Category Archives: Noviteti

2018 JEEP CHEROKEE

Jeep-Cherokee-2019-1024-01

Jeep za sajam automobila u Detroitu, pripremio premijeru osvježenog izdanja crossover modela Cherokee. Evidentno je da je američki SUV  dobio novo lice sa konvencionalnijim svjetlosnim tijelima, umjesto podijeljenih na aktuelnom modelu, čime se Cherokee vizuelno približava modelima Compass i Grand Cherokee.

Jeep-Cherokee-2019-1024-28I stražnja su svjetla dobila novu grafiku, te novi oblik branika, a promjenom korištenih materijala na strateškim mjestima, postiglo se i smanjenje mase.

Jeep-Cherokee-2019-1024-4fPromjene u enterijeru su s druge strane krajnje jednostavne i podrazumijevaju nešto više metaliziranih umetaka za sofisticiraniji izgled, a tu je i moderniji infotainment sistem.

Jeep-Cherokee-2019-1024-16Što se tiče tehničkih novosti, Jeep je pripremio još efikasnije postojeće motore, kao što su 2.4 litarski Tigershark četverocilindraš sa 180 KS i 3.2 litarski Pentastar V6 benzinac sa 271 KS, te neke nove jedinice poput 2.0 litarskog četverocilindarskog turbobenzinca sa 270 KS iz Wranglera. Uz sve ide i dotjerani 9-stepeni automatski mjenjač.

Jeep-Cherokee-2019-1024-30

2019 RAM 1500

Ram-1500-2019-1024-01

U pravoj “poplavi” pick-up noviteta na ovogišnjem sajmu automobila u Detroitu, svoje je mjesto pod svjetlima Cobo centra našao i novi Ram 1500, koji se riješio i posljednjih dizajnerskih detalja, koje je nosio još od vremena kada je nosio Dodge oznaku. No, osim blagih dizajnerskih novosti, novi Ram donosi brojne novosti tehničke prirode.

Ram-1500-2019-1024-12Pri tome prije svega mislimo na osjetno manju masu, što je rezultiralo većom nosivošću i manjom potrošnjom goriva, a posljednjem kumuje i “popeglana” aerodinamika. Motorna ponuda pak uključuje dobropoZnati 3.6 litarski Pentastar V6 benzinac sa 305 KS i 5.7 litarski Hemi V8 sa 395 KS, oba opremljena sistemom gašenja cilindara i 48-voltnim hibridnim sistemom.

Ram-1500-2019-1024-22Oba su motora uparena sa 8-stepenim automatskim mjenjačem, a nešto kasnije trebao bi stići i V6 dizelaš. Kada je u pitanju enterijer, novi Ram 1500 donosi više prostora, bolju ergonomiju, kvalitetnije infotainment sisteme i načelno bolje materijale. Kupci mogu birati između šest paketa opreme, 12 boja, 15 felgi, tri kabine, tri dužine teretnog prostora, a tu je i posebna, terenski nastrojena Rebel izvedba.

Ram-1500-2019-1024-10

FORD RANGER US

Ford-Ranger_US-Version-2019-1024-01

Ford-ov srednje veliki pick-up model Ranger, kojeg u Evropi vrlo dobro poznajemo, pravi veliki povratak na tržište Sjedinjenih Američkih Država, gdje će udariti na mnogobrojnu konkurenciju tipa Chevrolet Colorado (GMC Canyon), Toyota Tacoma, Honda Ridgleine i Nissan Frontier.

Ford-Ranger_US-Version-2019-1024-06Osnova je naravno evropska izvedba, dizajnerski prilagođena američkom ukusu, a u istom “fazonu” je i pogonska tehnologija – 2.3 litarski EcoBoost turbobenzinac uz modela Mustang, uparen sa 10-stepenim automatskim mjenjačem.

Ford-Ranger_US-Version-2019-1024-09Enterijer nudi dovoljno prostora za pet osoba, a kupci mogu birati između dvije karoserijske varijante (SuperCab i SuperCrew) tri paketa opreme (XL, XLT i Lariat), te Chrome i Sport vizuelnih paketa. Specifičnost je i FX4 Off-Road verzija.

Ford-Ranger_US-Version-2019-1024-05

2019 VOLKSWAGEN JETTA

Volkswagen-Jetta-2019-1024-03

Jetta je jedan od najvažnijih globalnih VW modela, naročito na tržištu Sjedinjenih Američkih Država. Zato nimalo ne čudi što je nova, već sedma po redu generacija osvanula na sajmu automobila u Detroitu. Postavka na MQB platformu garantuje više prostora, bolje vozne osobine i naravno moderniji dizajn, koji po dobro poznatom receptu donosi evoluciju umjesto revolucije.

