Category Archives: Noviteti

2018 BMW M2 COMPETITION

BMW-M2_Competition-2019-1280-01

Iz BMW M odjela nam je stigao novi specijalitet koji se odaziva na ime M2 Competition. Iako kompaktnih dimenzija, u pitanju je istinsko cestovno čudovište, u svemu bolje od kultnog prethodnika M2 Coupe, a atraktivnim stalingom sa naglašeno napuhanim blatobranima i aerodinamičkim detaljima jasno se distancira od običnih izvedbi serije 2.

BMW-M2_Competition-2019-1280-11Krećemo od prostora ispod prednjeg poklopca, kojeg je u potpunosti popunio 3.0 litarski redni 6-cilindraš sa dva turbopunjača sa 405 KS i 550 Nm, što je za 40 KS više od onoga s čime je raspolagao prethodni M2 Coupe.

BMW-M2_Competition-2019-1280-30Rezultat je sprint do 100 km/h za kratke 4,4 sekunde kada je za prenos snage zadužen standardni 6-stepeni manuelni mjenjač, te samo 4,2 sekunde, kada prenos snage vrši opcionalni 7-stepeni mjenjač sa dva kvačila. U oba slučaja je to 0,1 sekundu brže od M2 Coupe modela. Maksimalna je brzina elektronski limitirana na 250 km/h, a sa opcionalnim M Driver paketom na 280 km/h.

BMW-M2_Competition-2019-1280-07Osim jačeg motora, M2 Competition očekivano i neizostavno posjeduje ojačanu šasiju, te kapacitetnije kočnice, sistem hlađenja preuzet je od jačeg i snažnijeg M4 modela, a izduvni je sistem podešen u cilju što atraktivnije zvučne kulise. Dosta mehaničkih rješenja preuzeto je od broj većih M3 i M4 modela.

BMW-M2_Competition-2019-1280-13Najvažnije promjene u enterijeru odnose se na M1 i M2 dugmad na kolu upravljača, koje po uzoru na M4 Competition služe za krajnje jednostavan odabir modova vožnje. Čitav je enterijer dobio na kvaliteti izrade i korištenih materijala, a osjetno je bogatija i ponuda opreme.

BMW-M2_Competition-2019-1280-1c

2018 AUDI A6 AVANT

Audi-A6_Avant-2019-1024-03

Nedavno predstavljena osma generacija Audija A6, konačno je dobila prostraniju i praktičniju, ali stilski nimalo inferiorniju karavansku izvedbu. Važan je to model, obzirom da je 65 posto prodatih Audija A6 u Njemačkoj zapravo karavanske forme. A novi je A6 Avant pravi mamac za poglede, raskošan karavan nakrcan naprednom tehnologijom, koji ulazi u vječni ljuti boj sa BMW-om serije 5 Touring i karavanskim Mercedesom E klase.

Audi-A6_Avant-2019-1024-0cNajveća praktična vrijednost karavanske izvedbe, očekivano je prtljažni prostor, koji u novom A6 zaprema osnovnih 565 litara, koje se segmentnim preklapanjem stražnjih sjedišta mogu povećati do maksimalnih 1.680 litara. Pritom poklopcem prtljažnika i rolo prekrivačem upravlja elektronika.

Audi-A6_Avant-2019-1024-1bUnutrašnjost pak donosi naglašenu raskoš, odnosno osjetno više prostora od prethodnika, te potpunu digitalizaciju. To dijelom opravdava i očekivanu početnu cijenu od nekih 50.000 eura.

Audi-A6_Avant-2019-1024-19Nadalje, svi su pogonski motori, za početak 3.0 litarski V6 TFSI turbobenzinac sa 340 KS, uparen sa 7-stepenim S-Tronic mjenjačem i 3.0 litarski TDI sa 286 KS, uparen sa 8-stepenim tiptronic mjenjačem uz standardni Quattro pogon opremljeni blagim hibridnim sistemom, koji podrazumijeva litij-jonsku bateriju i remenom pokretan alternator i koji može održavati kretanje vozila u rasponu brzine od 55 do 160 km/h, a njime se snabdijeva i prediktivni start&stop sistem.

