NOVA VOLVO DRIVE-E PORODICA MOTORA – VRHUNSKA SNAGA I EFIKASNOST

alt

Nova Volvo Drive-E porodica 2.0 litarskih četverocilindarskih motora korisnicima nudi vrhunske vozne mogućnosti uz razmjerno nisku emisiju ugljen dioksida. Volvo S60 T6 sa 306 KS i novim 8-stepenim automatskim mjenjačem je prvi automobil u segmentu, koji nudi preko dvije konjske snage po gramu emisije ugljen dioksida, dok je D4 dizelaš sa 181 KS i manuelnim mjenjačem prvi dizelski model ovog nivoa snage u premium D segmentu, koji emitira manje od 100 g/km ugljen dioksida.

alt

„Tokom razvojne faze naših Drive-E motora, obećali smo uvesti užitak vožnje bez uticaja na efikasnost u potpuno novu dimenziju. Službeni evropski NEDC testni ciklus, potvrdio je da smo nadmašili naše konkurente, kada je u pitanju omjer snage i emisije ugljen dioksida“ – izjavio je Derek Crabb, potpredsjednik odjela za razvoj motora pri Volvo Car grupaciji.

Sa 306 KS i emisijom ugljen dioksida od 149 g/km (6.4 l/100 km), Volvo S60 T6 postaje prvi automobil u segmentu koji nudi preko dvije konjske snage po gramu emisije ugljen dioksida. Automobil s druge strane do 100 km/h ubrzava za 5,9 sekundi.

alt

Benzinac sa kompresorom i turbopunjačem
Kombinacija kompresora i turbopunjača nudi adekvatan odaziv na gas od niskih obrtaja, poput klasičnog usisnog benzinca. Mehanički spojen kompresor aktivira se pri prvom davanju gasa i od najnižih obrtaja, dok se turbopunjač aktivira naknadno i nudi vrhunska ubrzanja.

„Stvorili smo manje, inteligentnije motore, koji nude mogućnosti motora sa više cilindara, uz razmjerno nisku potrošnju i nivo štetnih emisija.“ – rekao je Derek Crabb.

Volvo S60 T5 sa 245 KS i novim 8-stepenim automatskim mjenjačem je i izuzetno kompetitivan. Nivo emisije ugljen dioksida iznosi 137 g/km, što odgovara prosjeku potrošnje od 5,9 l/100 km.

alt

Vrhunski štedljiv dizelaš sa emisijom ugljen dioksida od 99 g/km
Volvo S60 D4 sa 181 KS i manuelnim mjenjačem emitira tek 99 g/km ugljen dioksida, što odgovara potrošnji od 3,8 l/100 km. Volvo V60 D4 i sa velikim 17-inčnim točkovima ostaje rekordno štedljiv uz CO2 emisiju od 99 g/km.

Drive-E dizelaši koriste inovativnu i-Art tehnologiju ubrizgavanja. Korištenjem povratnih informacija o pritisku ubrizgavanja na svakom injektoru goriva, umjesto korištenja samo jednog senzora pritiska u zajedničkom vodu, i-ART tehnologija omogućava konstantnu kontrolu i odvojeno prilagođavanje ubrizgavanja u svakom od četiri cilindra. Svaki injektor na vrhu ima mali kompjuter, koji nadgleda pritisak ubrizgavanja. Korištenjem ove informacije, samopodešavajući i-ART sistem osigurava idealnu količinu goriva u svakom trenutku procesa izgaranja. 

alt

„Povećavanje pritiska ubrizgavanja na izuzetno visokih 2.500 bara, uz dodatak inovativne i-ART tehnologije, može se opisati kao drugi veliki korak u dizelskoj revoluciji. Značaj ovog dostignuća jednak je izumu lambda sonde u katalitičkom konverteru još davne 1976. godine.“ – izjavio je Derek Crabb.

Spremni za elektrifikaciju
Drive-E motori su već u startu spremni za elektrifikaciju. Zbog kompaktnih mjera četverocilindarskog motora, moguća je jednostavna ugradnja električnog motora u samom motornom prostoru. Baterijsko pakovanje može se smjestiti u sredinu automobila.

„Uspjeha našeg Volva V60 Plug-in Hybrid dokazao je da ne postoje kontradikcije između užitka u vožnji i niskih emisija. Već smo potvrdili da će potpuno novi XC90, biti predstavljen sljedeće godine, a benzinski plug-in hybrid će činiti vrh motorne ponude. Prvi Volvo automobil iz 1927. godine pokretao je 2.0 litarski četverocilindarski motor, tako da se može reći da naši novi Drive-E motori ostaju vjerni tradiciji“ – zaključuje Derek Crabb.