Noviteti Archives - Automobile Web portal

Category Archives: Noviteti

2018 MERCEDES BENZ A CLASS SEDAN

Mercedes-Benz-A-Class_Sedan-2019-1024-23

Mercedesovi inženjeri i dizajneri, nedavno su se pohvalili, kako nadolazeća limuzinska izvedba A klase, koja se na tržištu očekuje do kraja ove godine posjeduje koeficijent otpora zraku od samo 0,22, što je najbolji rezultat među produkcijskim automobilima na svijetu.

Mercedes-Benz-A-Class_Sedan-2019-1024-26Obzirom da su tada prikazane i slike samog automobila, a i zbog činjenice da je Mercedes je već predstavio produženu L izvedbu ovog automobila namijenjenog tržištu Kine, ekspresna premijera evropske izvedenice nas nimalo ne čudi.

Mercedes-Benz-A-Class_Sedan-2019-1024-0dLimuzinska A klasa dizajnerski uzor ima u većem modelu CLA, u odnosu na koji je kraća (4.549 mm), ali zato ima veći međuosovinski razmak (2.729 mm). To pak obećava bolju ponudu putničkog prostora, koji je logično u potpunosti prekopiran iz standardne petovratne A klase, dok prtljažnik zaprema solidnih 420 litara.

Mercedes-Benz-A-Class_Sedan-2019-1024-2aMercedes-Benz-A-Class_Sedan-2019-1024-33Motorna će ponuda u početku uključivati benzinski A200 (163 KS) i dizelski A180d, oba uparena sa 7G-DCT mjenjačem sa dva kvačila. Da je u pitanju globalni igrač pokazuje proizvodnja u Meksiku i Njemačkoj.

Mercedes-Benz-A-Class_Sedan-2019-1024-04Mercedes-Benz-A-Class_Sedan-2019-1024-14

2018 PORSCHE MACAN FACELIFT

Porsche-Macan-2019-1024-01

Porscheov kompaktni SUV Macan prošao je kroz redovnu i neophodnu kuru osvježenja u sklopu koje je dobio nove dizajnerske detalje i više tehnologije, dok su svi motori u ponudi redom postali snažniji i ekološki prihvatljiviji.

Porsche-Macan-2019-1024-04Najuočljivija novost na vanjštini nesumnjivo su nova LED stražnja svjetla, te neke nove nijanse karoserijskih boja, dok se u enterijeru prvo primjećuje veći ekran infotainment sistema, koji je ujedno postao i osjetno funkcionalniji.

Porsche-Macan-2019-1024-0eŠto se tiče motora, u ponudi su dakle četverocilindarski turbobenzinac sa 245 KS, zatim 3.0 litarski turbo V6 benzinac sa 354 KS, te 2.9 litarski biturbo benzinac sa 440 KS. Dizela dakle nema u ponudi, a zasad niti hibrida.

Porsche-Macan-2019-1024-08Sve u svemu sasvim dovoljno da Macan ostane tržišno zanimljiv, mada ni dosad nije imao izraženijih problema jer je nesumnjivo najprodavaniji Porsche model sa preko 350.000 primjeraka isporučenih od prve pojave 2014. godine.

2018 AUDI Q3 DRUGE GENERACIJE

Audi-Q3-2019-1024-01

U čitavoj plejadi noviteta koje je predstavio u posljednjih nekoliko godina, Audi je čini se zaboravio na maleni SUV model Q3, koji je uz jedan blagi redizajn na tržištu obitavao još od 2011. godine. No, to je sada ispravljeno, pa je Q3 upravo dobio drugu generaciju koja donosi novi izgled, još više premium ugođaja i još bogatiju ponudu naprednih tehnoloških rješenja.

Audi-Q3-2019-1024-0dDizajnerski je novi Q3 spoj rješenja sa modela A3 Sportback i Q8 i izgleda veoma skladno i dopadljivo. Ujedno je i narastao za gotovo 10 cm u dužinu, a od toga 7,6 cm otpada na povećanje međuosovinskog razmaka. To je pak garancija veće prostranosti u enterijeru, kao i većeg prtljažnog prostora koji u osnovi zaprema 674 litre.

