Category Archives: Noviteti

BENTLEY BENTAYGA SPEED

Bentley-Bentayga_Speed-2020-1024-01

Ultimativni luksuzni SUV Bentley Bentayga, upravo je dobio posebnu Speed varijantu, s kojom je postao ne samo najbrži Bentley, već i najbrži SUV na svijetu. Da, brži i od brutalnog i jačeg Lamborghinija Urus, koji mu je tehnološki blizanac. Naime, Bentaygu Speed pokreće 6.0 litarski twin-turbo 12-cilindraš ojačan sa serijskih 600 na 635 KS, dok Urusov 4.0 litarski twin-turbo V8 razvija 650 KS.

Bentley-Bentayga_Speed-2020-1024-08Kako god, ultimativni Bentley uprkos naglašenoj masivnosti do 100 km/h stiže za samo 3,9 sekundi (standardni model – 4,1 sekundu) i ne zaustavlja se do 306 km/h (standardni model 301 km/h), što je samo 1 km/h više od daleko agresivnijeg Urusa, no detalji čine razliku, zar ne. Utjeha Lamborghiniju je 0,3 sekunde kraće ubrzanje do 100 km/h.

Bentley-Bentayga_Speed-2020-1024-0aIpak, Bentayga je uprkos svemu zadržao vrhunsku udobnost i luksuz, mada tu je nekoliko detalja koji najavljuju posebnost. Pri tome mislimo na nove 22-inčne felge, koje kriju karbon-keramičke kočnice, zatim su tu zatamnjenija kučista svjetala, dok je enterijer oplemenjen brojnim detaljima od karbonskih vlakana.

Bentley-Bentayga_Speed-2020-1024-0b

BMW X3 M I X4 M

BMW-X3_M_Competition-2020-1024-0a

BMW ih je dugo najavljivao, a sada su konačno tu. Novi M dvojac, X3 i X4 donose provjerenu kombinaciju mišićavog izgleda, velike pogonske snage i vrhunskih performansi. Srce i duša bavarskog dvojca jeste 3.0 litarski twin-turbo šestak sa 480 KS i 600 Nm. I kao da to nije dovoljno, BMW odmah nudi i Performance izdanje sa čitavih 503 KS i jednakih 600 Nm obrtnog momenta.

BMW-X3_M_Competition-2020-1024-1fUprkos masivnoj SUV pojavi, u pitanju su istinski sportisti, koji do 100 km/h stižu za neke četiri sekunde i postižu maksimalnu brzinu elektronski ograničenu na 250 km/h, a u opcionalnom M Driver paketu na 280 km/h. Za prenos snage na sva četiri točka, zadužen je sjajni 8-stepeni Steptronic automatski mjenjač sa manuelnim modom rada.

BMW-X3_M_Competition-2020-1024-18M odjel se i ovaj put detaljno pozabavio ovjesom, pa tako amortizeri nude tri moda rada; Comfort, Sport and Sport +, a i kočnice su adekvatno ojačane. X3 M i X4 M standardno voze na velikim 20-inčnim felgama, a Competition izvedbe imaju col veće felge. Naglašen sportski stajling krasi i enterijer sa školjkastim sjedištima i mnoštvom detalja od karbonskih vlakana.

BMW-X4_M_Competition-2020-1024-2bNovi će se M modeli proizvoditi u pogonu Spartanburg u Južnoj Karolini, a prodaja u Evropi će startati u jesen. Očekivane cijene u Njemačkoj kreću se od 84.900 eura za X3 M, preko 87.100 eura koliko če koštati X4 M, dok će Competition izvedbe nositi cijenu od 93.400 eura (X3), osnosno 95.600 eura (X4).

BMW-X4_M_Competition-2020-1024-01BMW-X4_M_Competition-2020-1024-17

 

2019 SUBARU LEGACY

454fc5ef-2020-subaru-legacy-unveiled-chicago-6

Subaru je na sajmu automobila u Čikagu, predstavio sedmu generaciju modela Legacy, koja u odnosu na prethodnika donosi dizajnersku evoluciju, te brojne nove elemente opreme, kao što je 11,6-inčni ekran infotainment sistema dostupan serijski u svim paketima opreme osim baznog.

e10d208f-2020-subaru-legacy-unveiled-chicago-14Mnogo bitnija novost jeste dostupnost turbobenzinca, prvi put od 2012. godine, a u pitanju je 2.4 litarski agregat sa 260 KS, uparen isključivo sa CVT mjenjačem, a Subaru obećava ubrzanje do 100 km/h za 6,2 sekundi. Druga motorna opcija je 2.5 litarski usisni benzinac sa 182 KS.

