Category Archives: Noviteti

2018 ROLLS ROYCE PHANTOM

Rolls-Royce-Phantom-2018

Rolls-Royce želi osvježiti titulu najluksuznijeg proizvođača automobila na svijetu. Stoga je pripremio potpuno novu, osmu po redu generaciju limuzine Phantom, koji kao i uvijek donosi prepoznatljiv stamenit nastup, ali i novi nivo luksuza i opremljenosti, s sve će to pratiti i očekivana cijena od preko 400.000 eura.

Rolls-Royce-Phantom-2018-2Što se tiče dizajna, novi Phantom je tek blaga stilska evolucija prethodnika, koji je na tržištu obitavao još od 2003. godine, jer kada je u pitanju ovaj automobil dizajnerski eksperimenti nisu dopušteni.

Rolls-Royce-Phantom-2018-7Ipak, primjećujemo drugačiju masku hladnjaka, koja se više ne ističe, već je elegantno integrisana u ostatak karoserije, što rezultira čišćim, modernijim izgledom. Tu su i nova svjetlosna tijela, laserske tehnologije, koja snop svjetlosti šalju na preko 600 metara ispred vozila.

Rolls-Royce-Phantom-2018-3I stražnji je dio dobio zaobljenije linije i svjetlosna tijela sa grafikom dragulja, a cijelom karoserijom obilato dominiraju hromirani detalji. Zbog raskošnih dimenzija, čak i ogromni 22-inčni točkovi izgledaju taman.

Rolls-Royce-Phantom-2018-4No, kao i svaki Rolls-Royce dosada i novi Phantom svoje kvalitete i vrhunski luksuz krije u enterijeru. Sve je tu masivno, maksimalno kvalitetno sastavljeno i skupo. Sve u svemu, novi je Phantom, kao i svi njegovi prethodnici u gotovo 100 godina postojanja istinsko oličenje vrhunskog luksuza.

Rolls-Royce-Phantom-2018-5Osmi Phantom donosi i prijeko potreban tehnološki napredak. Korištenje aluminijske strukture novog BMW-a serije 7, značajno je smanjilo ukupnu masu, ali i dalje je to pravi cestovni tenk, s kojim na kraj uspješno izlazi sada već kultni 6.75 litarski V12, sada osnažen na 563 KS i 900 Nm, što je u paru sa ZF-ovim 8-stepenim automatskim mjenjačem više nego dovoljno da se ova “mrcina” stotke dokopa za kratke 5,3 sekunde.

Rolls-Royce-Phantom-2018-6

LOTUS EVORA GT430

Lotus-Evora_GT430

Lotus je upravo predstavio najjaču i po mnogima vizuelno najatraktivniju izvedbu modela Evora. Nosi oznaku GT430 i nesumnjivo je i najjači cestovno legalan Lotus svih vremena, koji će zbog toga biti produkcijski limitiran na tek 60 primjeraka.

Lotus-Evora_GT430-2Kako sam naziv sugeriše, njegov 3.5 litarski V6 razvija čitavih 430 KS, što je u vozilu teškom tek 1.258 kg recept za vrhunske mogućnosti, poput ubrzanja do 100 km/h za 3,7 sekundi i maksimalne brzine od 305 km/h.

Lotus-Evora_GT430-3Vrhunske performanse i perolaka karoserija nisu najsretnije rješenje, no tajna ovog automobila je u vrhunskoj aerodinamici. Naime, GT 430 je dobio opsežan paket aerodinamičkih dodataka od karbonskih vlakana, koji pri maksimalnoj brzini pritišću Evoru prema cesti sa 250 kg mase zračnog potiska.

Lotus-Evora_GT430-4Od ostalih posebnosti vrijedi izdvojiti izduvni sistem od titanijuma, Torsen diferencijal, Ohlins podesive amortizere i dotjerani 6-stepeni manuelni mjenjač, dok enterijerom dominiraju Sparco sportska sjedišta, te mnoštvo Alcantare i kože. U svakom slučaju radi se o pravoj muškoj igrački, u kojem je Lotusova politika lagane gradnje dostigla vrhunac.

Lotus-Evora_GT430-5

JAGUAR XJR575

Jaguar-XJR575

Jaguar je za najveći luksuzni model XJ pripremio nekoliko noviteta po pitanju tehnologije (10-inčni touchscreen, 4G Wi-Fi) i sigurnosnih rješenja (Forward Traffic Detection, Lane Keep Assist, Driver Condition Monitor, Autonomous Emergency Braking), te nove karoserijske boje (Velocity plava i Corris siva)…

Jaguar-XJR575-2… no najvažnija je novost ipak dolazak sportski nastrojenog XJR575 modela, koji kako naziv sugeriše u odnosu na prethodnika donosi 25 KS više, odnosno ukupno 575 KS, koliko sada razvija legendarni kompresorski 5.0 litarski V8 benzinac, uparen sa 8-stepenom ZF automatskom transmisijom.

