Category Archives: Noviteti

MCLAREN 720S SPIDER

McLaren-720S_Spider-2019-1024-06

McLaren ima protivotrov za Ferrari 488 Spider. Zove se 720S Spider i osjetno je lakši od pomenutog rivala iz Maranella i ničim ne zaostaje za sjajnom coupe izvedbom, pa tako do 100 km/h ubrzava za identičnih 2,9 sekundi i postiže maksimalnu brzinu od 325 km/h sa spuštenim krovom, odnosno 341 km/h sa podignutim krovom.

McLaren-720S_Spider-2019-1024-0aRazlog tome je samo 49 kg dodatne mase koju donosi kompleksni krov, pa 720S Spider na vagu donosi prihvatljivih 1.332 kg, što ga čini 88 kg lakšim od najbližeg konkurenta – Ferrarija 488 Spider. Osim toga, za razliku od prethodnika 650S Spider, novi 720S Spider dopušta operativnost krova do brzine od 50 km/h, umjesto 30 km/h.

McLaren-720S_Spider-2019-1024-0eMcLaren inženjeri su posebnu pažnju posvetili izolaciji krova, kako bi automobil ponudio isti nivo audio udobnosti kao i izvedba sa tvrdim krovom. Što se tiče motora, tu nema novosti, jer je za pogon zadužen iz coupe modela uzet 4.0 litarski twin-turbo V8 sa 710 KS i 770 Nm obrtnog momenta, koje se na stražnji par točkova šalju putem 7-stepenog SSG mjenjača sa tri moda rada.

McLaren-720S_Spider-2019-1024-0bOvaj britanski spoj vrhunske tehnologije i užitka vožnje sa vjetrom u kosi, očekivano nosi i ponosnu cijenu od masnih 273.000 eura (u Njemačkoj).

McLaren-720S_Spider-2019-1024-08

ŠKODA SCALA

Skoda-Scala-2019-1024-05

Škoda ima novi hit. Stigla je Scala, oblikom i dimenzijama pravi češki Golf, odnosno punopravni kompakt kao alternativa Opel Astri, Ford Focusu i sličnim. Odgovor je to na primjedbe kupaca, koji su se požalili kako je aktuelni Rapid premalen, prvenstveno preuzak, a Octavia prevelika da bi bila u klasičnom kompaktnom segmentu. Zato je Scala prava kompakt priča i nesumnjivo sljedeći bestseller češkog brenda.

Skoda-Scala-2019-1024-09Sa 4362 mm dužine, 1793 mm širine i 1471 mm visine, Scala je osjetno duža, šira i viša od Rapida Spaceback, a sa 2.639 mm međuosovinskog razmaka nudi i osjetno više putničkog prostora, što prati i prtljažnik osnovne zapremine 467 litara, koje preklapanjem stražnje klupe rastu na 1.410 litara. Prave kompaktne brojke, na nivou Golfa, zahvaljujući postavci na modernu MQB A0 platformu.

Skoda-Scala-2019-1024-07Ostavimo li dimenzije i prostranost po strani, pred nama je krajnje dopadljiv komad automobila, sa linijama i detaljima koji se moraju svidjeti izuzetno širokom krugu kupaca, jer ipak Scala nastupa u društvu Golfa, Focusa, Astre, Leona, ali i Hyundaija i30 i Kije Ceed. Prepoznatljivi Škoda elementi su tu, a jedini podsjetnik na prethodni Rapid Sapceback jeste stražnje staklo, koje se spušta na limeni dio prtljažnika.

Skoda-Scala-2019-1024-11Skoda-Scala-2019-1024-15Što se tiče motorne ponude, tu nema iznenađenja. Provjerene VW Group jedinice i mjenjači koje svi “gotive”. Bazu čini 1.0 litarski TSI trocilindraš sa 95 KS, uparen sa 5-stepenim manuelnim mjenjačem. Njegova 115 KS jaka izvedba je pak uparena sa 6-stepenim manuelnim mjenjačem ili 7-stepenim DSG-om. Slijede 1.5 litarski TSI sa 150 KS i 1.6 litarski TDI sa 115 KS, u identičnoj kombinaciji mjenjačkih opcija. Nešto  kasnije, stići će i 1.0 G-TEC benzinac sa 90 KS i 6-stepenim manuelnim mjenjačem, koji kao pogon koristi prirodni kompresovani gas (CNG).