Subaru-Legacy-2020-1024-03Nadalje, postavka na novu globalnu platformu, obećava osjetnu veću čvrstoću karoserije i bolju zvučnu izolaciju, ali i niži centar gravitacije, što pogoduje boljim voznim osobinama. Osim toga, ponuda prostora je bolja, a veći je i prtljažnih sa 427 litara.

Subaru-Legacy-2020-1024-0d

LAND ROVER RANGE ROVER VELAR SV AUTOBIOGRAPHY DYNAMIC EDITION

Land_Rover-Range_Rover_Velar_SVAutobiography_Dynamic_Edition-2019-1024-11

Iza krajnje dugačkog i zapetljanog naziva Land Rover Range Rover Velar SVAutobiography Dynamic Edition, krije se sami vrh ponude kada je u pitanju sjajni coupe SUV model Velar, ali i Range Rover ponuda uopšte.

Land_Rover-Range_Rover_Velar_SVAutobiography_Dynamic_Edition-2019-1024-14Djelo je Land Rover-ovog Special Vehicle Operations odjela i ističe se prije svega 550 KS jakim 5.0 litarskim kompresorskim V8 benzincem, zaslužnim za ubrzanje do 100 km/h za 4,5 sekundi i maksimalnu brzinu od 274 km/h, ali uz zadržavanje poslovično visoke udobnosti i luksuza svojstvenog kultnom automobilskom imenu. Pravi SUV trkač.

Land_Rover-Range_Rover_Velar_SVAutobiography_Dynamic_Edition-2019-1024-17Izvana se to pak ne da primjetiti osim možda po većim otvorima za zrak i ogromnim 21-inčnim točkovima, te četiri izduvna topa straga. Kako bi se obezbijedila potrebna ekskluzivnost, Velar će u proizvodnji biti samo jednu godinu po više nego paprenoj cijeni, dostupnoj isključivo na upit i ne manjoj od 100.000 eura.

Land_Rover-Range_Rover_Velar_SVAutobiography_Dynamic_Edition-2019-1024-08

VOLKSWAGEN JETTA GLI

Volkswagen-Jetta_GLI-2019-1024-01

Dugoočekivana GLI varijanta nove generacije američke VW Jette je konačno tu. Svojevrsni Golf GTI sa gepekom donosi brojne tehniološke specijalitete poput kočnica sa modela Golf R, zatim novu multilink stražnju suspenziju, te razmjerno sportske detalje, kao što su stilizovani branici, suptilni spojleri, dvostruki završetak izduvnog sistema i atraktivne 18-inčne felge.

Volkswagen-Jetta_GLI-2019-1024-09Enterijer donosi bogatu opremu i kvalitetne materijale, a preovladava crna boja sa crvenim kontrastnim prošivom, Za pogon je zadužen 2.0 litarski četverocilindarski turbobenzinac sa 230 KS i 350 Nm, uparen sa 7-stepenim DSG mjenjačem, a opcijski se nudi 6-stepeni manuelni mjenjač.

Volkswagen-Jetta_GLI-2019-1024-10

2019 AUDI TT RS

Audi-TT_RS_Coupe-2020-1024-06

Prilikom predstavljanja osvježenog izdanja modela TT u julu prošle godine, Audi je izostavio vrhunsku RS varijantu, dostupnu u coupe i roadster izvedbi. No, taj je propust sada ispravljen pa je Audijev duo također dobio brojne suptilne dizajnerske izmjene, a najupadljiviji su veći otvori za zrak u prednjem braniku.

Audi-TT_RS_Coupe-2020-1024-10Ukratko novi je TT RS daleko atraktivniji automobil, koji zorno najavljuje svoje mogućnosti, za koje je i dalje zadužen proslavljeni 2.5 litarski TFSI petocilindraš sa 400 KS i 480 Nm, koji već devetu godinu zaredom odnosi pobjedu u izboru međunarodnog automobila godine u svojoj kategoriji.

Audi-TT_RS_Roadster-2020-1024-02Višestruko dokazani motor više je nego sposoban maleni coupe ili roadster do 100 km/h dovesti za kratkih 3,7 sekundi, a zatim i do elektronski ograničene maksimalne brzine od 250 km/h, koja opcijski može iznositi i 280 km/h. Za prenos snage do sva četiri točka, brine se 7-stepeni S-Tronic mjenjač.

Audi-TT_RS_Roadster-2020-1024-07I enterijer je blago dotjeran novim materijalima i unaprijeđenom tehnologijom. Na domaćem njemačkom tržištu, cijene Audija TT startaju od 67.700 eura za Coupe, odnosno od 70.500 eura za Roadster.

