Category Archives: Noviteti

2017 AUDI A7 SPORTBACK

Audi-A7_Sportback-2018

Nakon krate najavne kampanje, Audi je i zvanično predstavio novo izdanje elegantnog coupe modela A7 Sportback, dizajnerski inspirisanog konceptom Prologue i postavljenog ma MLB Evo platformu, koji zorno najavljuje šta možemo očekivati i od sljedećeg Audija A6, koji stiže sljedeće godine. Prodaja novog A7 Sportbacka počinje u februaru sljedeće godine,a  proizvodit će se u pogonu Neckarsulm.

Audi-A7_Sportback-2018-2Novi A7 Sportback umnogome podsjeća na nedavno predstavljeni A8 ali ga krasi specifičan stražnji kraj sa integrisanim spojlerom, koji se aktivira pri brzinama od preko 120 km/h. Zanimljiv detalj je i svjetlosna traka sastavljena od 13 vertikalnih segmenata, koji mogu prikazivati različite svjetlosne animacije. Osim toga naglašena dužina (4.969 mm) i širina (1.908 mm), te mala visina (1.422 mm) čine da automobil izgleda kao priljepljen za cestu.

Audi-A7_Sportback-2018-3Enterijer je također snažno inspirisan modelom A8, te je u potpunosti digitaliziran, te zbog blagog rasta dimenzija (2.926 mm međuosovinskog razmaka) nudi još više prostora za putnike straga, a automobil nudi ili kompletnu stražnju klupu ili dva odvojena sjedišta. Prtljažnik zaprema osnovnih 535 litara, odnosno maksimalnih 1.390 litara. Vrhunski materijali i kvaliteta izrade se podrazumijevaju, baš kao i bogata oprema. Tu je i čitava armija sistema asistencije, a među njima i AI tehnologija, koja nudi autonomnu vožnju.

Audi-A7_Sportback-2018-4Motorna ponuda na početku komercijalizacije će podrazumijevati samo 3.0 litarski TFSI V6 sa 340 KS i 500 Nm (po novoj nomenklaturi označen kao 55 TFSI), uparen sa 7-stepenim S tronic mjenjačem i quattro pogonom na sve točkove, što je dovoljno za ubrzanje do 100 km/h za 5,3 sekunde i maksimalnih 250 km/h. Vremenom će pak stići brojni četverocilindarski i šestcilindarski benzinci i dizelaši, a svi će biti opremljeni blagim hibridnim sistemom.

Audi-A7_Sportback-2018-5Što se tiče ovjesa, automobil će nuditi četiri različite opcije, od standardnih opruga, preko sportskog 10 mm kraćeg ovjesa, do unaprijeđenog zračnog ovjesa, a tu je i progresivni servo upravljač, te dinamično upravljanje na sva četiri točka, gdje se se stražnji točkovi okreću za 5 stepenu u ovisnosti od brzine kretanja.

Audi-A7_Sportback-2018-6

PORSCHE 718 BOXSTER GTS

Porsche-718_Boxster_GTS-2018

Porsche je otkrio novo GTS izdanje ulaznih modela 718 Boxster i 718 Cayman. U odnosu na prethodnika, maleni je dvojac dobio novi prednji branik i zatamnjena kučišta svjetala, crnu stražnju suknjicu i centralno smješten završetak izduvnog sistema, a finalni detalj su saten crne 20-inčne felge.

Porsche-718_Cayman_GTS-2018-2Enterijer je s druge strane dobro poznat i donosi tek GTS ambleme na naslonima za glavu, kolo upravljača prevučeno Alcantarom i strandardni Sport Chrono paket. No, najvažnija se promjena desila ispod lima, a to je ugradnja 2.5 litarskog četverocilindarskog turbobenzinca sa 365 KS i 430 Nm (+15 KS i 10 Nm u odnosu na model S).

Porsche-718_Cayman_GTS-2018-3Porsche-718_Boxster_GTS-2018-3Sjajni downsizing motor dostojno nasljeđuje 3.4 litarski šestcilidarski boxer benzinac koji je razvijao 330 KS i 370 Nm. Moguće ga je upariti ili sa 6-stepenim manuelnim mjenjačem ili opcionalnim PDK mjenjačem, a sa istim ubrzanje do 100 km/h traje 4,1 sekundu (prethodnik 4,6 sec), dok maksimalna brzina iznosi 290 km/h (prethodnik 285 km/h).

Porsche-718_Boxster_GTS-2018-2Novi 718 GTS već se može naručiti u Njemačkoj po cijeni od 76.317 eura za Cayman GTS i  78.160 eura za  Boxster GTS.