Volkswagen-Jetta-2019-1024-0bPosljedično, nova je Jetta dobila svježija svjetlosna tijela, masku hladnjaka i naglašeniju coupe liniju. Enterijer je s druge strane dobio kvalitetnije materijale, ambijentalnu rasvjetu, te opcijski digitalni kokpit. Motorna ponuda podrazumijeva 1.4 litarski četverocilindarski turbobenzinac sa 150 KS, uparen sa 6-stepenim manuelnim ili modernim 8-stepenim automatskim mjenjačem.

Volkswagen-Jetta-2019-1024-10Volkswagen je istovremeno najavio, kako nova Jetta, koja će se proizvoditi u Meksiku, zapravo neće stići do evropskih prodajnih salona, odnosno da se taj model zapravo povlači iz ponude, obzirom da se evropski kupci sve manje odlučuju za limuzine, naročito one kompaktne forme. Prava šteta, obzirom da je od prve pojave 1979. godine naovamo Jetta prodata u preko 16 miliona primjeraka.

2019 HYUNDAI VELOSTER FL

2019-hyundai-veloster

Južnokorejski Hyundai je američki teren, odnosno sajam automobila u Detroitu iskoristio za promociju druge generacije neobičnog coupe modela Veloster. Ista donosi dizajnersku evoluciju po uzoru na kompaktni model i30, te zadržava neobičnu formu sa jednim bočnim vratima na lijevoj strani i dvoja bočna vrata na desnoj strani. Enterijer novog Velostera pak donosi bogatu opremu i kvalitetne materijale, te moderan 8-inčni infotainment sistema.

2019-hyundai-veloster 5Hyundai-Veloster_N-2019-1024-1dMotornu ponudu novog Velostera otvara 2.0 litarski četverocilindarski benzinac sa 150 KS, uparen ili sa 6-stepenim manuelnim ili 6-stepenim automatskim mjenjačem koji je opcija. Kome to nije dovoljno, na izboru ima Turbo izvedbu, koju pokreće 1.6 litarski četverocilindarski turbobenzinac sa 201 KS, a isti se može upariti ili sa 6-stepenim manuelnim ili 7-stepenim mjenjačem sa dva kvačila.

2019-hyundai-veloster 2Oba modela serijski su opremljen Torque Vectoring Control sistemom, koji uz pomoć ESP sistema i senzora vrtnje točkova, po potrebi aplicira kočenje na pojedinačnom točku, kako bi se postigle bolje vozne osobine. Turbo verzija pak ima i dodatno dorađeni ovjes i upravljački sistem. No sve je to tek uvertira u sjajnu N verziju, drugu po redu nakon modela i30, a koja donosi stilski agresivan nastup, koji potkrepljuje  adekvatna pogonska tehnika.

Hyundai-Veloster_N-2019-1024-01A ta tehnika podrazumijeva 2.0 litarski četverocilindarski turbobenzinac sa 275 KS i 353 Nm, uparen isključivo sa 6-stepenim manuelnim mjenjačem, koji je dodatno doređan, kako bi se izborio sa razmjerno jakim motorom. Iz istog razloga su detaljno dorađeni i ovjes i kočioni sistem. Hyundai je ostao tajnovit po pitanju performansi, ali su očekivano na nivou ili nešto bolje od i30 N modela, koji do 100 km/h stiže za 6,1 sekundu i postiže maksimalnih 250 km/h.

Hyundai-Veloster_N-2019-1024-17Hyundai-Veloster_N-2019-1024-12

MERCEDES-BENZ 53 SERIES MODELI

Mercedes-Benz-CLS53_AMG-2019-1024-03

Mercedesov tvornički tuner AMG, predstavio je novu 53 Series izvedbu modela CLS, E-Class Coupe i E-Class Cabriolet, koja po prvi put u slučaju AMG-a donosi elektrifikaciju, čiji je glavni cilj smanjenje potrošnje i emisija.

Mercedes-Benz-CLS53_AMG-2019-1024-0bGlavna stavka pomenutog trojca nesumnjivo je pogonska tehnologija, koja u ovom slučaju podrazumijeva 3.0 litarski redni 6-cilindarski benzinac sa dva turbopunjača, koji razvija 435 KS i 520 Nm, te EQ Boost starter-alternator, koji donosi dodatnih 21 KS i 250 Nm, te energijom snabdijeva 48-voltni električni sistem vozila.

Mercedes-Benz-CLS53_AMG-2019-1024-10Što se tiče pomenutih turbopunjača, jedan je standardni a drugi električn  kompresor, dok je EQ Boost jedinica smještena između motora i mjenjača. Za prenos snage na sva četiri točka, brine se 9-stepeni AMG Speedshift TCT 9G automatski mjenjač.