Audi-TT_RS_Coupe-2020-1024-19

BMW 745Le

BMW-745Le-2020-1024-05

BMW nam predstavlja specifičnu formu automobilskog luksuza i tehnološkog napretka. U pitanju je plug-in hibridna izvedba “produžene” L izvedbe aktuelne serije 7, koja nudi poslovično visok luksuz i istančanu voznu dinamiku, uz naglašenu efikasnost, obzirom da ovaj automobil nudi mogućnost vožnje bez štetnih emisija, odnosno isključivo na struju.

BMW-745Le-2020-1024-0cLuksuzni bavarski hybrid, dostupan je u tri izvedbe, odnosno kao standardni 745e, produženi 745Le i njegova izvedenica sa integralnim pogonom 745Le xDrive. Pogonsku tehnologiju čini kombinacija 6-cilindarskog rednog benzinca sa 286 KS i električni motor sa 113 KS i 265 Nm integrisan u 8-stepeni Steptronic mjenjač, te kapacitetna 12 kWh litij-jonska baterija, smještena ispod stražnjih sjedišta, zbog čega je zapremina  prtljažnika blago smanjena i iznosi 420 litara.

BMW-745Le-2020-1024-11Maksimalna izlazna snaga sistema iznosi 394 KS i 600 Nm što garantuje vrhunske performanse; ubrzanje do 100 km/h za 5,2 sekunde (5,3 sekunde za 745 Le, odnosno 5,1 sekundu za 745 Le xDrive), te maksimalnu brzinu elektronski ograničenu na 250 km/h (sve tri izvedbe). Autonomija vožnje samo na struju kreće se od 50 do 58 km, a prosječna potrošnja se kreće od 2,1 do 2,6 l/100 km.

BMW-745Le-2020-1024-0a

2019 VOLKSWAGEN PASSAT FACELIFT

Volkswagen-Passat-2020-1024-06

Volkswagenov planetarno popularni limuzinski i karavanski model Passat, prošao je kroz procez “zatezanja bora” u sklopu kojeg je dobio blage dizajnerske i brojne tehnološke novosti. Najveća dizajnerska novost jesu novi prednji i stražnji branik, te nova svjetlosna tijela u full led tehnologiji, a tu je i “razvučena” oznaka modela straga po uzoru na Arteon.

Volkswagen-Passat-2020-1024-08Ista priča nastavlja se i u enterijeru, koji je dobio treću generaciju infotainment sistema, te unaprijeđenu digitalnu instrument tablu. Kvalitetniji materijali i još bolja izrada se podrazumijevaju, a lista sigurnosnih sistema je izuzetno bogata i podrazumijeva djelomično autonomnu vožnju.

Volkswagen-Passat-2020-1024-0cŠto se tiče novosti pod prednjim poklopcem, svi su motori i benzinski i dizelski opremljeni mandatornim filterom čestica. Benzinski TSI dostupan je u izvedbi sa 150, 190 i 272 KS, dok tri TDI-ja razvijaju 120, 190 i 240 KS. Izdvajamo 2.0 TDI Evo sa 150 KS, koji je još efikasniji od prethodnika i čini idealnu mjeru za ovaj automobil.

Volkswagen-Passat_Alltrack-2020-1024-0fPromjene nisu zaobišle ni plug-in hibridnu GTE varijantu, koja je dorađena u svakom smislu, a najvažniji podatak je autonomija kretanja samo na struju od 55 km (po realističnijem WLTP mjernom sistemu), zahvaljujući većoj 13 kWh bateriji, a ostatak sistema čini 1.4 litarski TSI sa 115 KS, uparen sa elektromotorom i dorađenim dsg mjenjačem za ukupnih 218 KS.

Volkswagen-Passat_GTE_Variant-2020-1024-03Pored limuzinske i karavanske izvedbe, osvježeni je Passat automatki dobio i terenski nastrojenu Alltrack varijantu. Vrijedi spomenuti da je ovo ujedno posljednji “Made in Germany” Passat, obzirom da će sljedeća generacija, koja se na tržištu očekuje 2023. godine silaziti sa traka Škodinog pogona u Kvasinyju.

Volkswagen-Passat_Alltrack-2020-1024-01Inače, vrijedi spomenuti da se uskoro očekuje proizvodnja 30-milionitog Passata, što ga po proizvodnim brojkama i popularnosti stavlja odmah iza Golfa (35 miliona), a ispred legendarne Bube (21,5 miliona).

Volkswagen-Passat_Variant-2020-1024-07