Audi-Q3-2019-1024-0cA kada je u pitanju enterijer, osjeti se snažan uticaj modela Q8. Sve je očekivano kvalitetno spojeno i uz korištenje vrhunskih materijala, te potpuno digitalizirano u skladu sa modernim Audi trendovima.

Audi-Q3-2019-1024-12Audi-Q3-2019-1024-15Kada je u pitanju motorna ponuda ista zasad podrazumijeva samo turbo četverocilindarske jedinice i to 1.5 litarski TFSI benzinac sa 150 KS (Q3 35 TFSI) i 2.0 litarski TFSI benzinac u izvedbi sa 190 KS (Q3 40 TFSI) i 230 KS (Q3 45 TFSI), dok dizelske boje zasad brani samo 2.0 litarski TDI sa 150 KS (Q3 35 TDI), a nešto kasnije će stići i 190 KS jaka izvedba istog.

Audi-Q3-2019-1024-07Novi Audi Q3 će očekivano dobiti i S i RS izvedbe, a posljednja bi trebala imati čak 400 KS. Novi Audi Q3 u prodajne salone širom Evrope stiže u jesen, te će nesumnjivo biti tvrd orah za BMW X1 i sličnu premium konkurenciju uz očekivanu startnu cijenu u rangu 30.000 eura.

Audi-Q3-2019-1024-11

HYUNDAI i30 N Line

Hyundai-i30_N_Line-2019-1024-01

Nakon što je ljubitelje vrućih kompaktnih modela, iznenadio N izvedbom modela i30, koja nudi atraktivan izgled i rasne sportske performanse zahvaljujući 250, odnosno 275 KS jakom 2.0 litarskom četverocilindarskom turbobenzincu, Hyundai je sada istupio sa “mlakom” N Line izvedbom istog koji donosi ratnički izgled N verzije, ali bez velike pogonske snage.

Hyundai-i30_N_Line-2019-1024-0bDakle, u pitanju je paket optičkih detalja, nešto slično GT Line izvedbama bratske Kije, no, u Hyundaiju tvrde da su se pozabavili i ovjesom, te upravljačkom elektronikom u cilju boljeg odaziva na papučicu gasa. Motorne opcije uz N Line paket zasad čini isključivo 1.4 litarski turbobenzinac sa 140 KS, a vremenom će to zasigurno biti i 1.6 litarski turbodizelaš sa 136 KS.

Hyundai-i30_N_Line-2019-1024-13

2018 AUDI TT FACELIFT

Audi-TT_Coupe-2019-1024-01

Treća generacija Audijevog malenog coupe/roadster modela TT, je u sklopu redovnog osvježenja dobila više standardne opreme, rafinirane, gotovo neprimjetne nove detalje na vanjskom izgledu, kao što je trodimenzionalna maska hladnjaka, veći usisnici zraka i slično, te neke nove motore. Savršen poklon za 20.-ti rođendan ovog sjajnog automobila.

Audi-TT_Roadster-2019-1024-0bPri tome prije svega mislimo na 2.0 litarski turbobenzinac u izvedbama sa 197 KS (40 TFSI) i 245 KS (45 TFSI), a jača je dostupna i u kombinaciji sa Quattro pogonom. Vrhunsku TTS verziju pak pokreće isti motor ali sa čitavih 306 KS. Izvedbe sa prednjim pogonom kao mjenjačku opciju nude 6-stepeni manuelni mjenjač, dok je S-Tronic rezervisan sa Quattro i TTS verzije.

Audi-TT_Coupe-2019-1024-0dAudi je ujedno predstavio i dvije posebne edicije. Prva je Audi TT 20 years, rođendanski model limitiran na tek 999 primjeraka, snažno inspirisan izvornim Roadster konceptom iz 1995. godine, a drugi je TT S line competition, kojeg krasi naglašeno atraktivan nastup sa brojnim S-Line detaljima.

Audi TTSAudi TTS 2Osvježeni se TT u prodajnim salonima očekuje krajem godine, a cijene će startati od 35.050 eura za coupe, odnosno od 37.500 eura za roadster, TTS izvedbe će pak koštati 54.500 eura (coupe), odnosno 57.500 eura (roadster).

