2019 LAND ROVER DEFENDER

Land_Rover-Defender_110-2020-1280-01

Više nego dugoočekivana nova generacija kultnog britanskog terenca, konačno je predstavljena na sajmu automobila u Frankfurtu i automatski osvaja srca kupaca robusnim i jednostavnim dizajnom, velikim razmakom od tla, a time i izvrsnim voznim osobinama, ali i opremom i premium kvalitetom enterijera. Rekli bismo pravi univerzalac, koji je napravio ogroman kvalitativni skok od prethodnika, ali pritom zadržao i provjerene kvalitete.

Land_Rover-Defender_110-2020-1280-40Kao i dosad, Defender je dostupan u kratkoj 90 izvedbi sa troje vrata i dugoj 110 izvedbi sa pet vrata, stići će i komercijalne izvedbe istih, dok se pick-up zasad ne spominje. Naravno, prepoznatljivi rezervni točak na poklopcu prtljažnika je obavezan detalj. Ponuda prostora je zbog kockaste karoserije očekivano odlična, a zbog opcionalne prednje klupe, Defender 90 može prevesti šest osoba (3+3), a Defender 110 do sedam osoba (2+3+2).

Land_Rover-Defender_110-2020-1280-3fLand_Rover-Defender_110-2020-1280-3eNovi je Defender markantna pojava, nešto poput Mercedesa G klase iako dimenzijama nije pretjerano korpulentan. Kratka 90-ka u dužinu mjeri 4,3 metra, u širinu 2 metra, a tu je i 2,59 metara dug međuosovinski razmak, dok je duga 110-ka dugačka 4,76 metara i vozi na 3 metra međuosovinskog razmaka. Visina varira od položaja ovjesa i veličine guma (18-22 cola), a može biti maksimalno 2 metra.

Land_Rover-Defender_90-2020-1280-01Motorna ponuda podrazumijeva dva 2.0 litarska turbodizelaša sa 200 i 240 KS, zatim 2.0 litarski četverocilindarski turbobenzinac sa 300 KS, te 3.0 litarski šestcilindarski benzinac sa blagom hibridnom tehnologijom i 400 KS, dok se plug-in-hybrid Defender očekuje tokom 2020. godine.

Land_Rover-Defender_90-2020-1280-20Pogon na sva četiri točka se podrazumijeva, a na raspolaganju je standardni i izvrsni Terrain Response 2 sistem, s kojim je uz manuelno kontrolisan centralni diferencijal i automatsku blokadu stražnjeg diferencijala, te opcionalni zračni ovjes, Defender doslovno nezaustavljiv, a to će posebno cijeniti tradicionalisti, jer Defender nije postao SUV mekušac već ostao hardcore terenac sa 70 godina iskustva u točkovima.

Land_Rover-Defender_110-2020-1280-2dBritanci još uvijek nisu formirali cjenovnik, no za očekivati je da cijene novog Defendera startaju od 40.000 eura naviše, a zbog nevjerovatno dugačkog popisa dodatne opreme i personalizirajućih elemenata, ta se cifra može lako udvostručiti. Defender će se proizvoditi u pogonu Nitra u Slovačkoj.

Land_Rover-Defender_110-2020-1280-6cLand_Rover-Defender_110-2020-1280-6dLand_Rover-Defender_90-2020-1280-42