Skoda-Scala-2019-1024-16Skoda-Scala-2019-1024-22Što se tiče unutrašnjosti, Scala tu pravi najveći odmak od Rapida. Sve je daleko kvalitetnije, otmjenije i tehnološki naprednije, a opet krajnje jednostavno i dopadljivo za korištenje. Opcijski se naravno nudi digitalna instrument tabla i veliki ekran na centralnoj konzoli. Kvaliteta materijala je primjerena kompaktnoj klasi, a ne sumnjamo da je Scala krajnje udoban automobil.

Skoda-Scala-2019-1024-0eSpecifičan detalj jeste Sport Chassis Control, opcionalni sistem koji prilikom aktiviranja približava automobile zemlji za 15 mm u svrhu dodatne vozne dinamičnosti. Sve u svemu, Škoda sa Scalom snažno upada u prenapučeni C segment i nesumnjivo će poremetiti odnose snaga među etabliranim igračima, a mnogi su ga već prozvali budžet verzijom Audija A3 Sportback. Još samo čekamo cijenu koja sigurno neće biti diskontna.

Skoda-Scala-2019-1024-10

2019 NISSAN MURANO I NISSAN MAXIMA FL

Nissan-Murano-2019-1024-02

Nissan je sajam automobila u Los Angelesu iskoristio za predstavljanje osvježenih izdanja modela Murano i Maxima. Atraktivni SUV Murano, trenutno u trećoj generaciji blago je osvježen dodatkom nove maske hladnjaka i svjetala, te novih felgi, a tu su i nove nijanse karoserijskih boja; Sunset Drift Chromaflair, Mocha Almond Pearl i Deep Blue Pearl.

Nissan-Murano-2019-1024-08I enterijer je oplemenjen novim polukožnim sjedištima sa kontrastnim prošivima, što uz nekoliko paketa specifičnog uređenja, čini boravak u vozilu još boljim iskustvom. Maksimalno bogata ponuda sistema asistencije i sigurnosti se u ovom slučaju podrazumijeva, pa je Murano prava pokretna tvrđava.

Nissan-Murano-2019-1024-0bMotorna ponuda podrazumijeva provjereni 3.5 litarski V6 benzinac sa 260 KS i 325 Nm, uparen sa naprednim X-Tronic CVT mjenjačem, koji snagu prenosi na prednje ili opcionalno na sva četiri točka. Po sličnom je principu osvježen i limuzinski model Maxima.

Nissan-Maxima-2019-1024-0cNissan-Maxima-2019-1024-10

2020 LINCOLN AVIATOR

2020-lincoln-aviator

Lincoln je na sajmu automobila u New Yorku u aprilu ove godine, predstavio predserijsku najavu luksuznog plug-in hibridnog SUV-a sa performansama na nivousportskih automobila, zahvaljujući hibridiziranom biturbo V6 benzincu.

2020-lincoln-aviator 2Sada je, na sajmu automobila u Los Angelesu taj sjajni koncept postao stvarnost. Nosi zvučno ime Aviator i klasični je srednje veliki SUV sa tri reda sjedišta koji osvaja jednostavnom elegancijom i vrhunskom kvalitetom enterijera.

Lincoln-Aviator-2020-1024-09Dizajnerski su prilikom stvaranja Aviatora, inspiraciju potražili u svijetu aeronautike, pa ne čudi što izgleda tako aerodinamično sa naglašenim fluidnim linijama, koje uspješno smanjuju glomaznost automobila.

0e05ae20-2020-lincoln-aviator-28Lincoln je istinski premium proizvođač pa nas ne čudi izuzetan kvalitet korištenih materijala u enterijeru, koji pritom nudi i prostor za šest osoba u tri reda, te je naravno u skladu sa modernism vremenima i potpuno digitalizovan. Pri tome su prednja i sjedišta u drugom redu istinske fotelje.

99e6fc65-2020-lincoln-aviator-21Motornu ponudu Aviatora čine 3.0 litarski twin-turbo V6 benzinac sa 400 KS, uparen sa 10-stepenim automatskim mjenjačem, koji snagu šalje na stražnje ili opcijski na sva četiri točka, te inovativna plug-in hibridna varijanta koja uz postojeći benzinac donosi i elektromotor, što znači skupnih 450 KS.

e817ad32-2020-lincoln-aviator-24Aviator donosi i brojne specifične detalje, kao što je korištenje pametnog telefona umjesto ključa, ali i moćni Revel Ultima audiosistem sa čak 28 zvučnika. Ukratko, Lincoln sa modelom Aviator, snažno upada u teren kojim zasad dominiraju Audi Q7, BMW X5, Mercedes GLE i Volvo XC90.