Audi-A6_Avant-2019-1024-08Audi-A6_Avant-2019-1024-13

FORD FOCUS ČETVRTE GENERACIJE

Ford-Focus_ST-Line-2019-1024-17

Ford je konačno predstavio novu, četvrtu po redu generaciju kompaktnog modela Focus, koji je automatski dostupan u petovratnoj, karavanskoj i pomodnoj crossover izvedbi Active, a na odabranim tržištima i u formi elegantne limuzine. Prve se isporuke očekuju u septembru, a uprkos brojnim poboljšanjima, cijena bi trebala biti nešto niža od one kod prethodnika.

Ford-Focus_ST-Line-2019-1024-19U odnosu na prethodnika, novi je Fokus lakši, prostraniji i tehnološki napredniji, te donosi novu generaciju motora, a dizajnerski je snažno inspirisan broj manjom Fiestom. Novi je Focus u potpunosti razvijen u dosluhu sa dosadašnjim vlasnicima, te donosi pristup u kojem su ljudi u centru pažnje. Potvrđuje to i dostupnost luksuzne Vignale, te sportski nastrojene ST izvedbe.

Ford-Focus_Wagon-2019-1024-10Ford-Focus_Vignale-2019-1024-14Enterijer je uređen jednostavno i minimalistički sa naglaskom na kvalitetu izrade i korištenih materijala, a istim dominira ekran SYNC 3 infotainment sistema, dok je spisak opreme izuzetno dugačak i koketira sa vozilima više klase. Nova će C2 platforma pak ponuditi novu dozu udobnosti, ali uz zadržavanje tradicionalno istančane vozne dinamike.

Ford-Focus_Wagon-2019-1024-0cŠto se tiče motorne ponude, tu su provjereni EcoBoost benzinci i EcoBlue dizelaši koji udovoljavaju Euro 6 ekološkim normama, te se mogu upariti ili sa 6-stepenim manuelnim ili novim 8-stepenim automatski mjenjačem. Da, dobro ste pročitali, 8-stepeni automatik u prosječnom kompaktu. To su neka nova vremena.

Ford-Focus_Active-2019-1024-0aDakle, benzinske opcije čine 1.0 litarski EcoBoost benzinac u izvedbi sa 85, 100 i 125 KS, te 1.5 litarski EcoBoost benzinac u izvedbi sa 150 i 182 KS, dok dizelske boje brani 1.5 litarski EcoBlue dizelaš u izvedbi sa 95 i 120 KS (oba sa 300 Nm obrtnog momenta), te 2.0 litarski turbodizelaš sa 150 KS i 370 Nm.

Ford-Focus_Sedan-2019-1024-01

2018 SUBARU FORESTER

Subaru-Forester-2019-1024-01

Subaru je ovogodišnji sajam automobila u New Yorku iskoristio za predstavljanje pete generacije Forestera. Japanci nisu eksperimentisali sa tradicionalno dobro prihvaćenim dizajnom, pa su se fokusirali na tehnikalije.

Subaru-Forester-2019-1024-0bNo, iako izgleda poput prethodnika, novi je Forester postavljen na potpuno novu platformu, što je rezultiralo povećanjem putničkog i prtljažnog prostora, a dosta je pažnje posvećeno zvučnoj izolaciji i kvaliteti izrade, te prostoru za sitnice.

Subaru-Forester-2019-1024-0eIspod prednjeg poklopca sada je nova izvedenica baznog 2.5 litarskog četverocilindraša, koji je ojačao za 12 KS na ukupno 182 KS, te je istovremeno zbog start&stop sistema, postao dosta štedljiviji, čemu doprinosi i revidirani CVT mjenjač.

Subaru-Forester-2019-1024-11Forester je u skladu sa modernim vremenima dobio čitavu armiju elektronskih anđela čuvara, te bolji infotainment sistem.

Subaru-Forester-2019-1024-09

2018 NISSAN ALTIMA

Nissan-Altima-2019-1024-06

Kod nas prilično nepoznata, no u Sjevernoj Americi jako popularna Nissanova limuzina Altima dobila je šestu generaciju, koja donosi atraktivan dizajn, rast dimenzija, nove motore, po prvi put integralni pogon, te mnoga napredna tehnološka rješenja, među kojima je i poluautonomna vožnja, dok je enterijer maksimalno rasčišćen i donosi eleganciju i 8-inčni ekran osjetljiv na dodir.

