2020 NISSAN JUKE

Nissan-Juke-2020-1024-01

Nissanov otkačeni mali crossover Juke konačno je dobio drugo izdanje u kojem je postao veći i odrasliji automobil, ali bez gubljenja svog neobičnog izgleda. Najkraće rečeno, novi je Juke u svemu nadmašio svog prethodnika, koji je svojom pojavom 2010. godine podijelio automobilsku javnost, ali i pokrenuo pomamu za malenim gradskim terencima.

Nissan-Juke-2020-1024-0dKao prvo, novi Juke krase osjetno harmoničnije proporcije uz nekoliko specifičnih detalja, kao što je “lebdeći” krov, naglašena V maska hladnjaka i upečatljive bočne linije, ali uz gubitak nekih specifičnih detalja kao što su stražnja boomerang svjetla. Na svu sreću, prepoznatljiva velika okrugla svjetla sprijeda i dalje su tu.

Nissan-Juke-2020-1024-18Kao drugo, postavkom na CMF-B platformu Renaulta Captur i Renaulta Clio, Juke je postao osjetno prostraniji, jer je 75 mm duži i ima 105 mm veći međuosovinski razmak, ali i 23 kg lakši, dok je prtljažnik porastao za 20 posto na ukupno 422 litre. Sam enterijer je radikalno promijenjen u odnosu na prethodnika, te osjetno luksuzniji i razmjerno digitaliziran.

Nissan-Juke-2020-1024-20Atraktivan vizuelni nastup nažalost ne prati pogonska grupacija, koja zasad podrazumijeva samo 1.0 litarski trocilindarski turbobenzinac sa 117 KS, uparen ili sa 6-stepenim manuelnim ili 7-stepenim mjenjačem sa dva kvačila, za kojeg proizvođač obećava da nudi dovoljno zabave u vožnji uz rafiniran rad i umjerenu potrošnju.

Nissan-Juke-2020-1024-06Nešto kasnije za očekivati je hibridiziranu verziju postojećeg motora, a dizelaši nisu u planu. Cijene novog Jukea startat će od 18.000 eura naviše. Sve u svemu u pitanju je istinska evolucija kultnog prethodnika, koja je prevazišla najveće mane prve generacije, prvenstveno po pitanju prostranosti i ponude prtljažnog prostora. Sada je to mnogo konkretniji ali jednako atraktivan mali crossover.

Nissan-Juke-2020-1024-11