2014 MERCEDES V CLASS

Mercedes V Class 3

Mercedes vjeruje da je došlo vrijeme za redefiniranje pogleda na putničke kombije i komercijalne vanove, kod kojih namjena diktira uglavnom jednostavan i neatraktivan dizajn. Upoznajte novu V klasu, atraktivni kombi model, koji će u putničkoj verziji naslijediti postojeći Viano, dok će naknadno predstavljena komercijalna izvedba biti zamjena za aktuelni Vito.

Mercedes V Class 4

Ipak, nova V klasa ne donosi nikakvu dizajnersku revoluciju. I dalje je naglašeno kutijastog oblika, ali je isti ublažen gdje god je to bilo moguće, kako bi ovaj gorostas što više ličio na MPV automobile, a ne komercijalni kombi. To je naročito vidljivo na prednjem dijelu, koji je posudio detalje sa aktuelne C, E i S klase, te donosi masivnu masku hladnjaka, zakošena svjetla sa pomodnim LED dnevnim svjetlima i izvajani poklopac motora.

Mercedes V Class 9

Gledano s boka, Mercedesovi dizajneri su velike limene plohe “razbili” naglašenim izbočinama, rastućom bočnom linijom, masivnim kvakama i isturenim blatobranima, dok je stražnji dio dobio relativno mala svjetlosna tijela i naglašeno zastakljen poklopac ptrljažnika sa hromiranom lajsnom. Sve u svemu, V klasa na prvu izgleda kao prerasli luksuzni sedan, sposoban prevesti do osam osoba.

Mercedes V Class 10

Naravno, obzirom da je namijenjen višestrukom korištenju, odnosno porodičinim ljudima, ljudima sa aktivnim hobijima, ali i kao shuttle minibus, nova V klasa je izuzetno prilagodljiva, odnosno moguće ju je naručiti sa dva međuosovinska razmaka (3.200 mm ili 3.430 mm), te tri različite dužine karoserije od 4.895 mm (compact) preko 5.140 mm (long) do 5.370 mm (extra-long). S druge strane sa visinom od 1,88 m, nova V klasa bez problema staje u podzemne garaže ili praonice.

Mercedes V Class 5

Pogledom u enterijer, postaje evidentno je da V klasa nudi mnogo ekskluzivniji i luksuzniji ambijent od aktuelnog Viana i Vita sa masivnom centralnom konzolom, mnoštvom kože, drveta, metaliziranih detalja, ambijentalnim osvjetljenjem i samostojećim COMAND ekranom osjetljivim na dodir. Baš kao u automobilu. Naravno da je ovdje u pitanju top verzija, ali će zasigurno i najjeftiniji dostavni Vito s mnoštvom plastike nuditi više nego ugodan ambijent.

Mercedes V Class 6

Motorna ponuda V klase će se bazirati na dobro poznatom 2.1 litarskom rednom četverocilindarskom dizelašu. Kultni OM 651 motor je nakon karijere u praktično svim MB modelima za službu u V klasi detaljno dorađen, kako bi ponudio samo najbolje. Nudi se u verziji sa 136 KS i 330 Nm (V 200 CDI), zatim sa 163 KS i 380 Nm (V 220 CDI), te sa 190 KS i 440 Nm (V 250 BlueTec).

Mercedes V Class 7

Svi oni redom u kombinaciji sa ECO Gear šestostepenim manuelnim mjenjačem ili vrhunskim  7G-TRONIC PLUS automatskim mjenjačem opremljenim start&stop funkcijom, nude vrhunske mogućnosti na nivou prethodnog 3.0 V6 turbodizelaša, poput maksimalne brzine od 180 do 210 km/h, ali uz 30 posto manju potrošnju, odnosno prosjek koji se kreće oko 6 litara na 100 km. Zaista malo.

Mercedes V Class

Nova V klasa očekivano donosi brojne elemente opreme od kojih se neki po prvi put pojavljuju u ovoj klasi vozila. Tu spadaju Crosswind Assist (pomoć pri bočnom vjetru) i Attention Assist (asistent održavanja pažnje i budnosti), zakretna (360-stepeni) kamera, aktivni parking asistent i još mnogo toga. Zanimljiv detalj je i odvojeno otvaranje staklenog dijela poklopca prtljažnika, neovisno od samih vrata, što je detalj dosad rezervisan samo za automobile. Tu su naravno i svi poznati sistemi sigurnosti, poput famoznih DISTRONIC PLUS i PRE-SAFE sistema.

Mercedes V Class 8

Nova V klasa će se proizvoditi u španskom pogonu Vitoria, u koji je Mercedes investirao oko 190 miliona eura u cilju modernizacije i podizanja kvalitete rada. Prodaja starta krajem maja, a cijene će startati od 43.000 eura naviše. Naravno, kao i svaki MB automobil i V klasa će dobiti limitiranu Edition 1 izvedbu sa mnoštvom dodatne opreme po prihvatljivoj cijeni.

Mercedes V Class 2