2018 RANGE ROVER FACELIFT

Land_Rover-Range_Rover-2018

Nakon Range Rover Sport modela, Land Rover je za modelsku 2018 godinu detaljno osvježio i standardni Range Rover. Vizuelne su promjene relativno blage i podrazumijevaju novi prednji dio sa drugačijom maskom hladnjaka i PIXEL-Laser LED glavnim svjetlima, dok su straga vidljiva nova svjetlosna tijela, te novi branik sa integrisanim završecima izduvnog sistema.

Land_Rover-Range_Rover-2018-2Veće su se promjene desile u enterijeru u smislu dodatka novog Touch Pro Duo infotainment sistema sa dva 10-inčna ekrana osjetljiva na dodir, zatim novih sjedišta elektronski podesivih u čak 24 smjera, a revidiran je i kontroler mjenjača, te paneli vrata. Naslon stražnjih sjedišta se pak može podesiti do 40 stepeni, a nude i 25 programa masaže.

Land_Rover-Range_Rover-2018-5Land_Rover-Range_Rover-2018-6Od ostalih novotarija vrijedi izdojiti novu 12-inčnu digitalnu instrument tablu, 4G Wi-Fi hotspot i nekoliko portova za punjenje eksternih uređaja. No, najveće su se promjene ipak desile ispod kože, u vidu dodatka plug-in hibridnog pogona, sastavljenog od 2.0 litarskog četverocilindarskog benzinca, električnog motora i 132 kWh litij-jonske baterijer.

Land_Rover-Range_Rover-2018-8

Ukupna snaga sistema od 404 KS i 640 Nm, dovoljna je da Range Rover P400e do 100 km/h ubrza za 6,5 sekundi i postigne maksimalnih 220 km/h, uz autonomiju kretanja samo na struju od 51 km i prosječnu potrošnju od tek 2,8 l/100 km. Novi je motor u svemu bolji od prethodnika koji se krio pod oznakom SDV6 Hybrid Diesel.

Land_Rover-Range_Rover-2018-3Onima kojima to nije dovoljno privlačno na raspolaganju imaju standardne motore, poput  3.0 litarskog TDV6 dizelaša sa 258 KS i 4.4 litarskog SDV8 dizelaša sa 339 KS. Benzinske boje brani 3.0 litarski kompresorski V6 u izvedbi sa 340 i 380 KS, te 4.0 litarski kompresorski V8 benzinac sa 525 KS i 625 Nm (565 KS i 700 Nm u SVAutobiography Dynamic izvedbi).