Category Archives: Noviteti

JAGUAR XE SV PROJECT 8

jaguar-xe-sv-project-8

Jaguar postavlja nova mjerila u klasi srednje velikih sportskih limuzina predstavljanjem XE SV Project 8 modela. Djelo je to Jaguarovog, odnosno Land Roverovog SVO odjela, čija će proizvodnja, nakon premijere na ovogodišnjem Goodwood festivalu brzine biti limitirana na tek 300 primjeraka i svi začudo će imati volan na lijevoj strani.

jaguar-xe-sv-project-8 4Šta zapravo donosi ovaj automobil? Ispod aerodinamički dotjerane karoserije krije se dobro poznati 5.0 litarski kompresorski V8 benzinac, ali sa 575 KS ojačan na čitavih 600 KS, što ovaj automobil čini najjačim cestovnim Jaguarom svih vremena, te ljutim protivnikom njemačkih velikana, Audija RS4, BMW-a M3 i Mercedesa C AMG.

jaguar-xe-sv-project-8 3Moćni motor u kombinaciji sa 8-stepenim Quickshift mjenjačem i pogonom na sve točkove britanskoj limuzini omogućava sprint do 100 km/h za 3,3 sekunde i brzinski špic od 321 km/h. Vrhunske mogućnosti zorno nagovještava istančan sportski nastup sa brojnim spojlerima i otvorima za zrak, te 20-inčnim felgama.

jaguar-xe-sv-project-8 2Ono što se ne vidi jeste detaljno učvršćen i skraćen ovjes. Enterijer također donosi naglašen sportski stil sa četiri snažno profilisana sjedišta, no odabirom Track paketa kupci umjesto stražnjih sjedišta dobijaju zaštitni kavez, te Sabelt trkaća sjedišta od karbonskih vlakana.

jaguar-xe-sv-project-8 5jaguar-xe-sv-project-8 6

SEAT ARONA

Seat-Arona

Nismo se još nagledali ni nove Ibize, a Seat nam donosi njenu SUV varijantu imena Arona. Manji brat tek predstavljene Seat Atece, baziran na Audiju Q2, dužine 4,14 metara i sa očekivanom cijenom od 16.000 eura će biti jak igrač u društvu Renaulta Captur, Peugeota 2008, Opel Mokke, tek predstavljenih Hyundaija Kone i Kije Stonic, te nadolazećeg VW Pola SUV i slične ekipe.

Seat-Arona 2Dakle, Arona je tek neznatno duža od Ibize, ali zato osjetno viši krov obećava i osjetno više prostora za glave, dok je prtljažnik sa 400 litara, gotovo 50 litara veći od onog u Ibizi.

Seat-Arona 3Enterijer je pak potpuno identičan Ibizinom i odiše jednostavnošću i čvrstoćom. Vrijedi napomenuti da Arona nudi čak 68 kolor kombinacija, uključujući i atraktivnu Eclipse narandžastu u kombinaciji sa crnim krovom.

Seat-Arona 6Motornu će ponudu po uzoru na Ibizu činiti 1.0 litarski trocilindarski TSI benzinac u verziji sa 95 i 115 KS, zatim novi 1.5 litarski četverocilindarski TSI sa 150 KS, dok dizelske boje brani 1.6 litarski TDI u izvedbi sa 95 i 115 KS.

Seat-Arona 5U ponudi će biti i 90 KS jak 1.0 litarski TSI sa tvornički ugrađenim plinom. U ovisnosti od izbora motora, mjenjačke opcije čine manuelni mjenjač sa pet i šest brzina, te 7-stepeni DSG.

Seat-Arona 4

2018 BMW X3

2018-BMW-X3

Obzirom na tržišnu svježinu glavnih konkurenata, Mercedesa GLC i Audija Q5, BMW je morao održati korak i zato je pred nama treća generacija modela X3, popularnog luksuznog crossovera, koji će nakon premijere na jesenjem sajmu automobila u Frankfurtu u prodajne salone stići do kraja godine, a i dalje se proizvoditi u američkom Spartanburgu.

2018-BMW-X3-2Glavne novosti uz evolutivan dizajn sa nježnijim, odnosno oblijim linijama, drugačijim svjetlima i još naglašenijom maskom hladnjaka, jesu veća ponuda putničkog i prtljažnog prostora (550 do 1.600 litara), zbog povećanja međuosovinskog razmaka za 5,5 cm, zatim bogatija ponuda tehnoloških rješenja, te snažniji, a štedljiviji motori, dok revidirana platforma nudi još više udobnosti i vozne dinamike.