Jaguar-XJR575-3Uz rast obrtnog momenta na okruglo 700 Nm, to znači vrhunske performanse, ubrzanje do 100 km/h za 4,4 sekunde i brzinski špic od 300 km/h, što je za limuzinu ovih dimenzija više nego impresivno i na nivou konkurenata tipa Mercedes-AMG S65 (4,3 sekunde) i BMW 760Li xDrive (3,9 sekundi).

Jaguar-XJR575-4XJR575 pritom svoje mogućnosti jasno nagovještava agresivnim nastupom sa mnoštvom spojlera, četiri izduvna topa i 20-inčnim felgama, dok enterijerom dominiraju sportski krojena sjedišta i vrhunski materijali, te naravno raskošna ponuda prostora.

Jaguar-XJR575-5Jaguar-XJR575-6

2018 HONDA ACCORD

Honda-Accord-2018

Iako već neko vrijeme nije dostupan na evropskom tržištu, Hondin veliki limuzinski model Accord i dalje nam je itekako zanimljiv. Američkim je kupcima tako nedavno predstavljena deseta generacija, odnosno detaljno obnovljena izvedba prethodne, devete generacije, koja donosi atraktivniji dizajn, prostraniji i kvalitetniji enterijer, 50-80 kg manju masu, te bolju ponudu naprednih tehnoloških rješenja.

Honda-Accord-2018-2Motorna ponuda pak uključuje samo četverocilindarske turbobenzincke, 1.5 litarski sa 192 KS uparen ili sa 6-stepenim manuelnim ili CVT mjenjačem, te 2.0 litarski sa 252 KS uparen sa pomenutim manuelnim ili novim 10-stepenim automatskim mjenjačem. Tu je i hibridna verzija koja kombinuje 2.0 litarski benzinac i dva elektromotora. Na kraju i jedna tužna vijest, a to je da elegantna coupe verzija Accorda više neće biti u ponudi.

Honda-Accord-2018-3

OPEL INSIGNIA GSI

OPEL INSIGNIA GSI

Oštrija, preciznija i još efikasnija. Nova Opel Insignia GSi sportska je limuzina za one koji žele nešto posebno i automobil koji je maksimalno zabavan na cestama svih vrsta i dostojno vraća na svijet kultnu oznaku GSi. Podvozje sa svojim vrlo dinamičnim postavkama i posebno visokim nivoom držanja podloge u kombinaciji s pogonom na sve točkove osigurava sjajno iskustvo vožnje, ali i maksimalnu sigurnost.

OPEL INSIGNIA GSI 5Ovu sportsku limuzinu pogoni impresivan benzinski turbo motor koji kombinuje ekonomičnu potrošnju goriva s performansama. Snažni 2.0 litarski turbobenzinac daje 191 kW (260 KS) te razvija 400 Nm okretnog momenta, a u prosjeku troši 8,6 l/100 km. Kome je to mnogo, može pričekati najavljuenu dizelsku varijantu, no to baš i neće biti u skladu sa tradicijom. Sjajni benzinac, uparen je s potpuno novim 8-stepenim automatskim mjenjačem, kojim se može rukovati putem polugica na upravljaču za još aktivnije iskustvo vožnje.

2017 Opel Insignia GSi

Kombinacija lagane karoserije, aerodinamičnog oblika, niskog težišta i turbo snage rezultira izvanrednim balansom, te vrlo dobrim omjerom snage i mase. Rezultat dolazi u vidu brže odvezenog kruga na stazi Nurburgring od prethodne, snažnije, ali i čak 160 kg teže Insignije OPC koju posjetimo pokreće veliki 2.8 litarski V6 Turbo. Takve vrijednosti zaslužuju i poseban vizuelni nastup. S velikim kromiranim usisnicima za zrak sprijeda te atraktivnim stražnjim spojlerom, izgled GSi-ja savršeno je usklađen s njegovim performansama. Iznutra integrisana sportska sjedišta presvučena kožom, kožni sportski upravljač i aluminijske papučice predstavljaju tačku na „i“.

OPEL INSIGNIA GSI 4Insignia GSi standardno dolazi s mehatroničkim podvozjem FlexRide. Ono prilagođava amortizere i upravljanje u djeliću sekunde a kontrolna jedinica mijenja i kalibraciju papučice gasa te rad 8-stepenog automatskog mjenjača. Vozač može birati između načina rada Standard, Tour i Sport, a u skladu s odabranim načinom, upravljanje i odziv gasa mogu biti još izravniji. Tu je i način rada Competition koji je ekskluzivan za GSi, aktivira se pritiskom dugmeta ESP, a omogućava vještim vozačima jače zanošenje i isključuje kontrolu držanja podloge.