POLESTAR 1

Polestar-1-2020

Švedska kompanija Polestar, nekadašnji tuning i trkaći partner, a sada samostalan performance elektrifikacijski brend Volvo Car grupacije, predstavila je svoj prvi model, jednostavno označen kao 1. U pitanju je prekrasan i nadasve elegantan coupe model, produkcijska verzija Volvo Concept Coupe-a iz 2013 .godine, koju je najbolje opisati kao coupe izvedbu nove generacije limuzine S90.

Polestar-1-2020-2No u odnosu na S90 koji u dužinu mjeri 5,15 metara, Polestar 1 je dugačak 4,5 metara, što znači da je izgubio 320 mm u međuosovinskom razmaku i 200 mm u stražnjem dijelu, kako bi dobio ovako skladne linije. Polestar 1 se pritom tek djelomično bazira na SPA platformi istog, odnosno polovina automobila je potpuno nova i nema dodirnih tačaka sa ostatkom Volvo ponude. Znači to ipak nije coupe verzija S90-ke, već potpuno samostalan automobil.

Polestar-1-2020-5Dokazuje to činjenicom da je karoserija izrađena od karbonskih vlakana, ali i hibridnom pogonskom tehnologijom sa masivnih 600 KS i 1.000 Nm obrtnog momenta. Osim toga, nespecificirana baterija nudi i 150 km autonomije kretanja, što je najduža električna autonomija među aktuelnim hibridima. Kada se ona isprazni u igru se uključuje četverocilindarski DriveE motor.

Polestar-1-2020-4Specifičan detalj su i Ohlins amortizeri opremljeni novim elektronskim ventilom, što je istinski novitet u cestovnoj primjeni, a isti konstantno prima informacije od podloge i vozačkih pokreta, kako bi se u milisekundi prilagodio, te u svakom trenutku osigurao vrhunsku udobnost i stabilnost vozila. Tome doprinosi i omjer mase u razmjeru 48 posto naprijed, 52 posto nazad, dok se za adekvatno zaustavljanje brine kapacitetan Akebono sistem sa 6-klipnim čeljustima i diskovima promjera 400 mm.

Polestar-1-2020-6Polestar 1 će se proizvoditi u potpuno novom pogonu (koji je još uvijek u izgradnji) u kineskom gradu Chengdu od sredine 2019. godine. Te će nam godine iz Polestara stići i još jedan manji limuzinski model nazvan Polestar 2, a koji će napasti Teslu Model 3, te biti prvi potpuno električni automobil Volvo grupe. Nešto kasnije stići će i SUV model Polestar 3. Sve će to biti rezultat investicije od 640 miliona eura, koliko će Volvo i Geely utrošiti u ovu kompaniju.

ASTON MARTIN DB11 VOLANTE

Aston_Martin-DB11_Volante

Prelijepi Aston Martin DB11, konačno je dobio topless izdanje Volante, čiji se platneni krov sklapa za samo 14 sekundi i otkriva novu dimenziju njegovih standarno izuzetno elegantnih linija. Sve ostalo je identično coupe verziji, uključujući i motornu ponudu, koja podrazumijeva AMG-ov 4.0 litarski biturbo V8 sa 510 KS i 695 Nm, koje se putem 8-stepenog automatskog mjenjača šalju na stražnji par točkova, dok se standardna djelomična blokada diferencijala brine za adekvatan prenos snage na podlogu.

Aston_Martin-DB11_Volante-2Pomenuti set-up omogućava ubrzanje do 100 km/h za 4,1 sekundu i maksimalnu brzinu od 301 km/h, što znači da je kabriolet tek desetinku sekunde sporiji u ubrzanju do 100 km/h od coupe izvedbe, dok su im maksimale brzine identične. Dijelom je to zbog lagane konstrukcije, pa je tako DB11 Volante 26 kg lakši, ali i 5 posto čvršći od svog prethodnika. Elegantni platnetni krov dostupan je pak u crvenoj, crnoj, srebrnoj i sivoj boji, a unutrašnja podstava od Alcantare daje specifičan premium štih.

Aston_Martin-DB11_Volante-4Sam enterijer je tipičan spoj luksuza, vrhunskih materijala i hedonizma, a vrijedi naglasiti da je prtljažnik 20 posto veći od onog što je nudio DB9 Volante. U slučaju nagle promjene vremena, vlasnici će bogate materijale enterijera spasiti brzim dizanjem krova u trajanju od 16 sekundi. Sve to zajedno očekivano poprilično i košta i to čitavih 199.000 eura (u Njemačkoj). Prve se isporuke prelijepog DB11 Volante-a očekuju u prvom kvartalu sljedeće godine.