2018-BMW-X3-32018-BMW-X3-8Enterijer je uveliko inspirisan novom serijom 5 sa digitalnom instrument tablom, velikim ekranom osjetljivim na dodir i posljednjom generacijom iDrive infotainment sistema. Vrijedi naglasiti da je novi X3 u prosjeku od 50 do 100 kg lakši od aktuelnog, što znači manje posla za pogonske agregate.

2018-BMW-X3-6A motorna će ponuda pak uključivati odabrane jedinice iz serija 3 i 5, standardno uparene sa optimiziranim 8-stepenim Steptronic automatikom, a to su benzinski xDrive20i (184 KS) i xDrive30i (250 KS) i dizelski X3 xDrive20d (190 KS) i xDrive30d (265 KS) modeli.

2018-BMW-X3-7No, prave BMW fanove najviše će interesovati prvi M Performance X3 ikad, X3 M40i model sa 355 KS i 500 Nm jakim 3.0 litarskim twin-turbo 6-cilindrašem, koji između ostalog omogućava ubrzanje do 100 km/h za 4,8 sekundi i maksimalnih 250 km/h.

2018-BMW-X3-42018-BMW-X3-5

2018 CADILLAC XTS

The 2018 Cadillac XTS luxury sedan is elevated with the new generation of design and technology. XTS Platinum shown here in Dark Adriatic Blue Metallic.

Cadillac je odlučio osvježiti svoj “najumorniji“ model XTS. Velika je limuzina dobila dizajnerske elemente sa novijih modela poput uglatih prednjih i stražnjih svjetlosnih tijela, a tu je i novi dizajn 19 i 20-inčnih aluminijskih felgi.

The 2018 Cadillac XTS luxury sedan is elevated with the new generation of design and technology. XTS Platinum shown here in Dark Adriatic Blue Metallic.

Enterijer je pak dobio nove kolor opcije, baš kao i najnoviju generaciju infotainment sistema, a sve je to začinjeno premium materijalima, s tim da vrijedi izdvojiti još i četiri USB porta i Bose audio sistem sa osam zvučnika.

The 2018 Cadillac XTS luxury sedan is elevated with the new generation of design and technology. XTS Platinum shown here in the all-new Maple Sugar interior environment with Jet Black accents and Nutella Lineate with high gloss Ebony Lineate wood trim.

Udobnost i vozna dinamika su poboljšane opcionalnim sistemima Magnetic Ride Control (podesivi amortizeri) i Rear Air Leveling (stražnji zračni ovjes), dok su prednje Brembo kočnice standard.

The 2018 Cadillac XTS luxury sedan is elevated with the new generation of design and technology. XTS Platinum shown here in the all-new Maple Sugar interior environment with Jet Black accents and Nutella Lineate with high gloss Ebony Lineate wood trim.

Motornu ponudu i dalje čini dobropoznati 3.6 litarski V6 sa 304 KS i 355 Nm u standardnoj i 410 KS i 500 Nm u biturbo V-Sport izvedbi, koja standardno posjeduje i pogon na sve točkove.

The 2018 Cadillac XTS luxury sedan is elevated with the new generation of design and technology. XTS Luxury shown here in Radiant Silver Metallic.

MCLAREN 570S SPIDER

McLaren-570S_Spider

McLaren je odlučio odsjeći krov modelu 750S, no obzirom da se radi o tvrdom dvodijelnom pokretnom krovu, koji je funkcionalnost dokazao na Spider verzijama modela 650S i 675LT, i dalje je to automobil za cjelogodišnju upotrebu.

McLaren-570S_Spider-3Osim drugačijeg krova, jedina razlika u odnosu na coupe verziju jeste nešto više stražnje krilo koje kompenzira promjene nastale na samom krovu vozila. Nadalje, dodatna masa krova i mehanizma od tek 46 kilograma, ne utiče pretjerano na peformanse samog vozila, a nema ni negativnog uticaja na strukturalnu čvrstoću samog vozila.

McLaren-570S_Spider-2Podsjetimo u modelu 570S, pa tako i u njegovoj Spider varijanti, “kuca” 3.8 litarski biturbo V8 sa 570 KS i 600 Nm, uparen sa 7-stepenim mjenjačem sa dva kvačila. To je dovoljno za ubrzanje do 100 km/h za 3,2 sekunde i maksimalnih 328 km/h sa podignutim krovom, odnosno 315 km/h sa spuštenim krovom.

