FORD PUMA SE VRATIO KAO GRADSKI CROSSOVER

ford-puma-2019

Ford je u modelsku ponudu vratio zvučno ime Puma, koje je nekad nosio maleni coupe model (sa tržišta povučen 2002. godine), a sada će ga nositi maleni, tek  4.186 mm dugačak crossover model, na pola puta između modela EcoSport i nove Kuge, kao konkurent VW-u T-ROC, Nissanu Juke, Renaultu Captur, Peugeotu 2008 i sličnim.

ford-puma-2019 2Nova je Puma, baš poput izvornog modela postavljena na platformu gradske Fieste, a dizajnerski je spoj rješenja sa novog Focusa i Fieste i zaista je simpatičan komad automobila. Ljepuškasta karoserija krije sasvim dovoljno putničkog prostora uz prtljažnik zapremine 456 litara, a sam izgled enterijera snažno je inspirisan Focusom.

ford-puma-2019 3ford-puma-2019 5ford-puma-2019 6Motorna ponuda podrazumijeva blago hibridizirani 1.0 litarski Ecoboost trocilindarski benzinac, u izvedbi sa 125 i 155 KS, sa integrisanim starter-generatorom, koji zamjenjuje standardni alternator te skladišti energiju kočenja u 68-voltnu bateriju, koja snabdijeva sve potrošače i po potrebi pomaže motoru, a sve u cilju značajnog smanjenja potrošnje.

ford-puma-2019 4Nešto kasnije stići će i standardni Ecoboost benzinci, kao i 1.5 litarski turbodizelaš. Ponuda sigurnosne opreme na nivou je najvećih Ford modela i to je zaista pohvalno. Nova Puma će se proizvoditi u Fordovom pogonu u Rumuniji, a u prodajne salone širom Evrope stiže do kraja godine.

fa90c4f0-ford-puma-1035c62eb2-ford-puma-6