VW POLO TGI I GOLF TGI SA JOŠ VEĆOM AUTONOMIJOM NA PLIN

28217524-vw-polo-tgi-02

Hibridi i električari su možda budućnost Volkswagen grupacije, ali će motori sa unutrašnjim ubrizgavanjem nesumnjivo još dugo biti okosnica ponude. U pokušaju da svoje benzince učine efikasnim poput dizelaša, Volkswagen pristupa plinifikaciji istih, te nudi sve više modela koji kao pogonsko gorivo, uz benzin mogu koristiti i kompresovani prirodni gas. VW pritom naglašava značajno smanjenje štetnih emisija prilikom rada na plin.

2018-skoda-octavia-g-tecTako je nakon predstavljanja Seat Arone TGI, te unaprijeđene Škode Octavie G-TEC, VW predstavio još dva zanimliva modela, odnosno unaprijeđenja dosadašnjih TGI modela. Tako je Polo TGI, kojeg pokreće 90 KS jak 1.0 litarski trocilindraš, dobio dodatni, treći rezervoar CNG-a zapremine 16,5 litara, što je autonomiju kretanja samo na plin povećalo na čitavih 368 km i to po novom, realnijem WLTP principu mjerenja.

SEAT LEON TGIS druge strane, Golf TGI je unaprijeđen tako što je dobio novi 1.5 litarski četverocilindarski benzinac sa 130 KS, uparen sa DSG mjenjačem, koji radi po Miller principu izgaranja i posjeduje turbinu varijabilne geometrije, te mu je na svakih 100 km, potrebno tek 3,5 kg prirodnog plina, pa stoga ima 80 km veću autonomiju kretanja (ukupno 422 km) i emisiju ugljendioksida od samo 95 g/km. Istu pogonsku tehnologiju posjeduje i Seat Leon 1.5 TGI.