiju A6, BMW-u serije 5 i Mercedesu E klase, ali sa cijenom u rangu broj manjih Audija A4, BMW-a serije 3 i Mercedesa C klase.

Cadillac-CT5-2020-1024-09

MERCEDES BENZ GLC63 AMG

Mercedes-Benz-GLC63_S_AMG-2020-1024-07

Nakon nedavnog osvježenja popularnog kompaktnog SUV modela GLC, isti tretman prošla je i sportski nastrojena 63 AMG izvedba u standardnoj i coupe varijanti. Izvana su tako primjetna drugačija prednja i stražnja svjetla, upadljivi trapezoidni završeci izvudnog sistema, te novodizajnirani 21-inčni točkovi.

Mercedes-Benz-GLC63_S_AMG_Coupe-2020-1024-08Enterijer je s druge strane, dobio novo AMG kolo upravljača i MBUX infotainment sistem, zatim 12,3-inčnu digitalnu instrument tablu, te još bolje materijale. Ipak, glavna stavka je bila i ostaje 4.0 litarski twin-turbo V8 enzinac sa 470 KS i 650 Nm, uparen sa 9-stepenim automatskim mjenjačem i stalnim pogonom na sve točkove.

Mercedes-Benz-GLC63_S_AMG-2020-1024-1fMercedes-Benz-GLC63_S_AMG-2020-1024-25Kapacitetna postavka garantuje ubrzanje do 100 km/h za 4 sekunde i maksimalnu brzinu od 250 km/h (elektronski ograničeno). Kome je to nedovoljno, tu je i GLC 63 S sa 503 KS i 700 Nm, koji do 100 km/h sprinta za samo 3,8 sekundi i ne zaustavlja se do 280 km/h. Od ostalih detalja vrijedi izdvojiti standardni elektronski kontrolisan diferencijal i “Slippery” (klizavo) mod vožnje.

Mercedes-Benz-GLC63_S_AMG_Coupe-2020-1024-01Mercedes-Benz-GLC63_S_AMG-2020-1024-19

ASTON MARTINE RAPIDE E

Aston_Martin-Rapide_E-2020-1024-01

Ono što je Aston Martin već neko vrijeme najavljivao i čega smo se vjerovatno neopravdano plašili, sada je i zvanično postalo stvarnost. Ultraelegantni i ultraluksuzni Rapide  nije odolio modernim vremenima i konkurenciji tipa Tesle, te je stoga ostao bez sjajnog V12 benzinca i postao čistokrvni električar.

Aston_Martin-Rapide_E-2020-1024-03Naime, Aston Martin je još 2015. godine predstavio inovativni RapidE concept, potpuno električni automobil baziran na standardnom Rapide S modelu, koji je britanski proizvođač razvio u saradnji sa kompanijom Williams Advanced Engineering, a koji je jasno demonstrirao ambiciju i mogućnosti Aston Martina na polju električnih vozila.

Aston_Martin-Rapide_E-2020-1024-04Glavna stavka ovog nesvakidašnjeg automobila jeste 800V baterijsko pakovanje, koje energijom snabdijeva dva stražnje smještena elektromotora sa ukupno 600 KS i 950 Nm vučne snage, što je dovoljno za ubrzanje do 100 km/h za manje od četiri sekunde, ali i autonomiju kretanja od  320 km po realnijem WLTP sistemu mjerenja.

Aston_Martin-Rapide_E-2020-1024-0bUbrzanjem dakle ovaj Rapide nadmašuje čak i posebnu AMR ediciju strandardnog modela, dok je maksimalna brzina elektronski limitrana na 250 km/h. U odnosu na standardni model, električni Rapide donosi zatvorenu podnicu i posebne, aerodinamički optimizirane felge, dok je enterijer potpuno digitaliziran.

Aston_Martin-Rapide_E-2020-1024-08Na kraju, britanski je proizvođač najavio proizvodnju tek 155 primjeraka električnog Rapide-a,  a prema najavama, stići će nam i električni crossover coupe DBX.