Aston_Martin-DB11_Volante-3

2018 RANGE ROVER FACELIFT

Land_Rover-Range_Rover-2018

Nakon Range Rover Sport modela, Land Rover je za modelsku 2018 godinu detaljno osvježio i standardni Range Rover. Vizuelne su promjene relativno blage i podrazumijevaju novi prednji dio sa drugačijom maskom hladnjaka i PIXEL-Laser LED glavnim svjetlima, dok su straga vidljiva nova svjetlosna tijela, te novi branik sa integrisanim završecima izduvnog sistema.

Land_Rover-Range_Rover-2018-2Veće su se promjene desile u enterijeru u smislu dodatka novog Touch Pro Duo infotainment sistema sa dva 10-inčna ekrana osjetljiva na dodir, zatim novih sjedišta elektronski podesivih u čak 24 smjera, a revidiran je i kontroler mjenjača, te paneli vrata. Naslon stražnjih sjedišta se pak može podesiti do 40 stepeni, a nude i 25 programa masaže.

Land_Rover-Range_Rover-2018-5Land_Rover-Range_Rover-2018-6Od ostalih novotarija vrijedi izdojiti novu 12-inčnu digitalnu instrument tablu, 4G Wi-Fi hotspot i nekoliko portova za punjenje eksternih uređaja. No, najveće su se promjene ipak desile ispod kože, u vidu dodatka plug-in hibridnog pogona, sastavljenog od 2.0 litarskog četverocilindarskog benzinca, električnog motora i 132 kWh litij-jonske baterijer.

Land_Rover-Range_Rover-2018-8

Ukupna snaga sistema od 404 KS i 640 Nm, dovoljna je da Range Rover P400e do 100 km/h ubrza za 6,5 sekundi i postigne maksimalnih 220 km/h, uz autonomiju kretanja samo na struju od 51 km i prosječnu potrošnju od tek 2,8 l/100 km. Novi je motor u svemu bolji od prethodnika koji se krio pod oznakom SDV6 Hybrid Diesel.

Land_Rover-Range_Rover-2018-3Onima kojima to nije dovoljno privlačno na raspolaganju imaju standardne motore, poput  3.0 litarskog TDV6 dizelaša sa 258 KS i 4.4 litarskog SDV8 dizelaša sa 339 KS. Benzinske boje brani 3.0 litarski kompresorski V6 u izvedbi sa 340 i 380 KS, te 4.0 litarski kompresorski V8 benzinac sa 525 KS i 625 Nm (565 KS i 700 Nm u SVAutobiography Dynamic izvedbi).

REZVANI TANK

rezvani-tank

Američka kompanija Rezvani, prvenstveno poznata po sportskom modelu Beast, upravo je napravila veliki zaokret u modelskoj ponudi i u istu uključila pomodni SUV model znakovitog imena Tank, koji ujedno i najbolje opisuje izgled vozila, koje više liči na vojnu opremu, a ne cestovni automobil.

rezvani-tank 2No, ovaj tenk ne donosi nikavu vatrenu moć, ali zato pogonske ima sasvim dovoljno. Naime, pod prednjim poklopcem „kuca“ moćni 6.4 litarski V8 sa 500 KS i 583 Nm obrtnog momenta. Ipak, da je riječ o nečem posebnom, govori opciona dostupnost oklopa i termalne kamere, kako bi se kupci osjećali kao u malenom tenku.

rezvani-tank 6Sam izgled Rezvanijevog SUV-a je snažno inspirisan vojnom industrijom, ali sa daleko futurističnijim linijama, uz naglašenu masivnost, dok gotovo nepostojeći prevjesi i veliki 37-inčni točkovi obećavaju nezaustavljivost na terenu. Zanimljiv detalj je i LED traka na krovu za dodatnu osvjetljenost prilikom terenske vožnje.

rezvani-tank 3rezvani-tank 5Uprkos robusnom eksterijeru, enterijer je namješten u premium maniru sa kvalitetnom izradom i vrhunskim materijalima, a tu je i head-up displej i 7,9-inčni infotainment sistem. Sve navedeno naravno ima i svoju paprenu cijenu, pa ovaj cestovni tenk košta popriličnih 178.500 američkih dolara, no za taj se novac dobija zaista unikatno vozilo.

rezvani-tank 7rezvani-tank 8

OSVJEŽENI RANGE ROVER SPORT DOBIO HIBRIDNU I JOŠ JAČU SVR VERZIJU

2018-range-rover-sport

Land Rover je zvanično predstavio osvježeno izdanje modela Range Rover Sport, koje donosi blage vizuelne promjene u vidu novog prednjeg branika, revidirane maske hladnjaka i Matrix Pixel LED glavnih svjetala, te agresivniji stražnji spojler i svježiji dizajn 21 i 22-inčnh felgi…

2018-range-rover-sport (1)…dok je enterijer dobio drugačija sjedišta, novi Touch Pro infotainment sistem sa dva 10-inčna ekrana osjetljiva na dodir, te dodatne portove za punjenje električnih uređaja, a tu je i Activity Key sistem koji vlasniku omogućava autorizaciju i otključavanje vozila bez posjedovanja ključa.