OPEL INSIGNIA GSI 2Insignia GSi je dobila i potpuno novo podvozje. Kraće opruge spustile su je za 10 mm, a posebni sportski amortizeri svode gibanje karoserije na minimum. Tome su prilagođene snažne četverocilindrične kočnice Brembo (promjera 345 mm) i već otprije izravno upravljanje. Sportsko podvozje razvijeno u kombinaciji s posebno dobro prianjajućim gumama Michelin Pilot Sport 4 S i velikim 20-inčnim točkovima nudi vrhunsko držanje podloge. Tome puno doprinosi i standardni pogon na sve točkove s vektorskom raspodjelom obrtnog momenta koji je jedinstven u segmentu.

OPEL INSIGNIA GSI 6Insignia GSi nastavlja 33 godine dugu tradiciju Opelovih sportskih automobila. Prvo su davne 1984. uzbudili mase Manta GSi i Kadett GSi (115 KS iz 1,8 litara). Samo četiri godine kasnije 2-litarski DOHC motor sa 16 ventila Kadetta 2.0 GSi 16V postizao je 150 KS. I prva je Astra imala taj motor, da bi se 1993. pojavila alternativna Astra GSi s 1,8-litarskim motorom i 125 KS. Postojale su verzije GSi i u raznim generacijama Corse, počevši od Corse A sa 100 KS (1988.) koja je postala traženi klasik. Nova Insignia GSi će biti premijerno predstavljena svijetu na Frankfurtskom međunarodnom sajmu automobila IAA da bi u prodaju krenula do kraja godine po očekivanoj cijeni od nekih 40.000 eura.

MERCEDES-BENZ X-CLASS PICK-UP

mercedes-classe-x

Nakon što nas je poprilično iznenadio predstavljanjem koncepta krajem prošle godine, Mercedes je sada i zvanično predstavio pick-up model X-Class, kojeg označava kao prvi premium pick-up, koji će pak biti dostupan u tri izvedbe, radnoj Pure, korisnički nastrojenoj Progresive i lifestyle varijanti Power. Ipak, tehnička sličnost sa Nissan Navarom i dalje se teško krije.

mercedes-classe-x 2Neovisno o izvedbi, kupci dobijaju monumentalan 5,34 metra dugačak automobil atraktivnog dizajna po uzoru na SUV model GLS sa naglašenom maskom hladnjaka, LED svjetlima, plastičnim štitnicima karoserije i mišićavim blatobranima, a tu je naravno i praktičan teretni prostor sa posebnim osvjetljenjem i 12 voltnom utičnicom, te integrisana stepenica za lakši pristup istom.

2018-mercedes-x-class 3Enterijer pak donosi prepoznatljive elemente, multifunkcionalno trokrako kolo upravljača i okrugle otvore ventilacije, a kvaliteta korištenih materijala ovisi od izabrane izvedbe. Lista opcija je, kao i u svakom Mercedesu, dugačka poput telefonskog imenika. Ponuda prostora za pet odraslih osoba je više nego adekvatna.

mercedes-classe-x 4Motorna će ponuda za početak uključivati samo 2.3 litarski četverocilindarski turbodizelaš u izvedbi sa 163 KS (X 220d) i 190 KS (X 250d). Oni koji to smatraju preslabim trebaju sačekati V6 dizelaš sa 258 KS (X 350d), dok će benzinske boje braniti X200 sa 165 KS. U ovisnosti od izbora motora, mjenjačke opcije čine 6-stepeni manuelni i 7-stepeni automatski mjenjač.

2018-mercedes-x-class 5Pogon je standardno stražnji, integralni je opcija, a Mercedes tvrdi da je uprkos premium dojmu, ovo prava radno-terenska mašina nosivosti 1,1 tonu, mogućnosti teglenja 3,5 tona, dok  200 mm razmaka od tla (222 sa opcionalnom off-road suspenzijom) omogućava razmjerno dobre terenske sposobnosti.

2018-mercedes-x-class 6X-Class u prodaju u Evropi kreće u novembru a cijene će u Njemačkoj recimo startati od 37.300 eura. Iako mnogi smatraju da je ovakav automobil Mercedesu potpuno nepotreban, ipak je u pitanju zanimljiva alternativa Nissan Navari, Renaultu Alaskan, Toyoti Hilux, Mitsubishiju L200 i VW Amaroku.

