SPEKTAKULARNI DOLAZAK GOLFA 6 NA BH. TRŽIŠTE

golfstigaoubih

 

 

Spektakularnim koncertom Bombaj Štampe i Halida Bešlića održanim u prepunom sarajevskom Domu mladih, 10. januara 2009. godine uspješno je završena promotivna kampanja Golfa šeste generacije koja je u Bosni i Hercegovini startala 15. decembra 2008. godine. „Zvjezdani party“ bio je naziv nesvakidašnje promotivne manifestacije kojim je zvanično obilježen dolazak Golfa VI na tržište Bosne i Hercegovine na kojem je više stotina zainteresiranih Sarajlija uživalo u koncertu, ali i u pregledu historijata automobila koje je u svijetu prodato više od 26 miliona primjeraka.  Ljubitelji Golfa na dan promocije imali su priliku testirati novog Golfa u testnim vožnjama koje su bile održane na platou Skenderije.

 

 

 

„Zadovoljni smo cjelokupnom promotivnom kampanjom Golfa VI što je rezultiralo oduševljenjem svih prisutnih na promociji, a specijalno onih koji su testirali vozila jer su se zasigurno susreli sa Golfom više klase“, izjavio je Ismir Omeragić, Rukovodilac sektora prodaje putničkih Volkswagen vozila te dodao da je „novi Golf potvrdio savršenstvo u svakom detalju ovog automobila“. Prodaja Golfa šeste genaracije počela je sredinom januara, a dosadašnje narudžbe pokazuju da je potražnja za novim Golfom veća od svih dosadašnjih modela što potvrđuje izuzetno visoku ocjenu kupaca ovog automobila“, naglasio je Ismir Omeragić.