2018-range-rover-sport (2)Ipak, mnogo su se važnije promjene desile u ponudi motora. Najveća novost je dostupnost plug-in hibridne varijante pod oznakom P400e, a koja kombinuje 2.0 litarski četverocilindarski benzinac i 13.1 kWh litij-jonsku bateriju, koja energijom snabdijeva elektromotor smješten na mjenjač.

2018-range-rover-sport-p400e (2)Navedena kombinacija nudi 404 KS (300 + 116) i 640 Nm pogonske snage, što je dovoljno da veliki SUV do 100 km/h stigne za 6,7 sekundi i postigne 220 km/h maksimalne brzine, ali isto tako i da samo na struju pređe 50 km pri maksimalnoj brzini od 137 km/h, dok prosječna potrošnja iznosi mizernih 2,8 l/100 km.

2018-range-rover-sport-p400e (1)S druge strane, sportski nastrojena SVR varijanta sada je još sposobnija, odnosno njen 5.0 litarski V8 sada razvija 575 KS (+25 KS) i 700 Nm (+20 Nm), pa je stoga vrijeme sprinta do 100 km/h skraćeno na samo 4,5 sekundi, a maksimalna brzina iznosi 283 km/h.

2018-range-rover-sport-svr2018-range-rover-sport-svr (1)

VOLVO XC40

Volvo XC40

Šveđani su konačno otkrili svoj najmanji SUV model XC40, koji je zapravo serijska izvedba koncepta 40.1, sa dizajnerskim značajkama većih XC60 i XC90 modela, od kojih su najupečatljivija LED dnevna svjetla u obliku Thorovog malja, a tu je i 17  različitih dvobojnih kombinacija, te razmjerno veliki točkovi.

Volvo XC40 2Nema sumnje, ovaj se Volvo kao prvi premium kompaktni SUV u 90 godina dugoj istoriji kompanije želi svidjeti mlađoj klijenteli, te će nesumnjivo biti krucijalan dio Volvo plana o povećanju globalne godišnje prodaje za 50 posto na nekih 800.000 primjeraka. Sa ovim modelom, Volvo ponovo izmišlja koncept posjedovanja vozila, obzirom da je isti kroz Care by Volvo servis dostupan za dijeljenje među više vlasnika.

Volvo XC40 3Pogled u enterijer otkriva poznate forme, 12,3-inčni TFT instrument panel i 9-inčni infotainment ekran na centralnoj konzoli. Novi XC40 donosi radikalan pristup smještaju sitnica sa brojnim pretincima, ladicama, kukicama, pa čak i uklonjivom kantom za otpatke, dok su utori za mobitele, opremljeni induktivnim punjenjem, te se isti automatski spajajaju sa vozilom preko Android Auto i Apple CarPlay aplikacija.

Volvo XC40 4Novi Volvo XC40 je prvi model postavljen na novu CMA kompaktnu modularnu platformu, razvijenu u saradnji sa kompanijom Geely, pa je uprkos kompaktnim mjerama (dužina 4,43 metra, širina 1,86 metara, visina 1,655 metara, prostora za pet putnika sasvim dovoljno, uz pripadajući prtljažni prostor. Volvo svoje modele bogato časti sigurnosnim sistemima neovisno o klasi kojoj pripadaju, pa je XC40 nesumnjivo najsigurniji automobil svoje klase.

Volvo XC40 5Što se tiče motorne ponude, XC40 je dostupan sa pet motora. To su T3, T4 i T5 benzinci sa 156, 190 i 247 KS, te D3 i D4 dizelaši sa 150 i 190 KS, a nešto kasnije će doći hibridne i električne varijante. Novi će se XC40 sklapati u belgijskom Ghentu, a na cestama se očekuje početkom sljedeće godine. Cijene će startati od 31.350 eura u Njemačkoj. U svakom slučaju, etablirani mali SUV modeli, kao što su BMW X1, Mercedes GLA, Jaguar E-Pace i Audi Q3 u novom XC40 dobijaju jakog oponenta.

New Volvo XC40 - exterior

New Volvo XC40 - exterior