Lincoln-Aviator-2020-1024-20

2018 MERCEDES AMG GT

Mercedes-Benz-AMG_GT-2020-1024-02

Mercedes je za modelsku 2019. godinu detaljno stilski i tehnički dotjerao sjajni sportski model AMG GT i sve njegove izvedenice; GT C i GT R, a tu je i potpuno novi Pro paket opreme za top model GT R.

Mercedes-Benz-AMG_GT-2020-1024-06Nakon prošlogodišnjeg osvježenja kada je između ostalog dobio prepoznatljivu Panamericana masku hladnjaka, Mercedes AMG GT u 2019. godinu ulazi sa dorađenim LED glavnim svjetlima po uzoru na ona sa modela GT 4.

Mercedes-Benz-AMG_GT_C_Roadster-2020-1024-03Mercedes-Benz-AMG_GT_C_Roadster-2020-1024-0cOsim toga bazni GT i kabriolet izvedba su dobili i drugačiji stražnji branik sa novim oblikom završetaka izduvnog sistema. I to bi manje-više bilo sve što se tiče novosti na vanjštini. Enterijer je pak s druge strane dosta više izmjenjen. Pri tome prije svega mislimo na novi infotainment sistem i 12.3-inčnu digitalnu instrument tablu, kao i novi oblik kola upravljača.

Mercedes-Benz-AMG_GT-2020-1024-08Sasvim očekivano, najviše je posla urađeno na polju unaprijeđena dinamičkih mogućnosti, pa je osvježeni AMG GT dobio novi sistem dinamičke kontrole stabilnosti sa Basic, Advanced, Pro i Master postavkama.

Mercedes-Benz-AMG_GT_R_PRO-2020-1024-01Ipak, najbitnija novost jeste dodatak GT R Pro paketa, inspirisanog trkačim AMG GT3 i GT4 izvedbama, koji donosi drugačiju postavku ovjesa i manuelno podešavanje svih njegovih komponenti u skladu sa potrebama. Tu su i karbon-keramičke kočnice i brojni aerodinamički dodaci na vanjštini.

Mercedes-Benz-AMG_GT_R_PRO-2020-1024-0bPromjena u pogonskoj tehnologiji pak nema, pa je AMG GT i dalje dostupan sa poznatim 4.0 litarskim V8 Twin-Turbo benzincem koji razvija 470 KS u standardnoj izvedbi, 550 KS u C izvedbi i 577 KS u vrhunskim GT R i GT R Pro izvedbama.

Mercedes-Benz-AMG_GT_R-2020-1024-04

HYUNDAI PALISADE

Hyundai-Palisade-2020-1024-01

Hyundai je na sajmu automobila u Los Angelesu predstavio novi top premium SUV model sa tri reda sjedišta zvučnog imena Palisade. Namijenjen je naravno sjevernoameričkom tržištu, a proizvodit će se u korejskom Ulsanu.

Hyundai-Palisade-2020-1024-0dMonumentalan vizuelni nastup se podrazumijeva, a svi prepoznatljivi Hyundai elementi su na broju, poput odvojenih svjetlosnih tijela sprijeda i masivne maske hladnjaka, a Hyundai se hvali odličnim aerodinamičkim svojstvima, uprkos velikoj prednjoj projekciji.

Hyundai-Palisade-2020-1024-19Enterijer je uređen u premium štimungu sa kvalitetnim materijalima i vrhunskom završnom obradom, a posebna je pažnja posvećena zvučnoj izolaciji. Postavka na novorazvijenu SUV šasiju donosi izuzetno bogatu ponudu prostora u drugom i trećem redu sjedišta, te veliki prtljažni prostor.

Hyundai-Palisade-2020-1024-1fHyundai-Palisade-2020-1024-21Masivnu karoseriju Palisada suvereno pokreće 3.8 litarski V6 benzinac sa dvostrukim CVVT sistemom i direktnim ubrizgavanjem. Razvija 290 KS i 355 Nm i u kombinaciji sa 8-stepenim automatskim mjenjačem omogućava više nego solidne mogućnosti.