LEXUS LM

2019-lexus-lm

I to se desilo. Toyotina luksuzna divizija Lexus, poznata po limuzinskim i SUV modelima, je suprotno aktuelnim kretanjima na tržištu predstavila svoj prvi veliki MPV model imena LM. Zapravo se radi o luksuznoj varijanti Toyote Alphard, koja izvana donosi specifičan Lexus izgled sa ogromnom maskom hladnjaka i mnoštvom hroma…

2019-lexus-lm 2… dok enterijer donosi maksimalan luksuz i začudo prostor samo za četiri osobe, odnosno vozača i suvozača i dva putnika straga, koji uživaju u velikim foteljima dostojnim najboljih luksuznih limuzina. Naravno, postoji i standardna izvedba sa sedam sjedišta. Kako god, putnici će jedva osjetiti nepravilnosti na cesti, zahvaljujući ovjesu sa modela ES.

2019-lexus-lm 42019-lexus-lm 5Motorna ponuda uključuje 3.5 litarski V6 benzinac ( LM 350) i 2.5 litarski četverocilindraš potpomognut strujom ( LM 300h). Što se tiče tržišne dostupnosti, ovaj izuzetno specifičan model namijenjen je prvenstveno Kini i ostalim tržištima Azije.

2019-lexus-lm 3

AUDI S5 COUPE TDI

Audi-S5_Coupe_TDI-2019-1024-01

Tek što smo “sažvakali” dizelske S izvedbe modela S6 i S7, Audi nam ponovo dokazuje vjeru u superiornost i čistoću svog 3.0 litarskog V6 TDI-ja predstavljanjem S5 Coupe TDI modela. Naravno, istovremeno je stigla i petovratna Sportback izvedenica istog.

Audi-S5_Coupe_TDI-2019-1024-0bDakle, glavna stavka, osim atraktivnog stilskog nastupa jeste turbodizelaš koji će sa svojih 347 KS i 700 Nm nesumnjivo biti dostatan za sportske apetite, a ujedno je i čitavih 19 posto efikasniji od benzinskog prethodnika i prosječno pije samo 6,2 l/100 km, a to je ono što se u moderni vremenima traži.

Audi-S5_Sportback_TDI-2019-1024-02Potvrđuju to suhe brojke, po kojima ubrzanje do 100 km/h traje samo 4,8 sekundi (4,9 sekundi za Sportback), dok je maksimalna brzina u oba slučaja elektronski “zauzdana” na 250 km/h. S druge strane, pri brzinama od 55 do 160 km, novi S5 može nakratko voziti i sa isključenim motorom.

Audi-S5_Sportback_TDI-2019-1024-0aNo, baš kao u slučaju S6 i S7 modela, kupci izvan Evrope novi će S5 moći naručiti i sa 3.0 litarskim TFSI V6 benzincem sa 354 KS i 500 Nm, a sa njime njemački coupe do stotke ubrzava za 4,4 sekunde uz istu maksimalnu brzinu. Bez obzira na izbor motora, mjenjačka opcija je isključivo 8-stepeni tiptronic, uparen sa stalnim pogonom na sve točkove.

Audi-S5_Coupe_TDI-2019-1024-0fDizelski S5 duo u prodajne salone širom Evrope stiže već u maju po cijeni, koja će u rodnoj Njemačkoj startati od 65.300 eura.

2019 PORSCHE 911 SPEEDSTER

2019-porsche-911-speedster

Porsche nas ponovo oduševljava jednim sasvim posebnim modelom koji oosvaja izgledom i istorijom koju za sobom nosi. Naravno, govorimo o novom 911 Speedster, koji očarava skraćenim vjetrobranom i specifičnim rješenjem stražnjeg dijela, za nesvakidašnji ugođaj u vožnji.

2019-porsche-911-speedster 2Tehnička osnova je izvedba GT3, s kojim Speedster dijeli usisni 4.0 litarski šestak koji svojih 502 KS i 470 Nm, preko 6-stepenog manuelnog mjenjača šalje samo na stražnje točkove. To znači da je u pitanju igračka za odabrane, koja do 100 km/h stiže za samo 3,8 sekundi i postiže maksimalnih 309 km/h.

2019-porsche-911-speedster 3A da je u pitanju automobil samo za odabrane, potvrđuje i plan proizvodnje tek 1.948 primjeraka, što znači da je u pitanju pravi kolekcionarski primjerak očekivano paprene cijene, jer ipak je u pitanju zapravo investicija, a ne automobil.

2019-porsche-911-speedster 4