McLaren-570S_Spider-4

ASTON MARTIN VANTAGE AMR

Aston_Martin-Vantage_AMR

Ono što je predstavljeno kao koncept na sajmu u Ženevi u martu, sada nam stiže kao gotov proizvod. Ovaj put govorimo o AMR izvedbi Aston Martin Vantage modela, koja slavi učešće britanske kompanije u FIA World Endurance šampionatu utrka izrdžljivosti.

Aston_Martin-Vantage_AMR-2Ukratko, pred nama je standardni Vantage oplemenjen trkaćim detaljima, čija će proizvodnja biti limitira na tek 300 primjeraka, od kojih će samo 100 biti pokretano moćnim V12 motorom sa 595 KS, a ostalih 200 standardnimV8 motorom sa 430 KS. Oba su usisna motora standardno uparena sa automatiziranim sekvencijalnim mjenjačem sa 6 odnosno 7 stepeni prenosa.

Aston_Martin-Vantage_AMR-3Aston_Martin-Vantage_AMR-4U svakom je slučaju u pitanju sjajan komad lima, koji u skladu sa željama kupca može biti opremljen raznoraznim specijalnim dodacima, kao što je set posebno dizajniranih torbi. Sve to naravno rapidno podiže osnovnu cijenu vozila od baznih 126.995 eura.

Aston_Martin-Vantage_AMR-5

KIA STONIC

2018-kia-stonic

Kiji nije trebalo dugo da predstavi cjenovno prihvatljivijeg brata blizanca nedavno predstavljenog Hyundaija Kona. Ponovo je pred nama moderan i dopadljiv gradski crossover koji se ističe izlomljenim linijama dvobojnom karoserijom (čak 20 kombinacija), a i enterijerom dominira dvobojna kombinacija, uz veliki centralni ekran i minimalan broj fizičkih prekidača.

2018-kia-stonic-2Što se tiče ponude prostora, ne treba očekivati čuda, no prostora za četiri osobe ima više nego dovoljno uz pripadajući prtljažnik od 325 litara osnovne zapremine, koje preklapanjem sjedišta rastu na 1.155 litara.

2018-kia-stonic-32018-kia-stonic-42018-kia-stonic-5Okosnicu motorne ponude za Stonic, koji platformu dijeli sa gradskim modelom Rio, čini moderni 1.0 litarski T-GDI trocilindarski turbobenzinac sa 120 KS, a za tradicinaliste su tu 1.25 i 1.4 litarski usisni benzinci. Ljubitelji dizelaša pak mogu birati 1.6 litarski agregat sa 110 KS.

 

2018-kia-stonic-6Dolazak Stonica znači kraj karijere za Kijin maleni MPV model Venga, a konkuencija tipa Nissan Juke i Renault Captur ima dodatni razlog za zabrinutost, dijelom i zbog prepoznatljive garancije od 7 godina. Stonic nakon zvanične jesenje premijere na sajmu u Frankfurtu u prodajne salone širom Evrope stiže krajem godine po očekivanoj početnoj cijeni od 13.000 eura.

2018-kia-stonic-72018-kia-stonic-8

AUDI R8 SPYDER V10 PLUS

audi-r8-spyder-v10-plus

Audi je drugu generaciju modela R8 V10 Spyder predstavio prije više od godinu dana, no tek nam sad stiže njegova još brutalnija Plus verzija. To je zapravo i najjači produkcijski kabriolet iz Audija i jedan od najjačih na svijetu obzirom da njegov 5.2 litarski V10 razvija čak 610 KS i 560 Nm obrtnog momenta.

audi-r8-spyder-v10-plus 2Veoma bitan podatak jeste da se u ovom automobilu svaka konjska snaga “bori” sa tek 2,78 kg mase vozila, obzirom da je Plus verzija nekih 25 kg lakša od standardne iako ima i pogon na sve točkove. Zahvaljujući svemu navedenom, ovaj topless snagator do 100 km/h stiže za samo 3,3 sekunde i postiže maksimalnih 328 km/h.

audi-r8-spyder-v10-plus 4Osim performansama, Spyder V10 Plus pažnju privlači i nastupon. Tu je unikatna zelena boja karoserije sa kontrastnim atracit sivim detaljima, dok enterijerom dominira crna Nappa koža sa kontrastnim zelenim prošivom. Tu je i bogata serijska oprema poput keramičkih kočnica, kovanih felgi i 12,3-inčne digitalne instrument table.

audi-r8-spyder-v10-plus 3Sve navedeno očekivano ima i svoju paprenu cijenu od čitavih 207.500 eura (u Njemačkoj)