Hyundai-Palisade-2020-1024-2bSve u svemu, Palisade je još jedan potpuno amerikaniziani korejac, koji bi zbog cjelokupnog paketa koji nudi, mogao privući popriličan broj kupaca, a ne sumnjamo da bi i u ostatku svijeta, prvenstveno Evropi i na Bliskom Istoku bio tražena roba.

Hyundai-Palisade-2020-1024-0b

JEEP GLADIATOR

Jeep-Gladiator-2020-1024-01

Američki Jeep nas je već neko vrijeme bombarduovao informacijama o nadolazećem pick-up modelu, a uporni mediji i brojnim špijunskim fotografijama istog.

Jeep-Gladiator-2020-1024-70Automobil je stvarnost postao na sajmu automobila u Los Angelesu iodmah je pokupio simpatije američke javnosti, ali i svih ljubitelja rustikalnih Jeep modela.

Jeep-Gladiator-2020-1024-51Na prvi pogled svi prepoznatljivi Jeep elementi su tu, uz veliki teretni prostor straga, kojeg amerikanci toliko gotive. Vizuelno i tehnološki Gladiator je zapravo Wrangler, što će istinski ljubitelji itekako cijeniti.

Jeep-Gladiator-2020-1024-b4Od pogonskih agregata, izdvaja se 3.6 litarski V6 benzinac sa 285 KS, uparen ili sa 6-stepenim manuelnim ili 8-stepenim automatskim mjenjačem, a evropljane bi trebao zadovoljiti 3.0 litarski V6 dizelaš sa 260 KS i čak 600 Nm obrtnog momenta.

Jeep-Gladiator-2020-1024-b8Iako je pick-up model, Gladiator terenskim sposobnostima ne zaostaje za ostalim Jeep modelima, prvenstveno Wranglerom, no s druge strane nudi jedan od najvećih teretnih prostora na tržištu, ali i rekordnu nosivost od 725 kg, te mogućnost tegljenja prikolice mase od gotovo 3,5 tone mase.

Jeep-Gladiator-2020-1024-2fOsim toga, u ponudi će po uzoru na Wrangler biti i verzija Rubicon sa laganim krovom, koji se skida, baš kao i vrata, što je istinski prvijenac u klasi.

Jeep-Gladiator-2020-1024-43Na kraju, trebat će se samo priviknuti na neobičan izdužen i spljošten izgled automobila, donekle drugačiji od ostalih pick-up modela, ali i to je još jedna specifičnost Jeep-a.

Jeep-Gladiator-2020-1024-5e

2018 MAZDA 3

Mazda-3-2019-1024-07

Dizajnerska renesansa u kompaktnoj klasi. Tako se najbolje da opisati pojava nove generacije Mazde 3, koja naprosto osvaja izuzetno atraktivnim i maksimalno elegantnim nastupom, bez obzira radi li se o hatchback ili sedan izvedbi. Nema šta, u pitanju su istinski limeni ljepotani koji unosedovi dah svježine u planetarno popularnu klasu automobila.

Mazda-3-2019-1024-08Mazda-3-2019-1024-0aDa Mazda snažno “fura” premium štimung, potvrđuje enterijer, kojeg karakterišu jednostavnost i maksimalan kvalitet korištenih materijala. Uz to, istančane vozne karakteristike se dobijaju serijski. Osim atraktivnog dizajna, Mazdin kompaktni dvojac donosi i revolucionalnu tehnologiju, naročito na polju pogonskih agregata.

Mazda-3-2019-1024-0cMazda-3_Sedan-2019-1024-0dNaravno, naglasak je i dalje na tradicionalnim četverocilindarskim motorima; 1.5, 2.0 i 2.5 litarskim benzincima i 1.8 litarskom dizelašu, koji brojnim inovativnim tehnologijama uspješno odlijevaju pošasti zvanoj trocilindarski downsizing. Mjenjačke opcije su manuelni i automatski mjenjač sa 6-stepeni prenosa.

Mazda-3_Sedan-2019-1024-06Sve u svemu, nova Mazda 3 nastavlja specifičnu tradiciju koju je japanski proizvođač započeo 2003. godine pojavom prve “trojke” a dosad je prodato preko 6 miliona primjeraka kompaktnog japanca. Nova generacija na tržišta širom svijeta stiže u proljeće sljedeće godine, a cijene će startati od 23.000 eura naviše.

Mazda-3_Sedan-2019-1024-08