Mercedes-Benz-E53_AMG_Cabriolet-2019-1024-12Sva su tri automobila gotovo idealan spoj performansi i ekonomičnosti. Tako CLS 53 AMG do 100 km/h ubrzava za kratke 4,5 sekunde i postiže maksimalnih 270 km/h, a sve to uz prosjek potrošnje od samo 8,5 l/100 km. Brojke za Coupe i Cabriolet verzije E klase su dosta slične.

Mercedes-Benz-E53_AMG_Coupe-2019-1024-01Mercedes-Benz-E53_AMG_Cabriolet-2019-1024-08Mercedes-Benz-E53_AMG_Cabriolet-2019-1024-06

2018 CHEVROLET SILVERADO

Chevrolet-Silverado-2019-1024-02

Chevrolet je prvi pick-up model Silverado predstavio prije tačno 100 godina, odnosno u januaru 1918. godine. Sada nam stiže potpuno nova generacija koja donosi osam paketa opreme, benzinske i dizelske motore, 10-stepenu transmisiju i značajno smanjenje mase (oko 200 kg) u odnosu na prethodnika, zahvaljujući korištenju aluminija u sastavu konstrukcije i ovjesa. Chevrolet se hvali kako novi Silverado nudi i najkorisniji tovarni prostor među konkurentima.

Chevrolet-Silverado-2019-1024-0aKupci novog Silverada moći će birati između 6 različitih kombinacija motora i mjenjača. To su potpuno novi 3.0 litarski Duramax redni 6-cilindarski dizelaš, te 5.3 litarski i 6.2 litarski V8 benzinci, koji su opremljeni sistemom pojedinačnog gašenja svih cilindara u ovisnosti od opterećenja, što bi trebalo donijeti smanjenje potrošnje. I da, veliki V8 može raditi samo na jednom cilindru. Mjenjačka opcija je pak 10-stepeni automatski mjenjač.

Chevrolet-Silverado-2019-1024-11Silverado je blago veći od prethodnika, ali ne pretjerano, a donosi i dizajnersku evoluciju sa novim oblikom svjetlosnih tijela. Enterijer je pak u skladu sa zahtjevima kupaca dobio kvalitetnije materijale i više pretinaca za sitnice, te bolji infotainment sistem. Kako god, novi Silverado nastavlja tradiciju bogatu 100 godina, te se dostojno suprotstavlja konkurenciji tima Ford F-150 i Ram 1500.

Chevrolet-Silverado-2019-1024-09Chevrolet-Silverado-2019-1024-08Chevrolet-Silverado-2019-1024-0d

2018 MERCEDES BENZ G CLASS

Mercedes-Benz-G-Class-2019-1024-05

Tresla se gora, rodio se miš. Nakon pompeznih najava dugoočekivanog novog izdanja, otkrivanja prostranijeg i modernijeg enterijera, te dobro zakamufliranih prototipova, na sajmu automobila u Detroitu, predstavljen je dugoočekivani novi Mercedes G klase (W464)…

Mercedes-Benz-G-Class-2019-1024-1d… i nije u pitanju nikakav novi model, već detaljno dotjerani aktuelni model, koji je uz zadržavanje prepoznatljivog kockastog oblika, dobio bezbroj novih detalja u vidu drugačijih branika, svjetala, retrovizora i slično.

Mercedes-Benz-G-Class-2019-1024-17Dakle, umjesto očekivane revolucije, desila se samo evolucija, mada u Mercedesu tvrde da je ipak u pitanju potpuno nov automobil. Tako recimo novi nezavisni ovjes nudi još bolje terenske sposobnosti, prilazni ugao iznosi 31°, silazni 30°, uz mogućnost prolaska kroz vodu dubine 70 cm, a tu je i novi 9-stepeni automatski mjenjač uparen sa tri blokirajuća diferencijala.

Mercedes-Benz-G-Class-2019-1024-01Motorna je ponuda preuzeta od limuzinske S klase, što podrazumijeva redne “šestake”, brundave V8, ali i rabijatni V12 sa 630 KS u G65 AMG verziji. Svi će oni biti standardno ušareni sa 9-stepenim automatskim mjenjačem, a zbog otprilike 170 kg manje mase, usljed obilnog korištenja aluminija i osjetno lakši posao, pa će manje i trošiti.

Mercedes-Benz-G-Class-2019-1024-30I dok je vanjština ostala gotovo netaknuta, enterijer je u potpunosti prilagođen modernom vremenu. Nova generacija kultnog robusnog terenca G klase koji gotovo neizmjenjen postoji još od 1979. godine, nastavlja istim putem i prkosi vremenu, te zadržava status istinske ikone Mercedes-Benz ponude. Kada krene u prodaju sredinom godine, startne cijene neće biti manje od 100.000 eura.

Mercedes-Benz-G-Class-2019-1024-27