2018-mercedes-x-class 7Kako bi smanjio troškove proizvodnje, a time i rizik predstavljanja ovakve specifične vrste vozila, Mercedes je sa Renault-Nissan alijansom dogovorio da se X-Class sklapa u Nisanovoj tvornici u Španiji i Renaultovoj tvornici u Argentini, odakle će se isporučivati u Evropu, Australiju, Južnu Afriku i Latinsku Ameriku, ali začudo ne i u Sjedinjene Američke Države, gdje bi interes nesumnjivo postojao.

Mercedes-Benz X-Klasse – Exterieur, Beringweiß metallic, Ausstattungslinie POWER Mercedes-Benz X-Class – Exterior, bering white metallic, design and equipment line POWER

Mercedes-Benz X-Klasse – Exterieur, Beringweiß metallic, Ausstattungslinie POWER Mercedes-Benz X-Class – Exterior, bering white metallic, design and equipment line POWER

HYUNDAI I30 FASTBACK

hyundai-i30-fastback

Bez ikakve prethodne najave i na sveopšte iznenađenje, Hyundai je ponudu treće generacije kompaktnog i30 modela nakon hatchbacka, karavana i sportske N izvedbe, obogatio limuzinskom Fastback izvedbom koju krasi coupeovska padajuća linija krova i masivni c nosač krova, a koja u prodajne salone stiže krajem godine.

hyundai-i30-fastback 2Nema šta, u pitanju je izuzetno dopadljiv i elegantan proizvod, te zapravo prva coupe limuzina u kompaktnom segmentu. Nije to samo karoserijske izvedenica, obzirom da Fastback ima 30 mm nižu liniju krova (1.425 mm), dok je dužinom od 4.455 mm, čitavih 115 mm duži od hatchback varijante.

hyundai-i30-fastback 5Motorna ponuda podrazumijeva odabrane motore iz standardnog i30, kao što su 1.0 T-GDI i 1.4 T-GDI turbobenzinci sa 120, odnosno 140 KS, upareni ili sa 6-stepenim manuelnim ili 7-stepenim mjenjačem sa dva kvačila, dok dizelske boje brani 1.6 litarski četverocilindraš sa 110 ili 136 KS.

hyundai-i30-fastback 3

JAGUAR E-PACE

2018-jaguar-e-pace

Jaguar širi ponudu SUV modela. Ovaj put stiže kompaktni E-Pace, konkurent Audija Q3, BMW-a X1, Mercedesa GLA i nadolazećeg Volva XC40,  koje napada vrhunskom kvalitetom i dinamičnim sposobnostima, upakovanim u karoseriju sa samouvjerenim britanskim stavom. U Jaguaru s pravom očekuju sa E-Pace postane njihov novi bestseller.

2018-jaguar-e-pace 2Njegova samouvjerenost ima uporište, jer je prilikom predstavljanja u Londonu, E-pace postavio Guinness-ov rekord za najduži rotacijski skok na svijetu inspirisan filmskom kaskaderskom ludorijom (James Bond – čovjek sa zlatnim pištoljem) sa okretom od 270 stepeni u zraku.

jaguar-e-pace-barrel-roll 2jaguar-e-pace-barrel-rollE-Pace očekivano platformu dijeli sa Range Roverom Evoque, no njegov je razvoj trajao pune tri godine, a ovjes je preuzet od limuzine XF, što garantuje razmjeno dinamične sposobnosti, koje jasno nagovještava i dizajn snažno inspirisan sportskim F-Type modelom.

2018-jaguar-e-pace 6I enterijer se snažno ugledao na F-Type, ponuda prostora je uprkos kompaktnim mjerama (dužina 4.395 mm) na nivou broj većeg F-Pace modela, a opsežna je digitalizacija gotovo ukinula postojanje klasičnih fizičkih prekidača. Kvaliteta korištenih materijala je očekivano na najvišem premium nivou.

2018-jaguar-e-pace 3Motorna će ponuda uključivati poznate 2.0 litarske četverocilindarske Ingenium motore, dizelske sa 150, 180 i 240 KS, te benzinske sa 250 i 300 KS, dok mjenjačke opcije čini 6-stepeni manuelni i 9-stepeni automatski mjenjač.

2018-jaguar-e-pace 4Sve izvedbe osim ulaznog dizelaša posjeduju i pogon na sve točkove. Već su poznate i cijene pa tako ulazni benzinski E-Pace P250 AWD košta 42.350 eura, a E-Pace P300 AWD košta 52.850 eura. Cijene dizelskih izvedbi startaju od 34.450 eura (E-Pace D150), preko 39.550 eura (E-Pace D180 AWD) do 52.475 eura (E-Pace D240 AWD).

2018-jaguar-e-pace 5