Audi-TT_Roadster-2019-1024-01Audi-TT_Coupe-2019-1024-07

 

RENAULT MEGANE RS TROPHY

Renault-Megane_RS_Trophy-2019-1024-01

Renault Megane RS, konačno je dobio najavljenu Trophy varijantu, koja donosi još više snage i obrtnog momenta. Konkretno, čitavih 300 KS i 400 Nm (420 Nm sa mjenjačem sa dva kvačila) izvučeno je iz 1.8 litarskog četverocilindarskog turbobenzinca, koji standardno razvija 280 KS i 390 Nm.

Renault-Megane_RS_Trophy-2019-1024-07No, smisao Trophy verzije nije samo u većoj snazi. U ponudi su još dotjeranije šasije, kako standardna, tako i Cup šasija, koja donosi i Torsen mehanički diferencijal. Francuski se vrući kompakt “kotrlja” na unikatnim 19-inčnim felgama, na koje su montirane Bridgestone Potenza S001 gume, a opcijski će u ponudi biti još lakše felge sa Bridgestone Potenza S007 gumama.

Renault-Megane_RS_Trophy-2019-1024-0eIza pomenutih felgi kriju se pak novorazvijeni diskovi, koji smanjuju masi za 2,98 kg po točku. Upravljanje na sva četiri točka se podrazumijeva, dok enterijer donosi opcionalna Recaro sjedišta. Vrijedi spomenuti da je u razvoju automobila aktivno učestvovao F1 vozač Nico Hülkenberg.

Renault-Megane_RS_Trophy-2019-1024-03Kada su u pitanju performanse, Renault je zasad otkrio tehničke detalje za verziju opremljenu 6-stepenim manuelnim mjenjačem. Ubrzanje do 100 km/h traje 5,7 sekundi (0,1 sekundu brže od standardnog RS modela), a maksimalna brzina iznosi 260 km/h (+5 km/h). Sa EDC mjenjačem, te će brojke nesumnjivo biti još bolje.

Renault-Megane_RS_Trophy-2019-1024-0a

2018 SSANGYONG MUSSO

SsangYong-Musso-2018-1024-01

Nova generacija SsangYong modela Musso Pick-Up, stigla je na evropsko tržište, konkretno ono Velike Britanije i kao i obično nudi odlične kvalitete za uložen novac.

SsangYong-Musso-2018-1024-1ePostavljen na platformu SUV modela Rexton, Musso je adekvatno udoban, ali i sposoban na terenu, te nudi veliku nosivost teretnog prostora.

SsangYong-Musso-2018-1024-18Za pogon je zadužen provjereni 2.2 litarski e-XDi220 motor iz Rextona sa 180 KS i 400 Nm, kojeg se može upariti ili sa 6-stepenim manuelnim ili 6-stepenim automatskim mjenjačem proizvođača Aisin.

SsangYong-Musso-2018-1024-2aEnterijerom dominiraju jednostavne linije i robusni materijali, a prostranost je odlična. Koliko SsangYong vjeruje u kvalitet svog proizvoda, potvrđuje 7-godišnja garancija.

SsangYong-Musso-2018-1024-2f

MCLAREN 600 LT

McLaren-600LT-2019-1024-01

McLaren 600LT označava početak novog poglavlja u Mclarenovoj Longtail (LT) priči, te ujedno postavlja nova mjerila, kao najbrži, najjači i najviše trkački fokusiran, a oper cestovno legalan Mclaren ikada stvoren. Novi 600 LT je tek četvrti Longtail Mclaren u preko 20 godina, a cijela je priča započela kultnim McLaren F1 GTR Longtail modelom, koji je bio i ostao jedan od najčiščih trkaćih automobila u modernoj istoriji.

McLaren-600LT-2019-1024-03Glavna značajka ovog, kao i svih drugih LT modela je produženi stražnji kraj, te veći aerodinamički dodaci, a iako izgleda kao tek blago dotjerani 570 S Coupe, LT 600 ima čak23 posto novih dijelova od istog.

McLaren-600LT-2019-1024-02Ekstremne su mjere primjenjene na polju smanjenja mase, pa je 600 LT čak 96 kg lakši od ionako laganog 570 S Coupe modela na kojem se zasniva. To se naročito ogleda u minimalistički formiranom enterijeru kojim dominiraju sjedišta od karbonskih vlakana. Konačan rezultat je odnos snage i mase od 481 KS po toni, obzirom da 3.8 litarski V8 razvija 600 KS i 620 Nm.

McLaren-600LT-2019-1024-08