Nissan-Altima-2019-1024-08Japanci se posebno ponose na smanjenje prosječne potrošnje 2.5 litarskog četverocilindarskog benzinca sa 188 KS i 244 Nm, dok 2.0 litarski četverocilindarski turbobenzinac sa 250 KS i 370 Nm, dostojno mijenja prethodni 3.5 litarski V6. Sasvim u skladu sa downsizing pokretom. Mjenjačka je opcija u oba slučaja višestepeni CVT mjenjač, a pomenuti pametni pogon na sve točkove je opcija na 2.5 litarskom benzincu.

Nissan-Altima-2019-1024-0bNissan-Altima-2019-1024-15

CADILLAC XT4

Cadillac-XT4-2019-1024-01

Sada već i mala djeca znaju da je za uspjeh na tržištu automobila potrebno u ponudi imati što više pomodnih SUV modela, odnosno crossovera. Vođen tom logikom, američki je Cadillac razvio kompaktni SUV model imena XT4, manjeg, lakšeg i proporcionalno zgodnijeg brata postojećeg modela XT5.

Cadillac-XT4-2019-1024-04Novajliju krasi prepoznatljiv “uglati” dizajn, dok je enterijer uređen u premium štihu  i sa bogatom opremljenošću svojstvenom Cadillacu. Motorna ponuda pak podrazumijeva isključivo 2.0 litarski četverocilindarski turbobenzinac sa 240 KS, uparen sa 9-stepenim automatskim mjenjačem i prednjim ili pogonom na sve točkove.

Cadillac-XT4-2019-1024-0cCadillac-XT4-2019-1024-0e

MERCEDES BENZ C 63 S AMG COUPE

Mercedes-Benz-C63_S_AMG_Coupe-2019-1024-01

Snažan V8 benzinac, uzbudljiva vozna dinamika i distinktivna sportska opremljenost učinili su AMG izvedbu C klase izuzetno popularnom među kupcima, a nedavno je na sajmu automobila u New Yorku osvanula i detaljno osvježena izvedba iste.

Mercedes-Benz-C63_S_AMG_Coupe-2019-1024-0eOd vizuelnih novosti vrijedi izdvojiti novu Panamericana masku hladnjaka sa vertikalnim lajsnama i nešto drugačiji prednji branik sa novim aerodinamičkim detaljima, dok je stražnji dio dobio drugačije završetke izduvnog sistema, inkorporirane u nešto drugačiji difuzor.

Mercedes-Benz-C63_S_AMG_Coupe-2019-1024-14Enterijer je pak savršen spoj sportskih i premium elemenata, koji boravak u vozilu čine posebnim ugođajem, bez obzira radi li se o limuzinskoj, coupe ili kabriolet varijanti.

Mercedes-Benz-C63_S_AMG_Coupe-2019-1024-1aIpak, glavna stavka ovog sjajnog automobila i dalje ostaje 4.0 litarski V8 biturbo benzinac, dostupan u izvedbi sa 476 (650 Nm) i 510 KS (700 Nm) i uparen sa robusnim 9-stepenim automatskim mjenjačem.

Mercedes-Benz-C63_S_AMG_Coupe-2019-1024-09Sve je to zajedno recept za supersportske performanse, ali uz zadržavanje elegancije i luksuza svojstvenom Mercedesu.

Mercedes-Benz-C63_S_AMG_Coupe-2019-1024-11

AUDI RS5 SPORTBACK

Audi-RS5_Sportback-2019-1024-03

Dugo smo čekali novi RS5 Sportback, praktičniju i sofisticiraniju izvedbu RS5 Coupe modela, koji nas je oduševio odmjerenim sportskim dizajnom i sjajnim 2.9 litarskom turbopunjenim V6 benzincem sa 450 KS i 600 Nm, uparenim sa 8-stepenim Tiptronic automatskim mjenjačem i neizostavnim Quattro pogonom, a koji je u svakom pogledu napredniji od jednako snažnog 4.2 litarskog V8 iz prethodnika.

Audi-RS5_Sportback-2019-1024-07Sve to donosi i Sportback, ali u praktičnijoj petovratnoj formi sa prtljažnikom zapremine od 480 do 1.300 litara, pa je u pitanju prava sportska, odnosno porodična limuzina koja uprkos masi od popriličnih 1.840 kg do 100 km/h ubrzava za 4 sekunde i postiže maksimalnih 280 km/h.

2019-audi-rs5-sportback 3Audi-RS5_Sportback-2019-1024-0dSve to očekivano nosi i povisoku cijenu od nekih 85.000 eura, koliko bi novi RS5 Sportback trebao koštati u Njemačkoj.

2019-audi-rs5-sportback 4